Turkish Tea Time

@cyn; ik zie teveel lekkere restaurants hier in de buurt. Wordt nog moeilijk! Heb nu de laatste gemaild over mijn wensen kijken wat daar uitkomt.
@beps: ook aan het zwijmelen en idd lachen al die mensen met dat dansje! en dan heerlijk lunchen hmmmmmmmmmm
@roanna: springt zo even binnen.
@bloem: is aan de studie en kijkt nog steeds voor een reisje!

Ben een beetje in de stuitermode… :smiley: Heb net echt DE reis uitgezocht… En nog binnen budget ook! :smiley: Woehoeeeee Cynnie gaat naar afrikaaaaa :smiley: :wub:

@cyn: WOW!!! super joh!!!
En waar gaat de reis precies naar toe??

@ jac heb je dan zulke specifieke eisen qua restaurant of wat je wilt doen…? of gewoon alles vantevoren regelen?

ik ben weer terug van de gym. poehee, was t een beetje warm zeg.

Zo meiden ben ik dan…

Schoonzus goed geslaagd…prachtig gewoon haar gordijnen, niet mijn ding maar het is wel mooi.
Cynnie gaat naar afrika
Bloem twijfelt nog over gumbet of andere kant van turkije
Jac weet niet wat te eten.
Beps is niet uitgeslapen en kan niet zonder Rubbie slapen
Roanna is ook nog aan het zoeken voor iets leuks.

En ik heb een koortslip bah…

@bloem: niet vele eisen hoor. ik wil een 3 gangen verrassingsmenu samenstellen en ik wil voor mijn neefjes 5 en 6 jaar en nichtje 1,5 een leuke kindermenu met ook een verrassing hahaha.
Maar ik heb er een gevonden!! Dus dat wordt het!! hahaha lekker in de buurt.

zo ik heb net een arrangement gewonnen bij de zalwho*ve. bij een veiling! echt een kick is dat! Maar goed ik ga mijn ouders verwennen met een dagje sauna! hahaha

Zo meiden, ben ik weer. Ff weg geweest, maar dat zijn jullie wel gewend van mij. Erg druk gehad op werk (is geen nieuws) maar nu lekker 2 weekjes vrij.
Verder alles goed, behalve dan dat ik net gestoken ben door een rotwesp, maar dat gaat wel weer over.
Heb wel meegelezen, maar ben nu te lui om op iedereen te reageren, maar voor iedereen dikke:kus:

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Bloem+ roomie: 25 augustus- 2 september: Kusadasi
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

@ jac leuk, verrasing voor de neefjes en ook nog voor je ouderssss

roomie was schreeuwend enthousiast, dus ik heb meteen maar geboekt. 9 dagen

Zo, ik ook weer terug van anderhalf uur tippelen met 2 buuffen en kokkie. Mijn voeten kriebelen ervan.

@Bloem: Hoe veranderelijk kan een mens toch wezen he!!! Hardstikke leuk voor jullie hoor. :cheer: En daar dat ene hotel? Nou, je hebt gelijk hoor. Lekker nog ff weg met je roomie.

@Viva: Oef… dat is wat minder he. Wil je wel geloven, dat ik dat nog nooit gehad heb, ( gelukkig ) want het lijkt me knap lastig.

@Jac: Nou, ik had het wel geweten hoor waar ik met mijn kleine nichtjes en neefjes zou gaan eten. Hoef ik echt niet zo lang over na te denken. lol2 Maarja… wat jij hebt uitgezocht, zal vast ook heel leuk zijn.

Laat je moeder dan eerst maar boeken, want vaak heeft men geen plaats meer als het om bijna gratis kaarten gaat. Heb ik gelezen ergens hoor.

@Miere: :dag: Het is ook alles of niks bij jou op het werk he! Laatst zei je dat je haast niets te doen had en nu zo druk. Maargoed… nu eerst ff lekker vrij. Ga je nog weg? Heb ik er weer overheen gelezen,of speelt mijn DDD weer op?

@Cynthia: Jecusssssssss…Africa. En waar gaat de reis precies heen dan? Wel weer eens wat anders hoor! :cheer:

@ roanna ja, voor dat geld he? en ach, lekker ff een weekje, strand, zee, eten… beetje lezen en gewoon nix
kleurtje opdoen, zal me vast goed doen :wink:

jij weer wezen tippelen… mhmhm misschien kom ik nog wel een keer langs om bij jou uit eten te gaan. is eeuwen geleden bij de mac

@ Roanna, nee ga nu niet weg, maar was oorspronkelijk wel de bedoeling dat ik nu in Adana zou zitten, maar ja, heet, duur ticket, en nog een paar redenen waarom ik het uitgesteld heb tot oktober. Maar ja, deze weken vrij waren al aangevraagd, en 2 weekjes thuis relaxen is ook weleens lekker!

Bloem bij wie heb je geboekt??

@bloem: vakantie geboekt, ben nu wel een plaatsje gezakt haha maar meid het is je van hate gegund

Roanna: Kenia… :slight_smile:

@ viev tis een hotel van neckermann maar via schiphol.nl geboekt

we vliegen heen met HV om 18.40, aankomst 23 uur. das wel een beetje minder, maar ach
terug vliegen we om 16.00 met sunexpress (?? geen idee)

Bloem: sunexpress is echt vele malen beter dan HV… Gewoon een hapje en thee of koffie aan boord… Ik vind het super

@bloem: heentijd is idd minder