Turkish Tea Time

@beps
Heb je geen logeerbedje?

Hallo, ik ook weer thuis. Zijn naar het strand geweest en konden buiten in de zon op een terras eten:cheer::cheer:
Roanna : weer terug van de achterhoek
Beps : welterusten, hoop dat je een beetje kunt slapen
Bloem :nog even weekend aan het houden
Jac : zwijmelt al over de vakantie
Linda : snapt HA nog niet helemaal
MK: alles goed bij jullie ?
Verder erg rustig geweest hier

@raak
Ja alles prima hier, oom en tante gaven een borrel en daar zijn we vanmiddag geweest.

Gisteren hebben we het verjaardagscadeau gekocht voor M. een fiets. Nu maar hopen dat ze hier iets stabieler op zit en dat we straks niet weer bij de tandarts zitten… :wink:

oewh dat zou niet goed zijn!
cker een roze?

@ raak brbrbr buiten gegeten?? ik vind het maar fris hoor
@ jac lekker restaurantje uitgezocht. groot gelijk!

@bloem
Jij mag niet meer raden!

Wij zaten vanmiddag ook buiten en dat was heerlijk.

Bloem : was aan de kust veel mooier weer dan hier
MK : oh leuk een echte roze meisjesfiets. Idd nu maar hopen dat ze heel blijft he

Goedenavond piepels. :dag:

Nou, ik heb ook best een gezellige zondag gehad. Even bijgekletst bij de familie in de achterhoek en veel administratie gedaan op de pc, dus ben de dag wel doorgekomen.

Wij hebben trouwens ook s’middags buiten kunnen zitten bij mijn schoonzus, terwijl we onderweg van die dikke buien hadden. Maar bij hen was het stralend :zon02: en warm weer. Kun je eens zien hoe plaatselijk het soms kan zijn.

Wij hebben vanavond even bij de M… jullie raden het al lol2 gegeten en dat was weer heerlijk hoor. Sunday ijsje met aardbeiensaus toe. Jammieeee.

@MK: Oh, leuk zeg een roze fiets. Nou zeg maar tegen M. heel veel plezier ervan en goed uitkijken hoor.

@Beps: Vervelend is dat dan he dat je niet goed kunt slapen. :mad: Ben je overdag haast niet te genieten zeker! Ook geen markt zeker? lol2

Verder hebben de meesten zich hier wel vermaakt las ik. Al dan niet met een boek erbij.

Voor zo alvast weltrusten en morgen gezond weer op en iedereen voor zover van toepassing… een fijne werkweek. :cheer:

:dag:

:dag:

Roanna; jij een gezellige zondag gehad zo te lezen… Lekker hoor!

Jac; op zoek naar een restaurant voor je verjaardag… en wat wordt het?

MK: een roze fiets voor M… Leuk!! :smiley:

Hier niet veel boeiends, vandaag gesport en daarna een vakantie uitgezocht voor volgend jaar maart… (ofzo) Hebben nog niet alle gidsen, dus nog even afwachten…

Verder beetje in de stuitermodus… Over een maand eindelijk in het vliegtuig… En weet je… Ik ben er aan toe!!! :slight_smile:

@Cynthia: Wil ik best geloven… en anders ikke wel. lol2 lol2En ik moet nog zoooooooooooooooooo lang wachten. Ik ga echt ff wat tussendoor pakken hoor. Als er tenminste iets leuks betaalbaars op me weg komt.

Maar gun het jou ook hoor. :cheer:

Roanna: je hebt groot gelijk! Geniet er lekker van!! En nog even wachten, dan is er vast wat leuks te vinden… Nu is het nog volop hoogseizoen… zo vanaf 20aug. vertrek gaan de prijzen zakken! :slight_smile:

Zo ik ook nog even hier.

Iedereen een fijn weekend gehad, en zonnetje erbij, op terrasjes, of in de tuin.
Vandaag een lekkere tutteldag gehad, voetjes, handjes gedaan heerlijk tot 4 uur in de pon en toen lekker gedouched en gegeten. Gisteren even bij schoonzus haar huis geweest, even gekeken hoever de tegelzetter was, nou dat viel een beetje tegen, nog steeds niet klaar, morgen met haar naar de markt kijken voor gordijnen. Schoondochter is momenteel op vakantie met zoonlief in kroatie, dus die zien elkaar weer even.

Mk een roze fiets voor M. leuk hoor, past ook echt bij haar.
Roanna er zijn al hele leuke aanbiedingen hoor, voor een paar centjes zit je heerlijk in spanje.
Beps slecht geslapen door de krammen van Rubbie, van de week mogen ze eruit toch?? En ander bloembedje opmaken.
Bloemmie een beetje bijgetrokken??? Hoe gaat het met de buik? Al weer een beetje in het ritme.
en toen was het blanco…iedereen welterusten.

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Mk,een roze meisjesfiets voor M,wat zal ze daar straks trots op rond rijden.

Roanna,ook toe aan vakantie,nou wie weet wat voor een leuke reisjes er voor leuke prijsjes na 20 aug.nog voorbij komen.

Cyn,en welke richting wordt het voor maart?

Viva,weer helemaal spic en span,lekker getutteld.

Raak,lekker naar de zee geweest en nog in de zon kunnen zitten ook.

Hier was het gisteren ook wel redelijk weer,met af en toe een bui,s’morgens even naar de kinderboerderij geweest en eind van de middag kwam een vriend langs.Zaterdag naar overijssel geweest,wilde om 5 uur terug rijden maar werd 9 uur,gelukkig sliep C in de auto.

Ik ook weer wakker(al om 7 uur hoor…)
Zo even een bakkie en Rubbie wakker maken …

@MK: Ohh dat roze… Mn jongste nicht wil nog steeds alles roze(alleen kleding niet) Dus…ze ging een camera kopen…doe me dat-en-dat merk maar… Ik zeg nog: Maar merk X is beter…NEEHEE die is er niet in t roze…PFFFF
Wel een logeerbed, maar dan slaap ik helemaal niet, muts he hij moet bij mij slapen…

@Roanna: Zag ‘jouw’ foto nog even, wat een heerlijk koppel!!! En je kan wel zien dat ze jullie
dochter is. Maar ehhh wat las ik nou, heb je ‘je hamburgertjes’ opgegeten lol2!!!

Geen plannen, ja werken vanavond, en verder…nee

Trl: Afrikaaa :smiley:

Mogge:dag:
Hier niet veel nieuws te melden, iedereen een fijne week

mogguh

@ cyn ken jij mira luna in gumbet? waar ligt t ongeveer?

Cyn,Afrika WAUWWWW