Als je omvang iets groter wordt… dan wordt je cup automatisch ook groter… Anders moet je het in de winkel ff proberen?
Zeker bij terugbrengen ff passen daar Roanna
@ll: groetjes terug van J & H!
@Raki, kus terug van Rubbie…lol2 haha
Zo mn ouders gingen bijna net zo stuiteren als ik deed…wat een tijden.
Aan het begin vh seizoen stonden deze tijden ook bij HV op de site…maar wij kregen die andere tijden…nu toch zo gezet, waardoor wij echt 8 dgn vakantie gaan krijgen HEERLIJK!!!
Schapjes in huis, zo warm eten en weer kort werken…
:dag:
Ik zal de felicitaties overbrengen! Dank jullie wel.
@beps
Dat is supernieuws voor jullie, extra vakantie.
@viva
Bij paps op visite.
@roanna
Kijkers… spannend!
@cyn
Druk met de last minutes.
@ mk gefeliciteerd met je moeder
@ beps kijk dat zijn nog eens tijden! niet slecht
@ roanna extra kuisen kan dan nooit weg
@Roanna: BLUNDER van mij… lees ik erover heen dat je stiekeme kijkers krijgt!!! Toch spannend!!!
Roanna,jammer dat ze niet passen,maar gelukkig een V&* bij jouw in de buurt,wie weet hebben ze daar nog in de goede maat.Hier hadden ze alleen nog grote maten of hele kleine.En wie weet hoe snel het nu gaat met je huisje…Misschien is het wel juist wat ze zoeken.
Cyn,lekker druk op het werk.
Viva,gezellig bij je paps op de koffie…Gelukkig dat het nu beter gaat.
Roanna : ohhhh kijkers, toch wel spannend hoor, zal flink met de duimen draaien:kus: Dan heb je waarschijnlijk 80 C maar zoals de dames ook al zeggen : ff naar de winkel en passen anders blijf je naar de post rijden hihi
@roanna: ook ik zal hier duimen!!
@beps: super tijden!!! Dat wordt nog eerder aan de cocktails hahaha.
@mk: nog gefeliciteerd!!!
Ikke heb al weekend!!! Jippie!!!
Ik heb de sa*ph in huis, tis even wennen maar het zit erg lekker…! geen problemen met de maat. misschien nu minder last van afzakkende bandjes…!
@ Beps,
Mooi gedicht… :tear: we doen alles stap voor stap. maar nu de bruiloft is geweest, krijg ik pas echt het besef dat ze er niet meer is. daarvoor ook wel, maar wij waren met hele andere dingen bezig, dus nu even pas op de plaats en daarna weer doorgaan.
Wendy : jij nu dus ook aan de tweelingzakken.
Tuurlijk valt er nu meer een leegte, je gewone leventje is weer begonnen en strakjes in Jamaica zullen er ook best wel moeilijke momenten komen.
Probeer dan de herinnering aan die fijne tijd samen te denken :kus:
Wendy: Mooi dat de ‘draagzak’ goed zit… en wat betreft het gemis… dat is zoals Raak al zegt, te verwachten geweest. Ineens komt het besef erg binnen, en zal inderdaad ook nog wel erger worden na Jamaica(herinneringen die daar boven komen) maar het verwerken/proces is inderdaad stap voor stap…:tear:… :kus:
Wendy het duurt even hoor voordat je dat gevoel kwijt bent.
@Wendy: Ik sluit me bij de woorden van hierboven aan. Zelfs ik/wij missen haar nog steeds, laat staan jij. Nu komt de leegte, maar hopenlijk ben je sterk genoeg om dit op te vangen en wat Beps al zegt… stap voor stap en dan kom je er wel. Vergeten zul je haar nooit. Ik heb mijn beide ouders nu 19 geleden binnen 3 maanden verloren, maar ondanks dat het wel slijt met de jaren, denk ik nog dagelijks aan ze. Dikke :kus: en sterkte ermee en als je zin en tijd hebt… bep lekker mee hier.
Fijn dat jou mutsen wel meteen paste. Ik breng ze morgen even terug hier naar de winkel, maar zag online al, dat ze voor mij niet veel meer hebben in de opruiming. Helaas. In de winkel heb ik deze ook niet gezien en al helemaal niet voor die prijs. Maargoed, ik zit nog niet zonder. Ik heb nog wel ondersteuning. lol2
Dames… die mensen zijn nog niet geweest. Misschien dat ze eerst nog bij de buuf gaan eten, ( hadden om 5 uur die afspraak bij die andere woning ) want die had macaroni voor hen gemaakt en dat ze dan nog komen en anders… dan maar niet! Ik zit er eigenlijk niet meer zo mee!
meiden,
dank voor alle lieve ondersteunende woorden…! het komt vast en zeker goed, vergeten zal ik haar nooit, haar missen elke dag, maar de mooie herinneringen blijven de rest van mijn leven. moet alleen nu even over deze drempel heen, en ook dat komt goed.
@roanna,
je merkt het, ik bep hier vaker mee dan ik gedaan heb, ik heb beloofd dat ik Toos haar plek op “mijn manier” in probeer te vullen. Zij had meer tijd, ik werk momenteel behoorlijk veel.
Wendy : hier moet niets en alles mag. Dus als je zin/behoefte/tijd hebt om hier te komen : graag en je bent altijd welkom
@Wendy: Kom als je kan, en dan ben je zoooo welkom… en nog een dikke :kus:
Ik ben zo bevoorrecht(al kan ik ze zo vaak schieten) maar ik heb ze allebei nog, mn ouders, en we gaan weer een weekje naar ADR. Maar ik weet nu al, dat ik daar (heel) vaak aan je moeder ga denken.
Dikke :kus: van mij nog een keertje…
@Roanna: Ach ja, komen ze ok, komen ze niet ook goed toch! En jij krijgt ook wel van die tweelingpetjes hoor lol2
Roanna,hier ook niet echt veel keus in de winkel,en mijn ervaring is toch wel om er snel bij te zijn,want gaat best wel hard.
Wendy,gezellig dat je wat vaker langs komt om te kletsen.En je mams zullen we zeker niet vergeten.
@mk: gefeliciteerd met je moeder!
Slaap lekker allemaal, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken morgen werken van 7.30-17 uur