Raak,Roanna,site schijnt overbelast te zijn,daarom lukt het niet.
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:![]()
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
Goedemorgen!!!
Ben je een dagje weg… pfffff
Maar goed. Ik heb genoten!!! Lekker bijgekletst, en heerlijk ontspannen!!
Raak ook een setje(s) gescoord, en iedereen gekookt…
niets gemist lol2!
Goedemorgen.
Ik wou net zeggen…JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…is daar iemand? Beps dus alwel. :dag: Nee Beps, niets gemist zo te zien.
Lekker gerelaxed dus. Heerlijk weer he! Voel je je zeker als herboren.
Iedereen druk zeker of ook weer de hort op. Ik wel ff druk geweest, maar nu ff aan de koffie. Kokkie moet zo naar de pedicure (prefentie) dus probeer ik snel ff hier en daar de ramen te doen.
@TRL: Ik denk ook dat die site er helemaal uit ligt, want kan er nog steeds niet op.
Goedemorgen all,vanuit hier ook weinig te melden, zit lekker koffie te drinken met de kids:dag:
@Raak: :dag: Koekje d’r bij? lol2 Wij niet! Hihihi. Groetjes aan je kleinkids en ik zal ze weer steunen op HA hoor, of zijn hun dat niet? Ik heb nog een member nodig op mijn schip,
Goedemorgen meiden.
Iedereen aan de koffie, Beps geen pruimmodel opgelopen, of is het een mossel in het zuur geworden???
Roanna de ramen wilde ik ook doen maar het giet hier pijpestelen dus dat wordt helemaal niets.
Ik zo maar eens aan de was, kan maar weg zijn. Voor de rest iedereen rustig aan. Ik al helemaal, ben niet vooruit te branden.
ps. nog een sapph gescoord hoor bij wahkamp een rood met zwarte, in de opruiming dus heb ook al een hele serie van die handel, moet eerlijk zeggen dat ze lekkerder zitten dan marlies. Marlies heeft de neiging om aan de zijkant bijeen te gaan zitten en dan zit dat niet lekker.
enne hij doet het weer hoor de wijzigingsknop haleluja.
Roanna,ja weet het dan maar niet he,maak ook verder niet uit…
Viva,weer een sapph erbij,zitten idd lekker…
@Viva: Nou, here the same hoor. Wil eigenlijk van alles doen, maar ben ook niet vooruit te branden. Zal me eigen zo echt maar even een schop onder de kont moeten geven. lol2 Pffff…Hier geen regen, zelfs een lekker :zon02:, maar volgens de berichten krijgen wij het vanmiddag.
Jullie maken mij wel erg enthousiast over die mutsen…en weet alleen dat ik cup c heb. lol2
@Viva: Ja, wat kan zo’n knopje weer een genot zijn he!!! lol2 :cheer:
Ik ben er ook blij mee!
Ik heb net een sap** besteld bij vd ben benieuwd…
@Wendy: ook onderweg verslaafd te raken aan de tweelingdraagzakken van Sa*ph!!
@Viva: Die had ik ook al besteld, zit ook zooo lekker!!!
Heb nu echt gewoon een bak vol met die ‘dingen’ ben zooo gelukkig haha!!!
Begrijp dat de wijzigknop het weer doet, ook mooi
En nu… ik ook zo duf als een garnaal…(dus geen mossel of pruim ;)!! lol2)
Dus niets doen, zo eten en dan naar mn werk, en weer naar bed ![]()
Wendy ze zitten heerlijk, en jij weer terug van frankrijk.
Las dat Bloemmie terugkomt naar nederland of heb ik het mis.
Zit denk ik in de lucht hoor, dat niet vooruit te branden, heb boven gedweild, en de was zit in de machine, en 1 in de droger, maar voor de rest ook nog niets gedaan.
Hier nu weer droog maar wel een harde wind. Dus geen weer om buiten te zitten.
Roanna denk dat jij 75 omvang heb, dus ik zou zeggen bestel er gewoon een bij de wehkamp, is hij niet goed dan stuur je hem terug, of bij de vend en dan gewoon ruilen in de winkel. Not a problem.
mogguh
dat klopt viev, morgen terug naar marrakesh en 's avonds laat het vliegtuig terug naar dusseldorf. op zich gaat het nu wel met de buik, maar er is hier iets gebeurd, waardoor alle lol er vanaf is. ik vertel het tzt misschien nog wel een keer.
tot snel
Bloemmie goede reis terug, en misschien een last minute richting turkye???
Roanna,idd gewoon bestellen en wie weet ben je dan ook wel verkocht…
Viva,hier ook niet echt weer om buiten te zitten,zit er grijs uit.
Bloem,jammer dat het anders gelopen is dan je gedacht had,goede terug reis.
Wendy,hoe was frankrijk?
Roanna : 1 is er hier, andere gaan we strakjes heen. Zal wel ff vragen te boardenlol2Jij klinkt mij ook als een 75 C
Viva : jij ook weer gescoord, moet zeggen dochter en ik zijn ook tevreden en vooral voor die prijs he
Beps : werkse voor strakjes he
Wendy : ben benieuwd hoe jij ze vindt. Was het leuk in Frankrijk?
Bloem : als je niet lekker daar zit heb je de juiste beslissing genomen hoor.
Fijne reis terug en net wat Viva zegt : misschien richting Türkiya???
trl : bij jullie ook helemaal grijs? nou hier net gietregen:mad:
hier is het momenteel zwart, en het giet gewoon niet normaal de hele tuin staat blank van het water…fijn hoor. ga zo denk ik maar een filmpje opzetten, heb al wel de kamer gedaan, en een doekkie door de wc gehaald, gedweild ect. dus het is weer netjes.
Viva,hier miezert het inmiddels ook,dus we kunnen nog wat verwachten als die bui van jouw deze kant op komt.