@Beps: Jij al vroeg op pad voor de slaapmutsen van de “tweeling”. Hopenlijk ben je op tijd en kun je ze meenemen.
@Viva: Kijk even… :cheer: wie staat er 2x bovenaan? Juist… jij ja.:cheer:Wat een feest. Leuk te lezen, dat jullie dag gister ook relaxed was. Tja… heb een mens zo nu en dan ff nodig he!!
@Kim: Leuk verhaal van je van dat goudcenter. :wub: Was ook voor het goede doel he, zullen we zeggen, maar echt lief van hem hoor.
De verkoopmethode heb ik inderdaad nu ook en beetje door en ga daarom meestal ook niet meer mee naar binnen of haak vrij snel af, want ik heb al best veel gekocht op die manier. Nu genoeg dus!!!
Meiden die werken moeten… werkse.
Ik ga hier effe het een ander strak trekken. Moet ook ff gebeuren op z’n tijd, want heb helaas nog geen kuisdame. Hihihi.
Kim wat een hilariteit moet dat geweest zijn hahahah, maar wel leuk (achteraf dan he).
Roanna geen kuisvrouw, maar wel een kokkie
Beps de envelop is onderweg.
Bloem mooie blog hoor, hoop dat het nu wat beter gaat met je tummy.
Raak jij druk?? Of heb ik over je heen gelezen.
Zo ik ook zo even het een en ander strak trekken.
Goedemorgen alllll:dag::dag:
Viva : nee nee je had niet over me heengelezen hoor, moest eerst een klein beetje werken hihi
Beps : en geslaagd, ik wil er ook nog ff heen enne door Viev lekker verwend met 2 vrijkaartjes voor in je blootjelol2lol2
Roanna : aan de kuis vandaag, niet overdrijven he, word je zo moe van
Bloem : naar de kust aan het verhuizen, was veeeeels te warm in het binnenland
Kim : welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. Leuk verhaal van het afdingen enne dat watervalplekkie is ook een van mijn favo’s
Trl : lekker gaan fietsen met C, ja idd raar dat mensen zoiets doen he
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:** Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
sorry viva maar ik stond er nog helemaal niet in hahaha
Wat een leuke lijst met verjaardagen en vakanties, zo te zien gaan er wel behoorlijk wat nog.
@ Beppie ik zie dat je 1 dag na mij gaat, nog 7 weekjes:cheer:
Ik ga weer verder met mijn turkse taal les, is toch wel een pittig taaltje om te leren:nod:
@Kim: We gaan de 18de idd, maar ik vind het prima… ja nog 7(6,5) week… mij hoor je dit jaar niet klagen. De bedoeling was een jaar niet gaan, misschien 1 weekje even eruit. En dan volgend jaar weer een grote reis(Maleissië ofzo…) maar… in april met Bloemmie naar Cappadoccie geweest, eind juni naar Kusa(Hotel Tusan, dus net voor Kusa) en nu dus lekker nog een weekje naar ADR!!! ZALIG!!!
Nu nu met een vriendin naar Ballorig… hihi ik tussen de kids (BAH ;)!)
Tuurlijk Jac kruip maar voor hoor, was net zo blij om 2x bovenaan te staan…hiiihhihii.
Kim zet jezelf er ook ff tussen of geef het aan Tlr. door dan kom je er ook in te staan.
Zo ik terug van boodschapjes doen, de koelkast zit weer vol…En het is hier vies plakkerig weer.
Beps oordoppen in…jij en zo’n berg kindertjes…hahahaah
@ turkijelover Nog niet zo lang doe ik de cursus maar tis best moeilijk, ik dacht, kom al 9 jaar in Turkije, zal toch een beetje de taal moeten leren:cheer: