Turkish Tea Time

hier nog droog, vanmiddaglicht gesputterd hier, ben nu twee dagen in enschede bij mijn ouders

Denk niet dat t voor mij wat is want heb laatst een voorgevormde bh aangepast en vond t niet zo weet niet of dat per merk verschillend is

1 like

Hier begint het nu heel hard te regenen

Dat hebben er meer niet hoor(ik ook niet haha… en ik pas ook erin, en ze hebben t/m G!!)

Ik vind ze juist zo mooi zitten als ik, zoals nu, een tshirt ed aan heb. Ze tonen minder als ‘zwaartekracht aangetrokken hangertjes’ lol2lol2lol2

@beps: voordat jij dat merk ging dragen droeg jij toen ook al voorgevormede bh’s of denk je dat het gewoon een kwestie van wennen is

Het is wennen. Eerst dacht ik … maar nu… wil niet anders meer, nog even allemaal geteld: ik heb er 14 stuks hahahaha…(durf het niet eens hardop te zeggen, lijkt wel een verslaving lol2)

Heb er vanmiddag in de winkel ook al even bij staan kijken maar daar hadden ze mijn maat niet meer

@beps: wow zoveel!!!
Nou als ik ergens ben waar ze dat verkopen dan wie weet. Ik heb net andere gekocht naadloos ed 2 voor 30 euries!! Dat is een superkoopje.
Nu moet ik wachen tot 26 aug dan hebben wij weer de nacht van… Dan is er markt en de winkels zijn open tot 23:00! Erg gezellig met live muziek op elke hoek en dansshows ed. Is de afsluiting van de zomerseizoen!

Ik heb ze ook in het eggie zien hangen bij V & Drees en ik vond ze wel mooi en die vorm heb ik al vaker gehad, alleen dan van de ZM en dan kosten ze 3 voor €5. lol2 Oke, het zal niet dezelfde kwaliteit zijn en het is ook geen Saph*, maar ik doe ze ook meestal na zoveeel x wassen de kliko in. Maar… ik wil deze ook gewoon eens gaan proberen. Moet er wel bij zeggen… ik vind ze heel mooi van vorm en kleuren enzo, maar ik vind die met dat touwtje in de nek ook niks. Dat moet/wil ik niet hebben, maar waarschijnlijk zijn er onder ons dames, die dit wel prettig vinden.

http://www.dutchdesignersoutlet.com/include/phpthumb/phpthumb.php?src=/img/product/3437_FLAME_Black_-Pink_bh_1.jpg&w=175&sia=3437_FLAME_Black-_Pink_bh_1.jpg http://www.dutchdesignersoutlet.com/include/phpthumb/phpthumb.php?src=/img/product/3437_FLAME_Black_-Pink_bh_4.jpg&w=175&sia=3437_FLAME_Black-_Pink_bh_4.jpg

Die heb ik nu gekocht maar dan in het roze/zwart…MAN!!!
Iets ingewikkeld met aantrekken, maar die kleine bandjes geven ook nog steun!!!

Ja ik ben echt verslaafd!

Beps…ik vind 'm echt heel mooi, maar dat bandje in mijn nek… zou mij heel erg irriteren, maar nu las ik net ergens op een site, dat je bij sommige mutsen, die bandjes ook eraf kunt halen. Je kunt ze dus met of zonder dragen. Kijk, dat wil ik ook wel.

Echt mooi Beps. !!!

@beps: mooi hoor…
maar ik moet eerlijk zeggen ik kan ze nog niet voor mij mooi vinden. Ik weet niet het is niet mijn smaak gewoon… tenminste net op een site gezeten waar ze dat merk verkopen. Was niet van een groot warenhuis.
Ik hou het voorlopig maar bij mijn eigen merk prima d***a

@Jac: Daar heb je ook helemaal gelijk in. Je moet dragen wat jij zelf het fijnste vind en als je al ervaring hebt met een bepaald merk, kun je het beste daarbij blijven. Vooral als je al een moeilijke maat hebt.

Kijk, ik ga ze nu ook proberen a €10 per stuk, maar misschien vind ik het straks helemaal niks en dan ben ik toch maar mooi blij, dat ik er geen 40 of 50 euro voor uit heb gegeven. Ik begrijp best dat sommigen van ons met een moeilijke maat of een maatje meer deze mutsen fijn en mooi vinden, maar daar betaal je dan ook voor en heb je het er ook voor over. Ik moet het nog meemaken. lol2

Linda,ik had ook nooit voorgevormd,maar sinds ik s*phh ontdenkt heb wil ik er niet meer vanaf en de gewone bh’s zonder voorvorming zie je bijna niet meer hangen in de winkels.Ik heb er nu 5 geloof ik…

Jac : ik heb jaaaaaaren jouw merk gehad, nadat ik niet meer wist welk model te kopen kwam ik bij Marloes en nu sinds gisteren deze en moet zeggen : tot nu toe zit ie heerlijk. Nu afw8en wat die in de was doet, ik gooi nl alles in de automaat en drogerlol2lol2lol2
Beps : dochter heeft die ook, mooi hoor.Jij hebt nu bijnaaaa alle modellen hihi
Roanna : ik heb van sommige de bandjes in de nek afgehaald en van sommige laten zitten omdat ik ze niet een voel

@ Beppie,
ik ben benieuwd hoe het zit, ik heb dat plaatje wat je poste in het wit besteld, komt morgen binnen.

@ viva en Roanna,
Frankrijk was echt effe lekker, weer een klein beetje bij getankt. we sliepen in de caravan van m’n schoonouders, was erg gezellig…!

nu de batterij weer leeg, ben niet vooruit te branden vandaag… nog 6 weken till JAMAICA…

Iedereen aan de sa***, ik kan er niet over meepraten, ik ben nog niet aangestoken door het virus :wink: Wat een drama dit weer van vandaag zeg.

@wendy
Weer terug uit Frankrijk, hebben jullie het leuk gehad?

@beps
Hoe gaat het met rubbie?

@bloem
Helaas valt het een tegen, dan maar verstandig zijn en weer terug naar huis keren.

@trl
Niets te doen op het werk, dus de tijd maar nutig besteed.

@viva
Niet vooruit te branden vandaag, het kan nu niet van de warmte komen…

Ik lekker aan het werk, de vakantieperiode is toch altijd weer anders dan normaal. Morgen mams jarig, precies op mijn vrije dag dus kan ik mooi helpen.

@wendy
Oh je heb het antwoord al gegeven toen ik nog aan het typen was :slight_smile:
Nu nog 6 weken voor de echte reis, jullie het nog lekker iets om naar uit te kijken.

@MK,
zijn er ook echt aan toe, die 2 daagjes op de camping waren lekker, maar denk dat we de eerste paar dagen op jamaica alleen maar slapen… tis een hechtisch jaar

@wendy
Dat is het zeker, eerst lekker slapen en bijkomen en daarna zien jullie wel verder.
Jullie vakantie, lekker doen waar jullie zin in hebben toch. Hoe lang gaan jullie?