Turkish Tea Time

roanna;'s tietenplettende activiteiten

@ roanna toppie, je mag weer 5 jr mee…
misschien moeten we kokkie vragen wat hij liever ziet :stuck_out_tongue:
enneuhm vaak met een bra gaat het erom, hoe jij je als vrouw zelf voelt. meer sexy, zelfverzekerder etc…

@ beps druk? nou ja!! doe jij maar gewoon rustig aan, dan komt t wel goed
hubbie pijntjes?

@ kim welkom hier! hoi hoi

Hallo, nou ik ben er weer. Was dus helemaal nix nada noppie met mn lappie.Alle (4) andere lappies deden het ook opeens niet meer. Die nieuwe modem stond dus op een verkeerd kanaal (te druk) en daardoor kregen wij geen wifi signaal meer. Kanaal veranderd op de modem en ja hoor alles draait weer. Weer wat geleerd !!
Roanna : hamburgertjes pico bello, zelfs de verpakking is glimmend lol2lol2lol2
Beps : zeikerds aan de telefoon, nou je had J. net tegen K.N moeten horen
Kim : lekker weekendje Gent, veel plezier
Jac : lekker geslapen
Linda : hoofdpijngelukkig weg
Bloem : en?? blijf je nog ff lekker in de regen hier zitten?

:idea: OH JA… geen broodje hamburger meer eten zonder aan Roanna’s geplette tweelingen te denken… ik weet t weer !!!

@Raak: niets mis met boos zijn, maar als we willen komen, maar de bew moet thuis zijn: NEEEEE IK MOET WEG!!! ja jammer dan!!!

erg onredelijk ja

@ raak ik weet het nog ff niet… ik denk dat ik wel weg wil, maar kan mn geld beter ff bewaren en strax tussen de examens in weer kijken… 600 euro vind ik aardig wat geld om gewoon in de zon te liggen en boekkies te lezen…

Beps : onredelijk zijn is natuurlijk stom, valt ook niet mee te praten dan he
Bloem : tja moeilijk he enne 600 euri is tuurlijk veel geld. Is er nix goedkopers?

Goedenmiddag op deze zo rustige dag.

@Bloem: Om nog even terug te komen op de bus…als je chauffeurs hebt die zelf roken, willen ze nog weleens om de 2 uur korte stops maken, maar anders is het echt pas om de 4 a 5 uur rijden. ( Schema he! ) Dan heb je wel het toilet in de bus… maar juist daar kan hij niet op lol2 de zei*erd.

Ik heb ook nog niks kunnen vinden, wat ik een leuke prijs vond.

@Beps: He, he, nu weet je het weer. :unibrow: Al thuis?

@Raak: Je zou ze toch he!!! Hoe kwam je er achter dan dat ie op het verkeerde kanaal stond?
Ze kwamen hier gister ook aan de deur van K*N om te vragen of ik niet een pakket bellen en internetten wilde. Nou, nee hoor. Voorlopig nog niet. Ik wacht ff op de ervaringen (ALL.INN pakket met dig.tv) van de buren met die glasvezel en anders kan ik altijd nog veranderen. Ik zit nog goed zo bij de xs4.

@ raak, ja 416 voor 8 dagen, logies en ontbijt, maar dan ken ik mezelf, dan is de place zo crap dat je dat gaat compenseren met dure uitjes en etentjes

of all incl. maar dan ergens waar ik niet wil zitten ofzo…

neuhj… ik kijk nog eventjes verder. ik denk dat pas op de plaats, ook financieel misschien niet eens zo’n gek idee is. misschien in oktober dan met een rondreis naar marokko of jordanie ofzo
of van t voorjaar… we gaan t wel zien

op dit moment wil mn lijf toch ff nix. gisteren/vandaag voor het eerst zonder diarree remmers/stoppers gedaan en dat heb ik meteen geweten. voordeel is wel, ben meteen 3 kilo kwijt, maar mn lichaam moet ff in balans komen

@ roanna ja dat is ook zo. niet prettig als je weet dat je vaak moet plassen. kokkie is natuurlijk niet meer zo piep als jij

Nee ik ben (Nog) niet thuis, zo eerst boodschapjes doen, enik wil patatjes eten…dus…

@Bloemmie… anders eens kijken volgende maand ofzo, op schipholsite. Daar hebben ze soms aanbiedingen waar je van watertand(en denkt: IK WIL NU VRIJ!!! naar die toko van waar ik in juni was, gewoon voor 150 euro pp voor 1 week all-in…3 wkn geleden GRRR)…

@ beps ja september is weer een heel ander verhaal qua prijs (dat weet ik- daarom ook zonde om 3 dubbel te betalen in aug), maar 13 sept en 14 okt. heb ik examens. mn ouders gaan 1e twee weken naar frankrijk, en heel misschien, als ik mn 1e examen heb gemaakt, ga ik wel voor een lang weekend hun achterna, maar dat weet ik allemaal nog niet.

wil een beetje mn opties open houden.

@Bloem: Juist… hij is al een beetje oud lol2 mede daarom ziet hij heus ook niet, of ik nou een muts van Ze*man danwel ZM, of zo’n shappie aan heb. Die tijd hebben we denk ik wel al gehad :redface: en och… ik zit er niet zo mee.

@Beps: Ik kocht ze altijd in die Chinatown-hal, maar er is de laatse tijd zoveel daar weer weggegaan. Ik kocht ze meestal bij zo’n chinees meisje, vlakbij die grote Indische toko (supermarkt) maar volgens mij is die chinees ook al weg.

@ roanna nou ja, dan blijft gewoon t gevoel overeind hoe jij je erbij voelt.

ik heb net lekker ff een paar boeken gekocht. ff wegdromen en gewoon ff nix.

@Bloemmie: Haha… ja dan is t al september… (ben echt 2 mnden kwijt…)
Maar zelfs nu voor 199 euro 1 week…(ok niet waar je wilt zitten denk ik haha…) Maar mn collega kijkt daar vaak, en echt soms…(vaak…heeel vaak…denk ik: OHHHHH NU WEG…Maar dan Ook NU!!!) haha…

Gelijk om te zeggen: Nou even op de plaats rust…

Ik nu thuis, zo een zin an patatjes. Alles gehaald, lekker met knoflooksaus, sate saus, en ook nog calamares erbij…verwen eten…:cheer::cheer::cheer:

klinkt goed dat eten, heb je een linkje dan? ik bedoel, sta voor veel dingen open hoor

@beps: lekker aan het eten…hmmmmmmmm
ikke houd het bij tomatensoep…lekker van die oudewetse zeg maar wat ik vroeger bij mijn oma kreeg.
@bloem: houdt de opties open.
ikke nog een eind gefietst en nog een strandrokje gekocht voor bij mijn nieuwe bikini. Ik kan helaas geen plaatje vinden op het net.
O ja ik heb een marlies deer gepast WOW dat zit als gegoten aan veelste duur 100 euries voor 1!! Nou echt niet… hahaha maar goed ik was toch aan het passen. en sah dat zat niet bij mij… Maar goed dan weet ik het. Had ook een simpele hoor net die mooie die beps had.
Nou ik ga aan de soep…
fijne avond en wie weet tot straks… denk het wel hahaha

dit is het stof van mijn bikini aangezien die op internet alleen nog maar in deze uitvoering te zien is.
Maar het stof is duidelijk hahaha.

@Bloemmie: Gewoon Schiphol.nl en daar zoek je naar vakanties, last minute…
Soms niets, andere dagen(vaak met vertrek de volgende dag/2 dgn later…
ff kijken
http://www.schiphol.nl/Reizigers/ReisbureauSchiphol.nl/LastMinutes.htm

Das de direkte link…

Jac: Ik zal m vast ‘real-live’ gaan zien ;)!!!

@ jac hip hoor! leuk

@ beps zal zo eens ff gaan kijken
vanaaf lekker crime night en ook nog broke back mountain…

Oh ja… Broke back?? Waar???