Viva: wij hebben die bui vanmorgen al gehad… Pfff leek wel nacht!
Owww dan trekt tie misschien naar beneden en krijgen wij hem niet…
Pffff niks meer te doen hier,net maar een warme chocomelk genomen nu even verdieping hoger kijken of daar nog werk ligt en anders maar naar huis.
Nou momenteel wordt het weer licht en is het droog,met een harde wind dat wel,maar ik kan weer zien wat ik zeg…idd cynnie het leek wel nacht.
Viva: hier nu zon!! Dus bij jullie straks hopelijk ook weer!
Pfff druk hier zeg!!! Wat dat betreft mag het wel blijven regenen hoor! ![]()
Meiden… ik ga ze gewoon bestellen en zie wel wat ervan komt. En anders wat Viva al zei… gewoon omruilen. Kan dat eigenlijk wel met lingerie? Nou, kijk het wel ff na. Volgens mij hadden ze die witte en die paarse nog wel in 75 c bij V & Dreesma en ga ik ook nog ff bij Wezekamp kaike.
@Wendy: Ja, vertel. Hoe was je korte holiday in France? Jij ook al aan die mutsen? lol2 Wil ik jou ervaring hiermee graag ook horen.
@Bloem: Oh echt? Nou, inderdaad… dan neem je de juiste beslissing volgens mij. Wel jammer trouwens dat er wat tussen gekomen is, want je was best wel enthousiat van te voren. Maarja… het is denk ik niet anders.
Dat is wel fijn van Rianair…je kijkt of ze ruimte hebben en inpakken en wegwezen weer.
@Raak: Oke… en toen was ie te laat. Hahahah. Zet er wel weer een op en mag hij alsnog on-board komen, als hij dan nog wil. Hahahah. Moet er wel weer even voor op mijn klepdoos, want kan hier wel vissen voeren en ramen poetsen, maar niet sharen. Mijn windowtjes willen hier niet openen en op de doos wel. Ik denk… hier (verouderde, zeggen ze) windows xp en daar Vista.
Wij net even naar het WC geweest en kregen me toch weer een bui.
Roanna,bij V&D geen probleem om lingerie om te ruilen,je kan zelfs ook nog je geld terug krijgen.
Ik besloten om naar huis te gaan,niks meer te doen hier,kan beter me tijd thuis besteden even de kast opruimen ofzo
@Roanna: Als je van de gewone tweelingtassen een C hebt heb je van Sopph een D!!! Denk daar wel om, ze vallen een cup kleiner…
En idd gewoon bestellen en retoursturen, ik doe niet anders haha!!!
Hier DONDER en BLIKSEM!!! HOZEN… dikke droppels…
Hopelijk houd het zo op, als ik naar mn werk/de meeste naar huis moeten…
Roanna: ik zou bij de V&D bestellen… Kun je het gewoon zonder kosten terugbrengen in de winkel… En het gaat niet altijd op dat je voor Sapph een maat groter moet hebben… Ik heb normaal tegenwoordig E en van Sapph ook…
En echt… ze zitten heerlijk!! Ik heb er inmiddels 7… maar mag van mezelf niet meer kopen nu… Ben druk aan het sonja bakkeren, en wil niet nu allemaal nieuwe kopen en ze straks niet meer aan kunnen ![]()
Het viel me eergister bij de Mokro ook al op dat IEDEREEN een maat groter kocht! Ik normaal een DD of kleine E, hier echt een F, soms een G!!! Dus… ik zou het zekere voor het onzekere nemen Roanna…Of bestel een C en een D…
Meiden bedankt voor de adviezen en ik bestel dan gewoon ff beide maten en als niet goed… terug brengen. Toch wel dat het dan zo makkelijk gaat.
Hier nog wel grijs en miezerig. :mad:
Ik denk ik dat ik dat ga doen. ( zie mijn voorlaatste post )
Beps: misschien ligt dat dan aan de lijn… Ik heb de blacklijn…
Ik heb ook gewoon de maat die ik altijd heb en zitten goed.
Ik heb er zoveel, gewone lijn, Black lijn… *bij de Blacklijn heb ik zelfs een Gcup, nog even en ik heb de WereldCup lol2)
Het is gewoon bekend dat die dingen ‘kleiner’ vallen omdat de cups lager uitgesneden zijn. Hierdoor valt het anders en meestal pakt dat kleiner uit
(heb net geteld, heb er nu meer dan 10 van die draagzakken)
Vreemd, ik heb inderdaad ook gewoon mijn normale maat… En mijn mams ook… Is denk ik toch per persoon verschillend…
Maar Roanna, dan inderdaad gewoon 2 maten proberen! ![]()
Nou, dat viel nog niet mee. Althans niet die ik wilde hebben en in de opruiming zijn, want de meeste maten zijn al uitverkocht.
Ik heb er 2 kunnen scoren in de maat 75 C en ze komen donderdag.
Een roze en purpel ( paars ) Nou, we gaan het zien, voor totaal €20 lol2
@Roanna: Ohhh die 2ling van jou gaat genieten haha int roze…;)!!!
Roanna: top!!! Voor 20 euro maar!
Daar heb ik nog niet eens een halve voor ![]()
iedereen aan de sap** hahaha ik zal er dan ook maar eens naar kijken, omdat ik altijd 70 euries kwijt ben voor 1 bh! pffffff Waarom heb ik geen cup c of d hahaha.
Nou hier net een klein buitje gehad. met een paar klapjes onweer hahaa
Ik ga ze ook maar eens proberen, kan niet achter blijven haha,kijken of mijn maat erbij zit