Turkish Tea Time

@ beppie, das toch wel een kleine troost!

@beps: mag ik vragen met wie jullie vliegen?? Ik vlieg om 12:30… kan ik bij aankomst zo doorrollen naar het restaurant! haha:)

@kim
Welkom hier!

Transavia, terug om 21 uur! Zo slecht nog niet hoor, Jac! Ouders vliegen om dezelfde tijd!
15.45, dus 20 uur op Izmir, en dus uiterlijk 22 uur aan de cocktails…lol2!!!

Raak,dat hoop ik ook wel,maar ja vakantie tijd he,moet niet te lang duren,maar zag al wel weer werk in de postvakjes liggen toen ik naar huis ging En anders morgen lekker lang pauze nemen er is braderie hier in het centrum.

Wil me nergens mee bemoeien? maar je vliegt op Izmir?

Foutje(zit nog in mn oude vakantie, thanks!) 20 uur op Bodrum!

Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn 30e verjaardag van gisteren!

Dames ik ga naar bed… vroeg op vanmorgen ivm de tweelingdraagzakken en morgen op tijd op, rond 9 uur richting mn zus. Rubbie wil mee, hij is het hangen op het bed zat. Zal m op de achterbank prutten(2 deurs auto hihi) en dan mag ‘de zieke’ ook een dagje uit lol2lol2lol2lol2

@Linda: Graag gedaan hoor. En… heb je nog een leuke dag gehad? Lekker verwent geweest?

@Raak: Goh… ik dacht dat J, die al wel zou hebben. De gadgesfreak. lol2 Heeft hij wel hetzelfde nummer nog dan, want hij staat ook nog in mijn contacten op mijn foon? Waarom weet ik eigenlijk niet, maar kan best eens handig zijn toch!!! Hihihii. J, heel veul plezier ervan en bel me eens. :cheer: lol2

@Beps: Oh, oh, dat komt er van he. Zat je toch al bijna in Izmir. Pasten de tweelingzakken? Welke kleur heb je? By the way… veel plezier morgen. En toen was ik het kwait.

MK, Cynthia, TRL enz… :dag:

Roanna: :dag:

Ik zo maar slapen… morgen wel vrij… maar gewoon zin om mijn hobby weer uit te voeren… Ik hou echt van slapen! :slight_smile:

@Roanna: Das het voordeel dat ik Sopphs al veel heb. Ik ken mn maat…en dus: KLAAR!!! Alles past… Ik heb wat met roze-zwart en iets met zwart roze haha en een witte, met die metalen driehoek. Die wilde ik al steeds, maar nergens in mn maat… en nu…gewoon voor 17 euro !!! JOEPPIE!!!

En nu echt slapen!!

Beps die witte met 3 hoek heb ik ook, de turquoise met zwart, de witte met al die felle kleurtjes, en de zwarte met groen,wit en zwart…wel opletten niet die met die 3 hoek aan doen vanuit turkije, had ik dus…hahahahaha. alle toeters en bellen gingen dus af.

Kim ook in het lijstje
Tlr, geen fluit te doen
Raak, J, een nieuw spele dingetje. Hoeveelste aaifoon is dat al??
zo ik weer even aan facebook.

Iyi geceler. :dag:

@Beps: Oh, dat zijn mooie kleuren en inderdaad ik vind ook die witte en die paarse mooi.

Ik ga de boel ook afsluiten, dus tot morgen weer. :slapen: :kus: All.

Beps : truste !!!
Cyn : truste !!!
Roanna : vandaag zijn de 1e pas aangeleverd en over 2 weken worden ze pas in werking gesteld…dus hij is er echt wel heeeeel vroeg bij hoor en ja, is gewoon verlenging van contract dus zelfde nummer. Als die aangesloten wordt zal die je wel ff bellen hoorlol2lol2lol2lol2

Oh Viev… en daar stond je dan. Mogen we ff kaike en voelen? Lachuh… . Ik zou tegen hen zeggen… waarschijnlijk me pacemaker. lol2

@Raak: Meid… ik ben weer helemaal bij en dank u weer daarvoor. :thumbsup: :wink:

Bij mij ook hahahahahaha!!!

Ja ik heb nu ook die met rood en zwart, 4 zwarte, met van die ijzeren rondjes en roze/zwart… en ehhh witte(3 geloof ik) Die zwarte met die gaatjes van ijzer erin…ehhh die tijgerprint…ja iets van 15 ofzo…;)!!! HAHAHAHA…moest wel van Rubbie mn ‘oude’ nu wegdoen

Nu… nu zijn de hondjes uitgeweest, hebben eten gehad(krijgen hier 1 keer per dag, altijd voor t slapen) en …dus…

Tot morgen haha

Viva: die had ik ook om op mijn terugweg… maar niks aan de hand… :wink:

:turkey:Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Kim: 21 Sept-5 okt: Sealight-Kusadasi**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo