@Bloemmie: Ik ben geen Cyn, maar heb wel wat ‘antwoorden’ voor je…
Mira Luna(voorheen club Admiraal) zie zoover met plattegrond op Google earth
thnx beps
ik had het inmiddels zelf ook gevonden.
zit nu te kijken naar Hotel Atlantique Holiday Club in Kusadasi, maar dat ligt volgens mij vrij ver vanaf het centrum?
Ja km of 4-5, maar met dolmus wel te doen…
Ligt zo te zien aan lady’s beach
Ziet er wel leuk uit!
Hello ladies!
Weer terug uit Gent>>>, was heerlijk.:cheer:
Kreeg weer een heimwee aanval haha, ze hadden daar een straatje wat Klein Turkije heette :vak02:
En meteen geslaagd voor 2 tankini’s (waren ook nog de laatste toevallig en gelijk de goede maat, moest nieuwe hebben want na 8.3 kilo gewichtsverlies gaat je badpakje een beetje slobberenlol2
Beps en Bloem: volgens mij ben ik vorig jaar lang die Hotel Atlantique Holiday Club in Kusadasi langsgereden? is idd niet te ver van het centrum, wel een ritje met de dolmus.
Groetjes Kim:dag:
ja ziet er idd wel leuk uit he? mooi prijsje ook…
ff kijken nog wat ik doe… ga nu eerst maar eventjes studeren ofzo
Bloem : kriebelt het toch??lol2
Beps : aan de reisinfo
Kim : weer terug uit Gent en goed geslaagd
@Raak: Niets zo leuk als puzzelen voor een vakantie. Is echt mn hobby… alleen… dan komt het nog wel eens voor dat ik meteen voor mezelf boek(zoals voor ADR de laatste keer hahahahaha…)
Beps : wie weet…lol2
Volgens mij ligt het aan het long beach strand,ongeveer 12 km van het centrum
is zoiets aan te raden voor een first-time kusadasi ganger? lijkt me wel lekker, gewoon je hotelkamer uitstompelen, aan zee of aan zwembad plaatsnemen en na het avondeten met de dollemus richting centrum
Ik ken Mira Luna niet… Ik vond Kusa heerlijk voor de eerste keer buiten het centrum… Gewoon lekker niks doen! ![]()
Goedemiddag inmiddels.
Ik spring er zomaar ff weer tussen hoor.
@Bloem: Nou, hoe jij dat zegt…hmmmmm … lijkt me wel lekker hoor. Ik heb net ff gekeken bij VRW en zag dat ze niet al te hoge cijfers hadden, maar merendeel is toch wel tevreden. En als het een koopje is… dan zeg ik altijd maar… je slaapt en doucht er toch alleen maar. Ik persoonlijk vind het wat tever van het stadje af liggen, dus ik zou het niet boeken, maar op zich… ziet het er goed uit!
@Kim: Leuk, toch nog tankini’s kunnen scoren. Ik heb er ook een stuk of 4 dacht ik en ik vind het heerlijk dragen.
Zo, ben best wel een bietje druk met van alles en nog wat geweest vanmorgen en met kokkie 2 supermarkten afgelopen. Hier dit halen en daar dat halen. Ja, ja, je kunt wel merken dat hij vaak de schapjes om deze tijd deed, toen ik nog werkte. lol2 Hij weet de koopjes!
Dank jullie allen nog voor de reactie op de foto op FB. :chin:
Beps… werkse zo nog. Ja… vind ik ook zo leuk, om uit te vissen waar ik het leukst en het voordeligst weg kan. Kan ik uren mee zoet zijn en dan nog niet eens altijd voor mezelf, maar ook voor de familie. lol2
Ik ga nu even op de klepdoos verder, want HA werkt hier niet zo goed.
By the way… ik heb de beugels uit de shappie gehaald en nu zit tie als voor mij gemaakt. Ik had er toch na zo een dag dragen last van. Die dingen zaten volgens mij, tegen me ribben aan de drukken, maar nu … prima opgelost zo. En het model zit er nog net zo mooi in, dus ik ben tevreden nu.
Laterssssssss :dag:
@ roanna klinkt goed, gezellig samen met kokkie de schappies doen. alle verse nieuwe aanbiedingen, alles op voorraad
bedoel je de 1e in gumbet of die in kusadasi…?
mijn probleem is een beetje, dat als je echt lekker aan het strand wilt liggen, dat je dan toch vaak buiten de stad zit. maar goed… we kijken gewoon nog ff verder. misschien ga ik 16 oktober wel gewoon weer voor 3 weken naar marokko… ofzo… we houden de opties open
in sept. misschien het laatste weekje richting frankrijk, naar mn ouders. 110 euro met de trein, of 50 euro vliegen (eindhoven- londen 12 uur wachten en dan londen-dinard) trein is overigens 7 uur en 2x overstappen
ach we hebben nog even de tijd om te beslissen.
Roanna,mooie oplossing dan toch.
Bloem,wel rekening mee houden dat de dolmus maar tot 11 uur hooguit half 12 s’avonds terug rijdt dus dat je dan wel extra kosten voor de taxi hebt.
ff het weerbericht voor de komende week in Kusadasi bekeken, warm aka heet 40 graden, kn de zee ff opwarmen voordat we komen in september.
Zo, ga nu weer ff aan de turkse les :dag:
@ trl ja das dan idd wel het nadeel ja. ach eens ff kijken wat roomie ervan zegt…
nu eerst ff lekker lunchen met een broodje ei en tomaat. mmhh cappuchinootje erbij
@Bloem: Ik bedoelde die in Kusa. Nee joh, in Gumbet zit je dan misschien niet altijd meteen aan het strand, ( soms ook wel) maar wel heerlijk in het centrum en dat vind ik nou juist zo fijn. Voor mij persoonlijk hoeft het niet zo rustig te zijn. Ik wil eigenlijk, dat als ik uit het hotel stap, op loopafstand van de winkels zit. Maarja goed, dat is een ieder z’n ding natuurlijk he!!
Die van € 199 in Gumbet heb ik ook wel zien staan, maar hou niet zo van kakkerlakken. lol2 Hier en daar eens 1, oke… dat heb je in die landen, alhoewel ik ze in Turkije in nog geen een hotel ooit op mijn kamer heb gezien. Maar ik bedoel nu hotel Can in Gumbet. Hie…brrrrrrrrrr.
@TRL: Ja toch!!
Nu zit tie pas echt lekker!
hotel can was mn achterbuurman van waar ik woonde, wel mooie locatie.
op zich wil ik wel naar gumbet, en aan het strand daar liggen is geen probleem, maar dan word je wel lastig gevallen door verkopers enzo. je drankjes moet je dan toch betalen.
en bovendien, zou dolgraag terug willen naar gumbet, maar denk niet dat het verstandig is, op dit moment. misschien beter voor mij om nieuwe herinneringen te maken ipv op zoek te gaan naar oude herinneringen zeg maar…
ach ik weet t ook niet…
(grote kans dat ik voorlopig helemaal nergens heen ga)
ik ga weer aan de studie :retard:
Bloem: Heel verstandig van je. Doe je lekker wel ff dat weekendje Frankrijk en de rest…ach, kijken maar wat er op je pad komt. Als het moet… ben je zo weg.
Enneh…wat Gumbet voor jou betreft… nee, miss beter even nog van niet. Had ik even niet aan gedacht.
Nou, ik ga ff verder met de kommen, want kan daar maar nie klaar komen.lol2