Turkish Tea Time

@ mk,
we gaan 15 dagen, dus ff lekker bijtanken. we willen half de eerste week en in de 2de week excursies gaan doen.

Ohhh Wendy: Ik gun jullie de rust zo!!! :kus:!!! En dan saampjes nog eens door het land heen. Stap voor stap…

Ik zag, over stap voor stap, dan wel in t engels, nog een mooi gedicht…ik heb m opgeslagen, en al menig traantje bij gelaten(ook traan voor traan zeggen ze tenslotte…)

Weer lekker thuis, werktijden zijn ingekort omdat er echt niets te doen is meer…
Dus…
Morgenochtend komen mn ouders om Rubbies lidteken te kijken:

@MK: Ja het gaat goed, maar langzaam. Hij dacht: Is zo over … maar dat valt tegen. Het is best een ‘jaap’ van 15 cm, 14 krammen erin.
Veel vocht en hij wil zo graag dingen doen, maar dat lukt dus gewoon niet…

zo eens lekker zitten saampjes, en dan slapen

Ook ik droeg nooit voorgevormd, maar wil nu ook niet anders meer… Heb ook een bh met een bandje over mijn rug/nek… en vind dat de ene keer wel prettig, en soms weer niet… Ligt aan mijn bui denk ik… :wink:

Net marley&me gekeken… Zoooo’n lieve film! Toen M. nog even gebeld… en nu zo slapen :smiley:

:dag:

@cyn
Mooie film, M. gesproken, wat zal jij lekker slapen.

@Beps: Prachtig. Hier ook ff een :tear: hoor!.

Oh, wat een tegenvaller voor rubs dan. Leuk van je ouders dat ze even naar zijn lid-teken komen kijken. lol2 Doe je hen ook ff de groeten van mij!

@Wendy: Oh, je was naar de camping. In ieder geval ff in een andere omgeving. Nu op naar de echte reis zullen we maar zeggen.

Ook al niet vooruit te branden. Pffff… hier soms ook zo. Ik wil dan zoveel doen, maar het komt er weer niet van. Maar morgen ga ik echt ff aan de slag. lol2 Zegt ze!

@MK: Mooie update weer. :chin: Enneh… morgen dus je mams jarig. Ik weet het nog van vorig jaar. Ging je ook helpen. Wat gaat die tijd toch snel. In ieder geval wens ik jullie alvast een hele fijne dag en feliciteer je moeder ook even van ons.

@Cynthia en Beps: Truste. :slapen:

Hahahahaha ;)!!! lol2lol2!!!

@MK: Vast gefeliciteerd, wil je je moeder de groetjes doen, en feliciteren van ons allen hier!!!

En nu… naar bed, ben moe, en nog ‘muf’ van gister…was zo lekker en ontspannen:slapen:

Ik ga het internetcafe hier ook op slot doen. Ga een keer op tijd naar bed.

Truste all en tot morgen weer. :dag:

:slapen:

hoi dames,

bedankt voor de steun. het was een moeilijke beslissing en misschien ga ik er nog wel spijt van krijgen, maar voor nu is het goed zo. morgenochtend met de bus terug naar marrakesh en dan richting vliegveld. daar dan wachten wachten wachten. ik vlieg pas om 18.35 en ben rond middernacht in dusseldorf.

truste allemaal

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda

Mk,gefeliciteerd met je moeder.

Roanna,en is het bevallen om op tijd naar bed te gaan?

Bloem,goede terugreis

Me cluppie gisteren weer op het randje,maar we mogen door voor de laatste voorronde van de champions league…:cheer:

Goedemorgen meiden.

Bloemmie een hele goede reis, zal een lange dag worden voor je, maar nu voelt het niet goed, en mocht je spijt krijgen, je kan altijd nog een keertje terug nietwaar.

Tlr. voetbal is niet mijn ding, maar jij bent blij zo te lezen.

Meiden een fijne dag, ik zo naar paps.

YEAHHHHHHHH
(Sorry dames haha maar ikke ben erg blij wakker geworden!!)

Nl met de mail kwam het bericht dat we vroeger op vakantie gaan, nou ja de tijden zijn veranderd!!!
We vliegen niet om 15.45 heen maar om 6 uur 's morgens!!! HAHAHAHAHAHA!!!
EN… geen tussenstop terug, maar een half uur later weg, en… direkt naar nederland(scheelt ook 2 uur!!!)
YEAHHH

@MK: Gefeliciteerd met moeders

@Bloemmie goede reis meis, we gaan het er saampjes vast nog over hebben,…

Ik weer aan het werk… Hopelijk net zo druk als gister! :slight_smile:

MK gefeliciteerd met je moeder ook namens ons.

Beps kijk dat zijn mooie berichten…i like it.

@Viva: Ik loop gewoon te stuiteren haha!!! Is gewoon bijna 1 dag meer en dat op een week is toch erg aangenaam…
EN… mn ouders komen zo, en die mag ik deze mooie berichten gaan doorgeven haha wat kan het leven leuk zijn :wink:

goedemorgen vanuit een :zon02: zuiden
MK : gefeliciteerd met je moeder, zeg maar namens ons een fijne dag
Beps : vrolijk vanmorgen, dat snap ik, dit zijn de betere berichten
Geef Rubbie ook een knuffel van ons, begrijp dat het tegenvalt
Cyn : weer aan het werk, als het er is
Trl : cluppie idd op de valreep he
Roanna : aan de kuis?? suc6 ermee dan maar he
Viva : naar paps op visite, bakkie doen ?? fijne dag
Bloem : aan het reizen om vannacht weer terug te landen:kus:

Goedemorgen vanuit ook een :zon02: Veluwe.

@Raak: Inderdaad… ik was en ben even aan het kuisen. Ben nog niet helemaal klaar, maar ff tijd voor een bakkie he!

Ik krijg vanavond vrijblijvende kijkers voor het huis. Het zit zo. Mijn achterbuuf belde me gister dat familie van hun ( jongere neef met vrouw) uit Leeuwarden hier op zoek zijn naar een betaalbaar huis, vanwege dat de man hier is komen werken. Ze wonen nu tijdelijk ergens op een vakantieverblijf.

Nu wil het geval, dat ze een afspraak hebben met een makelaar van een van die andere huizen die bij ons in het straatje te koop staan en toen had mijn achterbuuf ook even ons huis aangeprezen en toen moest ze mij bellen, of ze dan ook even hier mochten komen kijken. Gewoon even vrijblijvend hoor en we doen dit ook gewoon even zonder onze makelaar en mocht het wat worden, ( ik reken nergens op) dan nemen ze maar kontakt op met de makelaar.

Zodoende ben ik een bietje extra aan het kuisen. lol2 lol2 Of met een Z?

@MK: Van harte gefeliciteerd met je moeder en maak er een leuke dag van en groet ze van ons. :dag:

@Viva: Zo, nu ga je met plezier bij je Paps op de koffie. Eindelijk en hopenlijk mogen jullie dan op deze manier, toch nog lang van elkaar in goede gezondheid genieten. :thumbsup:

@Beps: Dan zijn nog eens leuke berichten voor de mensen. :cheer: :cheer: Wat een verrassing enneh… het is jullie allen gegunt hoor! Groetjes aan J en H. :dag:

@Cynthia: Ik hoorde het al op de radio dat door de regen van de afgelopen dagen, velen alsnog op reis willen, dus… kassa voor jullie toch!! En jij bent weer lekker bezig met die klanten opweg te helpen. >>>

@TRL: Ik lag er om 23.30 uur in, maar had echt waar… vananacht een nachtmerrie. :mad: Weet echt niet hoe dat nu weer kwam. Het ging over mijn ouders. Maargoed… dat zullen anderen ook weleens hebben.

@Bloem: Goeie reis terug meissie en sterkte met het wachten, wachten, wachten van vandaag. :vak01: :kus:

Roanna: inderdaad kassa!!! :smiley: Hahaha… het houdt je van de straat he!

Zo, ben hier beneden klaar met kuisen en nu eerst ff lunchen en dan nog alleen ff boven (nat) stoffen.

Nou meiden, ik kreeg de mutsen net binnen en echt ze zijn heel mooi. Van die glimmende, maar… ze passen niet. Te klein. Zowel de omvang, als de cup. Het bobbelt een beetje aan de zijkant over en had 'm op het laatste haakje, maar dat zat niet lekker. Te strak, dus maar even terug brengen naar de winkel.

Welke maat zou ik nu moeten nemen? :confused: Pfffffffffff…HELP!!!