Turkish Tea Time

Linda: happy birthday!!

Zo ik net wakker, zo maar eens sporten en vanmiddag denk ik de stad in… een kadootje voor M. scoren… is jarig als ik daar heen ga… :wink:

:dag:

Cyn,sport en shop ze…

De vrienden ook weer terug van weggeweest en mijn koffer dus ook,nu aan de was.Gisteravond met z’n allen bij een andere vriend wezen eten.Voor vandaag nog geen plannen.

Lang zal Linda leven in gloria!!!

Zo geen direkte plannen, alleen dat ik moet werken…

Goedemorgen meiden.

Linda gefeliciteerd met je verjaardag en welkom in het land der 30 jarigen.
Beps aan het werk, en heeft pension voor de woeffies
Bloemmie aangekomen in Maroc en gelijk problemen met tummy
Cyn weer uit je dip??
Tlr koffer weer terug dus aan de was.
Roanna naar Utrecht met de trein en aan het shoppen geweest.
Wij heerlijk naar de sauna geweest wat een relaxdagje zeg heerlijk gewoon.

Viev: Waar was je heen?? Ik ben aan het kijken voor een dagje met een vriendin nl…

Goedemorgen all
Linda : hartelijk gefeliciteerd met je 30e verjaardag, een heel fijne dag:cheer::cheer::cheer::cheer:
Sluit me verder aan bij de update van Vievlol2
Fijne dag all

Goedemorgen all.

@TRL: Ik had graag op de foto willen stemmen, maar krijg een database-error als ik er op klik.

Ik ook niet veul te melden, dat dat we vanmiddag ff naar het dance zomer festival gaan op het marktplein en tja… de winkels zijn open, dus… :cheer:

Iedereen een fijne dag en vast wel weer tot latersssss ergens. :dag:

Beps… werkse straks.

Viva: jawel hoor… Lag ook niet aan mij, maar goed… het is weer ok…

@ linda; van harte gefeliciteerd!! 30 alweer :stuck_out_tongue: wat gaat de tijd hard (bij mij nadert het ook rapido)

nieuw blogje+foto’s nu online.

Zo eten voor Rubbie klaar, zo beginnen aan de uitlaat-3-daagse lol2!!!(ik laat ze per 2 uit, dan gaat het makkelijker)

En dan te werk… Hier begint het te betrekken, dus ik verwacht wel regen…

Baby-foto’s… heb nu 6 aanvragen te stemmen… moet ik nog kiezen lol2!

@LINDA: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 30STE VERJAARDAG!!!
@Bloem: hopelijk gaat het met je buik beter en kun je op en top genieten!
@beps: heb tegen de hondjes gezegd dat er 2 dames komen!! Het enige wat ze deden is kwispelen. Dus goed teken haha

Ikke net gewerkt. Morgen een dagje vrij!!
Dit weer is niet leuk voor de mensjes… Ze kunnen beter tegen de warmte dan tegen deze drukkende tempratuur… pfffff

@Jac: ja grappig hoe ‘dom’ de hondjes kunnen reageren hihi!!! Kijk maar op mn logje over de ontwikkelingen thuis bij mij met 3 logeerhondjes erbij…

zo op t werk en STIL!!! Hoe kom ik door tot 23 uur :S

@ o ja cyn hoe staat het met je projectje???

Hallo dames,

Ben hier al een tijdje aan het meelezen maar heb geen idee of dit een besloten groepje is of dat andere mensen hier ook mogen reageren dus vandaar mijn berichtje.
Ziet er erg gezellig uit namelijk!, in ieder geval iedereen een fijne zondagavond!

Groetjes Kim

Hallo Kim.

Nee hoor. Dit is echt geen besloten groep. Het enige wat dit is, is dat de meesten van deze topic elkaar al jaren kennen en dan bedoel ik ook het eggie. We hebben zoals je misschin wel weet, elkaar wel hier op dit forum leren kennen, maar zijn al regelmatig wezen meeten in o.a. een paar keer in Utrecht en een keer in Rottedam.

En niet te vergeten, vorig jaar Juni zaten we met velen uit dit groepje in hetzelfde hotel in Turgutreis in ADR, maar dan met partner, althans wie die heeft. Verder houden wel elkaar hier een beetje op de hoogte over van alles en nog wat. Helaas is onlangs een vast member uit onze groep vrij plots overleden, maar we hebben elkaar hier goed weten te ondersteunen en is de band alleen nog maar hechter geworden.

Vind je het inderdaad ook gezellig om mee te kletsen… schuif lekker aan en doe mee. Maakt niet uit waar het over gaat. Nouja… lol2

Ben jij dan die Kim die ook al wel eens in Aegean Dream heeft gezeten?

Yep, klopt helemaal, ik heb al 2 keer in Aegean Dream gezeten, eerste x huwelijksreis en 2e keer lekker vakantie, ik vind het een heerlijk hotel en ga zeker terug!
Dat van Toos heb ik meegekregen idd, was ik erg van geschokken, ze heeft volgens mij ook in AD gezeten?

Ik klets gewoon gezellig mee en bedankt voor je snelle reactie:dag:

Kim: Welkom hier klets vooral mee!!

ADR hebben we bijna juist door ons Toosje ontdekt! Wij zijn er dan ook verleden jaar geweest, mn ouders waren toen mee, en zijn sinds dien al weer 2 keer teruggegaan. Ook nu in september gaan zij, en wij komen 1 wkje…

Hier trouwens giga rustig met kleine drukke momentjes,…

Kim ik zie dat je naar Kusadasi gaat! Waar gaan jullie heen, welk hotel??
Heerlijk hoor, ik was er in juni nog(nou ja ik was in een hotel buiten kusa, en ben 1 keer wezen shoppen, was echt een weekje nietsen)

We gaan naar Sealight Resort en dit voor de 2e keer.
We hebben het daar vorig jaar erg leuk gehad dus vandaar dat we dit jaar weer gaan, nog maar 7 weken, aftellen dus.
We gaan dit jaar 15 dagen
Ik ben erg blij want ik laat mijn vader voor het eerst kennis maken met Turkije (hij lijkt er ook een beetje op, zwart haar en snor hihi)
Voorheen kon hij namelijk niet mee want mijn moeder was erg ziek, ze is nu 2 jaar geleden overleden en niet lang daarna hebben we afgesproken dat hij mee gaat naar Turkije.
Erg spannend maar ook erg leuk!
Toos heb ik in het verleden op het forum ook wel een paar keer gesproken over AD, tis toch raar dat ze er niet meer is…