Turkish Tea Time

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Sƶke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Vandaag vrijdag, lekker weer en aan de rituelen. Ze komen de voorruit van mijn auto herplaatsen, die is niet goed gekit van de winter en nu suist hij dus. Die moet drogen dus mag je niet rijden met de auto. Vanmiddag ziggo geplaatst hier, zo’n alles in 1 plus pakket. Dus kan toch niet weg. Dus dan wordt lekker thuis blijven en rommelen.
Damber gisteravond een nieuwe auto gekocht, wat een leuke meidenauto zeg. 27 aug. krijgt ze hem. Lekker kleurtje ook. hahahaha (kan he als je nog thuis woont). Nou het is haar gegunt, ze heeft er hard genoeg voor moeten werken.

hier een plaatje ervan…ja ook in deze kleur.

http://www.autotropolis.com/wiki/images/3/35/2008-ford-ka-european-spec.jpg

voor de iphone eigenaars…ik las dit in de telegraaf.
Hackers kunnen inbreken op iPhone

PARIJS (AFN) - Hackers kunnen op afstand inbreken op de iPhone, iPad en iPod Touch van Apple. De Franse overheidsinstelling CERTA waarschuwde daar donderdag voor.

Volgens CERTA kunnen hackers toegang krijgen tot persoonlijke gegevens van de eigenaar op het moment dat er een PDF-bestand wordt geopend. CERTA waarschuwt gebruikers van de smartphones extra voorzichtig te zijn, totdat Apple een oplossing heeft gevonden voor het probleem.
Het is niet de eerste keer dat er problemen zijn met iPhone. Apple kreeg eerder klachten dat de signaalontvangst niet goed zou zijn.

Ik ook weer wakker…
@Viva: Lekker kleurtje voor Dambertje… En jij een dagje frƶbelen…
Thanks voor de info… open nooit pdf’s op mn foon, doe ik wel op de compie zelf hihi!!!

Roanna,de kijkers nog geweest?

Viva,lekker thuis dag en aanrommelen.Wat voor auto is het geworden?

Vandaag een half dagje,vanmiddag misschien even met C foto’s maken bij de AH en dan bij vrienden eten.

Viva: wow gaaf bakkie zeg!! En lekker toch dat ze het kan doen! Ze werkt er hard genoeg voor, en als je nog thuis woont is het allemaal wat makkelijker! (spreek uit ervaring haha)

Goedemorgen ladies.

Hier zo ook even aan de riuelen, maar hoef niet zoveel te doen, want had gister al veel gedaan. Heb nu wel even een :was: draaien die straks lekker naar buiten gaat, omdat we vandaag weer een heelijk windje en :zon02: hebben.

Dan even naar de stad de mutsen terug brengen en meteen maar ff kaike, kaike en nie kopen.

@TRL en de andere meiden: Nee, we hebben niemand gezien en zelfs niet even een foontje waarom ze niet kwamen. Kijk, dat zijn dus over/achterburen die je wel weten te vinden ( tot 2x toe de afgelopen dagen) als ze wat van je nodig hebben… en als puntje bij paaltje komt, zien je ze nooit! :mad: Misschien dat ik vandaag nog wat van haar hoor en anders… och, ik lig er echt niet wakker van. Dan niet!

@Viva: Wat een schattig wagentje. Echt leuk hoor en wat je zegt… ze werkt er hard genoeg voor en heeft weinig (on)kosten tot nu toe, dus lekker DOEN. Wie zei dat van de week nog? Geld moet toch rollen en zo te zien en te horen trekt alles weer een bietje aan. Komt goe!

Dat van die foon had ik ook gezien op tv van de week en gelezen in de krant en had het er met mijn zoon nog over, maar dat is een app**freak, dus wil er dan niets van horen en gebeurd dat bij andere foons ook. Nouja… la ma. lol2

Nou, fijne dag verder en Viva …succes met je All Inn pakket van Zig**. Kunnen wij hier niet krijgen!

Laters ergens. :dag:

Viva,ik kan het plaatje hier niet zien,maar heb hem inmiddels op de hyves gezien,echt een gaaf wagentje hoor en idd ze woont nog lekker thuis,dan wist ik het ook wel.

Roanna,jammer zeg en dat ze dan niet eens ff afbellen,maar wie weet hoor je vandaag nog wat.

@Roanna: Wat een ā€˜sch*ften’!!! Dat vind ik echt… zeggen dat ze komen, en dan gewoon niet komen, niet bellen niets…werkelijk minimaal ā€˜on-netjes’…

Roanna dan weet je gelijk wat voor een vlees je in de kuip hebt.

Zo nieuw raam zit erin…ik weer verder met de sop.

Mogge, ik had alles zitten lezen en ben helemaal vergeten te reageren zag ik lol2lol2
Viva : vandaag thuis aan het rommelen, auto nieuwe ruit en vanmiddag nog aangesloten op de hele wereld.
Damber : mooie auto gekocht hoor
Roanna : weet dat het je niet zoveel uitmaakt maar ik vind het toch vrij aso om bezoek aan te kondigen en dan nix meer te laten horen
Beps : lekker een daagje thuis ?
Cyn : jij weer gelukkig wat meer werk he
Trl :Suc6 met het maken van de foto’s
Bloem : welkom thuis meisje :kus:

@Raak: Ja lekker he… dagje thuis!!!

Zo alles in huis wat nodig was, nu ff een broodje en ontspannen…

@Bloemmie: :kus:

mogguh dames

@ wendy ja dat grote zwarte gat na de bruiloft… daar moet je doorheen denk ik. je kunt er niet aan ontvluchten, het komt wel. :kus:

@ roanna idd niet netjes, zeker die mensen moeten toch weten dat je altijd wat extra schoonmaakt met kijkers. het minste wat je kunt doen, is even bellen om te zeggen dat je niet meer komt.

ikke thuis, 1e was draait. strax ff boodschappies doen. ben een beetje lamgeslagen

:kus:

@Bloemmie: Ook voor jou: Stap voor stap… Het gat is er nu, en gaat langzaam dicht… :kus:

Goedenmiddag. :dag:

@Bloem: Welkom terug, al zal ik het een en ander gemist hebben, want ben net thuis van de stad en heb alleen nog maar ff hier gelezen, dus weet even niet what’s happen.

Meiden, ik ben alsnog hier geslaagd voor dezelfde muts, alleen die roze was er nog volop, maar niet in de maat die ik moet hebben. Heb nu wel die paarse en ook voor €10. Ik heb wel 5 maten gepast en uiteindelijk is het maat 85 C geworden. Die zit goed en ook best wel een bietje sexy met dat glimmende stofje. :stuck_out_tongue:

Toen we aan kwamen rijden net hier in de straat zag ik bij dat ā€œkoophuisā€ nogal wat volk staan, incl. ik denk een makelaar, want hij had zo’n schrijfmap in z’n hand. Maarja…ook al hebben ze dan belangstelling voor dat huis, hadden ze inderdaad wel even een belletje naar ons kunnen doen. Nouja… la ma.

@Roanna: Het blijft niet netjes…

Ohhh gewoon nog 6 weken…YEAHHH!(heb er zo een zin in…)

@ roanna owhhh sexxxxyyy!! :slight_smile:

@ viev helemaal vergeten, vertel maar tegen damber dat ze een kickuh autootje heeft. persoonlijk zou die kleur nix voor mij zijn, maar ach, als ze er zelf blij mee is? en dan lekker rondscheuren

@bloem: welkom terug. Dikke knuffel!
@roanna: is geslaagd!!
@beps: heeft er zin aan!!! hhahaa
Nou ik nog net op de valreep een super bikini gekocht!