Turkish Tea Time

@Roanna: Dan neemt hij toch gewoon een fles mee om te piesen hahahaha!(lol2)

@Bloemmie: GA!!! GAAAAHAAAA!!! GAAAAA!!! ;)!!! Gewoon doen…

en ik ga het doen: NAAR BED(nu echt :dag: )

Roanna: 20/08 heb je bij Neckermann een reisje naar TR Kusadasi vanaf 280 ofzo p.p.

Had het bijna zelf geboekt… wordt gek in NL… :frowning:

Roanna,eindelijk geslaagd voor de tweeling mutsen,en ben je al verkocht ??

Cyn,hebben ze niet zoiets voor september

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

???

Net thuis van de vrienden en weer heerlijk gegeten.Helaas de foto’s bij appie zijn niet gelukt,C had er niet zoveel zin in.

Trl: f*ck… sorry het is echt zoooo druk!!

Maakt niks,er is nog geen haast bij

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@TRL: Ik weet niet of ik al verkocht ben, want heb 'm nog niet echt gedragen. Alleen gepast en dat zat lekker.
Wat een rakker die C. van je dat hij niet meer op de foto wilde. lol2

@Cynthia: Heeft jullie reisbureau alweer een andere naam, zag ik op Tjinga? :wereld:

Nee geen andere naam… alleen voor Pingo :wink:

@ beps ja jouw advies weet ik wel, hahaha… ik doe t even rustig aan
we zien t wel

@ roanna zeikerd die kokkie idd. maar ach, als je moet dan moet je he? stopt zo’n bus nie om de 2h… kan ie dan toch zeiken…?
maar ja, als ie nie wilt dan wilt ie niet

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Roanna,ja hij kan er wat van de kleine C weet precies wat hij wel en niet wil,knippen ook zo’n probleem,ging altijd goed,maar ineens was het gedaan.Brulde alles bij elkaar toen thuis kapster van een collega geprobeert,maar ook dat ging niet,hebben hem met z’n 3-en vast moeten houden,nu doet schoonzusje van een vriendin het,maar ook dat is geen succes,en hij is zo sterkt dat hij af en toe liggend geknipt wordt…

Wij vanmiddag naar een verjaardag in overijssel.

Kinderen knippen hebben ‘de ouders’ zelf ‘verpest’ zegt onze kapster altijd: Schaar mogen ze niet pakken die is AUWWWWWWWW(en dan mag die vreemde mevrouw wel met die AUWWWWWWWWW Schaar aan de haartjes komen: NOU NEE!!!) Arme kapsters

Ik op het werk, best druk eigenlijk…
Meld me wel weer, verrot geslapen, komt door Rubbie. Die slaapt verrot door zn knie, hij kan er ‘niet op liggen’ en dus…hij slaapt altijd op zn zijtje…

Beps,zo is dat hier niet gegaan…C ging al naar de kapper toen hij 4 maanden was,en nooit geen probleem tot die ene keer hij door een ander werd geknipt,sindsdoen probleem.Later hoorde ik dat schoonmoeder van me nichtje ook door haar was geknipt en ze bijna de haren uit haar hoofd rukte,dacht misschien heeft ze dat bij C ook wel gedaan,dat hij er daarom niks meer van moet weten…

Roanna,misschien komt er ook nog wel een leuk vliegreisje langs naar Spanje

goedemorgen, ik probleem met laptop, dus op de kleine nu.
Roanna : wil naar Spanje maar kokkie is een “zeikerd”
Bloem : wil met roomie naar Turkije
Cyn : wil weg uit Nederland
Beps : rot geslapen en zo werken
Trl : C wilde niet op de foto
Viva : nog niet gespot vandaag
Zal zo maar eens onder de grote regenbui springen
Fijne dag all :dag:

ikke heerlijk geslapen! Echt bijgetankt!!! Heerlijk!!!
@beps: niet zo lekker geslapen…nu werk ze!
@raak: heeft problemen met haar klepdoos!
fijne dag allemaal!!!

ik heb ook heerlijk geslapen, had gisteravond nog effe willen kletsen hier maar had echt mega-hoofdpijn, ben toen met 2 molletjes op bed gaan liggen heerlijk een tijd liggen dommelen nog heel even wakker geweest toen lenzen uitgedaan, tandengepoetst en daarna heerlijk in slaap gevallen, voeol me nu weer stukken beter, igg ervoor gaan zorgen dat ik meer slaap uren pak, zo meteen weer werken van 13-21/21-.30 uur

oh ja wat betreft de bh’s van sph, besloten om ze eerst eens een keer te gaan passen inde winkel, kijken of t wat voor me is, afgelopen woensdag hing mijn maat er niet bij in de winkel dus kon ik ze helaas niet passen

Arme C!!

Hier SCHREEUWEND druk…belachelijk :frowning:

Goodafternoon ladies!

Zo, weer ff bijgelezen en ff online, we gaan zo een nachtje weg naar Gent toe om alvast een beetje voorpret te hebben voor onze vakantie, heb er zin in.:vak02:
Mijn nichtje en neefje hadden in het begin ook veel moeite met knippen, ging tot huilens aan toe maar sinds de kapper met die leuke mickey mouse stoel (hij is ook erg goed met kindjes) geen probleem meer.
Ik denk dat het er ook erg aan ligt hoe de kapster tegen de kindjes doet.

Fijn weekend iedereen:dag:

Goedenmiddag inmiddels.

@Kim: Heel fijn weekend ook gewenst en veel plezier in Gent. :dag:

@Raak: Och… de grote doos doet het niet goed, dus ff overgeschakeld op de kleine. Dat is het voordeel, als je ze op voorraad hebt liggen he!! lol2 Zit je nooit zonder. :wink:

@Beps: Druk??? Waar bellen die mensen in vredesnaam voor dan? Zeker net terug van de vakantie en dan van alles kapot na de vakantie? Werkse nog ff.

@Linda: Werken tot 21.30 uur? Op zaterdag? Nou, werkse dan ook he!!

Nou, ik heb nu die muts aan van Shappie, maar moet eerlijk zeggen… het zit niks anders dan die van de ZM. Alleen het oogt wat mooier, maar wie ziet dat? Misschien dat hij bij jullie beter/fijner zit, omdat de meesten van jullie als ik het zo mag zeggen, moeilijkere maten hebben. Maargoed, evengoed ben ik er wel blij mee hoor.

Oh ja… en kreeg van de week de brief, dat mijn broodjes hamburger goedgekeurd zijn. :cheer: Gelukkig wel!

Iedereen verder nog een fijne dag. :dag:

Dat vind ik juist zo belangrijk, dat ze netjes zitten! En dat ziet je dus zo erg onder je tiet-shirt!!!
En in mijn maat ziet ik ze nie op de ZM, of ik kijk blind dat kan ook

Nee de mensen hebben geen ww… SPOED!!! ik kan niet douchen(was je je 1 keertje aan de kraan ja…ZEURPIETJES!!!)

Dat ik het niet weet, wat is er goedgekeurd, en waarom, en welke hamburgers???