Turkish Tea Time

Ik ook wakker, even snel mn bakken en mn cafe verzorgt(gekookt en tig keer koffie gezet…grrrr waarom wil ik ook OVERAL aan meedoen!)

@Bloemmie: Aangekomen in betere oorden…geniet ervan meis!!!

@ll: Fijne dag, ik ga vanmorgen dus weg…meld me weer :dag:

Goedemorgen, nou je hebt een lekker bakkie hoor Beps…ik ruik hem hier. hahahahaha.

Wat een sombere luchten toch buiten, zou vandaag toch lekker worden, nou we wachten af.
Ik even vissen.

Goedemorgen
Ikke ook soort van haast, ben er zo vandoor
Fijne dag iedereen:dag:

Viva,hier al volop zonneschijn,maar nog wel frisjes,ik dacht juist dat het vandaag een mindere dag zou worden.

Goedemorgen all.

Zal me ook even melden, al heb ik weinig te melden. Hahahah.
Ook hier een zonnig dagje zo te zien en niet zo koud. Was net in de doll de krant bij de buurtje wezen halen, maar vond het wel lekker buiten.

Nou, ik meld me ook weel weer ergens vandaag. Dinsdag meestal koffie visitedag hier.

Fijne dag weer. :dag:

Nou wat een rust hier… ben je een ochtend weg, gebeurt er NIETS!!!

Haartjes in model, kaartjes voor de sauna binnen(Thanks Viva!!) en straks naar de sauna hier…

Meld me weer.,

Goedenmiddag alweer.

Wij even schapjes gedaan en ik net even bizzy geweest op FB, maar ben daar nu ook wel weer voor ff klaar.

@Beps: Zo hee… wat een verwennerij en de haartjes weer in de plooi. Veul plezier vanaaf en niet te lang laten weken hoor. Krijg je zo’n pruimmodel van. lol2 Geniet ervan.

Laterssssssssssss:dag:

@Roanna: Dat ‘pruimmodel’… niemand die het ziet als ik thuis kom, dan ist donker…(ook in de slaapkamer lol2!!!)

@Beps: :lol::lol::lol::crybaby::lol::unibrow:

Nou, ik ga nog ff buiten in het :zon02: zitten, nu het nog kan.

zo net weer gewerkt dolle boel!! hahaha erg gezellig!
@beps: o oke ik vroeg het me af… En idd rond 21:00 aan de cocktails!!! hahaha

Geen dank Beps:kus:, geniet er maar van met of zonder pruimmodel hahahaha, en in het donker naar de markt, dan ziet niemand het idd en anders maar ogen dicht lol2lol2lol2lol2lol2

Roanna al weer klaar op ha…wel veel visjes verkopen he, dus alles wat volwassen is eruit en dure baby’s kopen met veel uurtjes om groot te worden die geven de meeste xp. Thanx voor de fossieltjes weer vandaag. Ik zweer het je ik krijg zelden of nooit die melding.

@Viva: Tja… de ene keer krijg ik er wel veel zoals gister, maar vandaag maar 2, terwijl ik toch zo’n 60 bakkies moet leeghalen. lol2

Enneh… jou raad van gister heb ik al opgevolgd hoor, zoals je miss hebt kunnen zien. Ze zitten nu bijna tot aan de nok toe vol met “dure” visjes. We wachten het rustig af! Pfffff…

@Beps: En anders als het te donker is…gewoon op de geur af laten gaan. :stuck_out_tongue: Kompgoeschratje.

Raar weer hoor! Zit ik net ff buiten met de foldertjes… betrekt het weer. Vanmiddag ook een bui gehad, terwijl de zon scheen.

@TRL: Het lukt nog steeds niet dat stemmen, maar heb 'm ff in bewaring gezet om het later alsnog te proberen.

Ohhhhhhhhh… de wijzig knop is terug. :cheer: :cheer: :cheer:

Voor mij vooral die maar 32 uur nodig hebben om volwassen te worden… leveren rond de 130 XP op. Die doen er dan ook echt 32-40 uur over(niet/te laat voeren levert vertraging op)
PFFFF Ik poets die 90 bakken echt niet elke dag…(nou ja bij niet meer zelfs…) Het is allemaal zoooo traag…:wink:

ik die 70 uur nodig hebben krijg je 320 xp per visje…schiet tenminste op. Maar het duurt zo lang al die levels…

Dat klopt Beps. Hoe langer je ermee bezig bent, hoe trager de boel wordt. Ik poets ook niet al de bakken hoor. Alleen die helemaal leeg staan, die ander doe ik niet ( meer) Haal wel overal de buit uit! :chin:

Zo, ik ga het eten ff opzetten.

Hier ook al achter de pannen hoor, lekker aardappeltjes uit de oven met schil, sla en hamlapje.

ikke net eten op. kipfiletje sla en gebakken aardappelen uit de actifr#. smullen
En toetje ijs met aardbeien. ooooooooo lekker en morgen maar weer sporten hahaha
zag net op editie nl dat er in london al kerstspullen worden verkocht. pffff wat vroeg.
En een winkel in rotje knor zegt dat ze in oktober beginnen met kerstspullen.
Nou ikke eerst op vakantie hoor. HEERLIJK!

Halloooooooo, ik hoor een echolol2lol2lol2 zoleeg is het hier.
Ben in de late namiddag nog ff naar de Micro geweest met dochter. Paar leuke setjes gescoord en nog van allerlei andere troep. Kids van dochter zijn nu hier, wilden blijven eten als ik spaghetti maakte. Lekker in de tuin kunnen eten en zitten nu met J. de karate Kid te kijken. Heb ik ff tijd voor hiero:dag:

Raak,gezelig…Wilde net ook de nieuwe karate kid opzetten,maar helaas hij doet het niet.

Trl :ik hoor ze alledrie niet dus zal wel leuke film zijn:biggrin:. Bij mij werkte de link om te stemmen ook niet:mad: