Wij hebben een mooie camping gevonden, gaan vanavond boeken, wisten al waarneer we wilden gaan naar welk gebied moesten alleen nog een camping zoeken
@cyn: kenia gaaf! hoelang gaan jullie?
Ohhhh Bloemmie: Niets mis met sunexpress… zou alleen daarom al geboekt hebben…zelfs idd eten aan boord, en een bakkie…
Ik ondertussen zo naar bedje…
Nog nooit met sunexpress gevlogen, maar wel vele positieve verhalen over gehoord
@beps: slaap lekker en tot morgen
Cyn,Kenia,gaaaaaaaaaaaaaaafffff
Bloem,Jij lekker naar Kusadasi geboekt.Ben benieuwd hoe je het gaat vinden.S*nexpress niks mis mee hoor,en idd lekker koffie en eten aan boord.
Linda,een campin gevonden,ga je in een caravan of echt k(r)amperen in een tent?
Roanna,weer lekker getippeld met de buurtjes,ook die van die zouden komen kijken?
Miere,ook weer langs geweest en lekker vakantie nu,als je nu was gegaan naar Turkije had je midden in de ramadan gezeten,die begint woensdag dacht ik.
ach, jullie kennen mij, ik kijk daar niet naar. ik vind vliegen sowieso drama, dat wachten, al die mensen dicht op mekaar, dus het zal allemaal wel
maar we hebben er zin in! yeaaa
Nou geniet ervan Bloem…weer eens wat anders dan Bodrum en omgeving.
@trl: wij gaan kamperen met een echte tent
Slaap lekker allemaal en tot morgen
@ viev ja ik ben zeer benieuwd
@ cyn kenia, hoe lang wil je gaan? ook in combo met tanzania of alleen kenia?
ik ga ook maar eens richting bedje…
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:![]()
Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Ik ben wakker, verrot geslapen door warmte en geluiden buiten
Trl & Bloem: inderdaad alleen kenia… Eerst een safari van 1 week… en dan nog 1 week strand… Of wellicht zanzibar, maar dat wordt wel heel duur denk ik…
En nu op zoek naar een nieuwe camera… Wil een spiegel reflex… Snap alleen de ballen niet van die lenzen… haha ![]()
Goedemorgen all. :dag: Heerlijk :zon02: hier!!
@Cynthia: Nou, vind het weer eens wat anders dan al dat andere. Echt wel gaaf hoor! Onze tandarts doet daar ieder jaar een project en vertelde mij (overdreven natuurlijk) dat hij daar kilo’s tandsteen verwijderd.
@Bloem: Ik heb even gekeken en het ziet er best aardig uit en och inderdaad… lekker zo aan het strand en pool. Boekie erbij, muziekje op en alles verder op z’n tijd, moet helemaal goed gaan komen. :cheer: Ook om uit te rusten, is het ook vast een goeie plek. Niet al te druk enzo.
@Beps: Nu dat weer. Weer zo verrot geslapen. He, vervelend is dat he!! :kus: Misschien vanmiddag ff dutje doen in de “stoel”? Of moet er nog gewerkt worden?
Nou, verder niet veul te melden. Zo ff aan de koffie en dan ff hier naar de wijkmarkt en hier en daar weer ff schappies doen en ff de :was: op hangen, dus ben weer lekker bezig.
Latersssss :dag:
Roanna: precies, ben een beetje azie-moe momenteel… En dit is weer zo totaal iets anders!! ![]()
mogguh
weer verslapen, nou jaaaa… pech… dan maar direct aan de studie
@ cyn zie pb. in het kader van de kenia reis zou je kunnen overwegen om zo’n zoomlens te huren. 2 weken is niet zo heel erg lang (voor t huren van een lens)
@ beps :kus: weer niet lekker geslapen ![]()
ikke wel, als een blok, die wekker van 8h heb ik gemist. nou ja.
@ roanna ja ik hoop dat het rustig genoeg voor mij is. er is een kidsclub en glijbaan en alles, en dat trekt toch een bepaald soort mensen aan (mensen met kinderen
dus hopen dat die allemaal alweer in EU zitten)
Goedemorgen, hier nog een die heel slecht geslapen heeft, ik had het koud, dus het dekbed er maar weer bij op gegooid, half 3 lag ik nog wakker. Gelukkig vandaag vrij dus het komt wel goed.
Cynnie toe maar naar Afrika…en nu op zoek naar camera.
Roanna lekker bezig, het bevalt je goed he niet meer aan het werk…lekker relaxed.
Zo ik ga aan de was en strijk.
Cyn,ga je maar 2 weken dan naar Kenia?? En op zoek naar een nieuwe camera,is die je had niet goed meer???
Viva,sterkte dan maar vandaag,lekker vrij dus bijtanken kan ook.
Roanna,naar de wijkmarkt,bevalt het thuis zijn ?