@Kim: Dan heb ik de juiste Kim voor me. Jij had ook zo’n beetje toen de eerste foto’s van die selectkamers op het fourum gezet toch? Onze Toos was dacht ik al zo’n 13 of 14 x in ADR geweest en inderdaad heeft zij velen van ons aangestoken. Ook wij gaan in Oktober weer een weekje naar ADR. Wij vinden het ook geweldig daar, alhoewel ik in het voorjaar ook een hele fijne vakantie met Viva en hubs heb gehad in Alanya.
Jij gaat dit keer naar Kusa, las ik in je handtekening? Ook leuk. Zijn we ook ooit aleens geweest en wil daar zeker weten ook ooit weer een terug gaan.
Wij vanmiddag ff naar de stad geweest, maar dat dancegedoe… was niks voor ons. Veuls te hard en niet onze muziek. lol2 Later nog ff bij de hemo koffie met wat erbij gedaan en heerlijk ff winkel in en uit. Nee, niks gescoord dit keer.
@Roanna: Ja tot 23 uur… en dan snel naar huis, hondjes parade, slapen en morgen vroeg naar de Mekro… daar hebben ze de tweelingdraagzakken van Sopph in de aanbieding. Mijn maat dan, niet de grote maten(ik heb 85 qua omvang) en dan gewoon voor 18 euro!!! IK GA SHOPPEN!!! hahaha
@Beps: Oh, bofkont zeg. Ik heb vanmiddag bij de V & Dee nog gekeken en daar waren ook velen van dat merk nog afgeprijst, maar ik heb nog steeds geen idee welke maat ik moet hebben. lol2 Zal zo eens even op de maattabel bij Wezekamp kijken.
@Jac: Veul plezier dan met tv kijken. Hier staat felderhof ( ik denk herhaling) op maar, kokkie en ik zitten nu beide op de pc.
Beps wij waren naar centre du lac in pijnacker. Maar ik heb voor jou als je wilt vrijkaarten voor therme 2000 in valkenburg, niet echt naast de deur, maar voor 2 personen vrije entree…dus laat maar weten.
Beps ik heb ze al in de envelop zitten incl. kerstzegels van 2009 hahahahha…doe ze morgen op de bus, dus als het goed is heb je ze dinsdag, je moet ze gebruiken voor 19 december a.s.
Kim,welkom hier.En jij lekker naar Kusadasi,sealight heb ik goede verhalen over gehoord.
Roanna,nog steeds de maat niet opgemeten… Bij mij is de cupmaat dezelfde als ik altijd heb,hoefde geen cupmaat groter.
Viva,jullie je gisteren lekker laten verwennen.En fijn dat je paps het zo goed naar zijn zin heeft,een hele opluchting voor je…
Vanmiddag met C wezen fietsen en bij de kinderboerderij belandt,alleen is de knuffelhoek met cavia’s en konijnen gesloten,omdat er dieren mishandeld werden door de bezoekers,waren al 2 cavia’s door overleden.Niet te begrijpen dat 'mensen’dat doen zeg
@roanna, ja klopt inderdaad, we hadden toen gehoord van de meneer die toendertijd tegenover AD zat met zijn bedrijfje dat de selectkamers gingen komen.
Ik kijk erg uit naar Kusadasi! ga er nu voor de 2e x naartoe naar Sealight.
@ Linda, ik ken je nog niet maar van harte met je verjaardag!
@ vivaturkije Tuurlijk wil ik wat over mezelf vertellen, ik ben 28 jaar, getrouwd met Alex en moeder van 3 poezen genaamd Noa, Sissi en Katja. Sinds 2003 verslaafd aan Turkije door Alex die ik leerde kennen in 2002, in 2003 gingen we naar Turkije (hij gaat dit jaar voor de 11e keer) en ben ik ten huwelijk gevraagd bij de Kursunlu watervallen bij Antalya:wub:
We gaan elk jaar hier nu naartoe ook met onze huwelijksreis in 2005, toen gingen we voor het eerst naar AD, geweldige ontvangst met wijn en vers fruit op de kamer.
Verder ben ik receptioniste/telefoniste bij een accountantskantoor en werk ik een paar uur in de week als Pedicure.
Een heel verhaal hahahaha, mochten jullie vraagjes hebben dan hoor ik het graag!
Bedankt voor de hartelijke welkom:cheer:
@ beppie inderdaad daar :wub::wub: lief toch.
Is wel leuk om te vertellen, we waren die dag met een tour dus we zouden na de watervallen naar een goudfabriek gaan en daar wou mijn lief verlovingsringen kopen, ik had zoiets als afdingen enzo nog nooit meegemaakt en was heel erg verbaasd toen Alex begon, ik van mijn roze wolk afgevallen en begon een beetje te snikken, de verkoper zag dit en zei gelijk tegen Alex: ok ok, deze prijs is goed!:cheer: ik blij toen we naar buiten kwamen en Alex zei toen dat ik nog veeeeel te leren had qua afdingen hahahah, nu weet ik het wel.
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:** Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna