Zo, ik denk of weet haast wel zeker… Bloem al aangekomen in Marokko.
Beps de doggiesrondes gedaan en waarschijnlijk alweer met de 2e ronde bezig.
Raak fijn een dagje uit.
En wij gaan zo ook even een middagje uit. Gaan zo met de trein naar Utrecht ommehhhh … niets eigenlijk. lol2 Zomaar ff lekker kaike, kaike en miss nog wel wat shoppe.
@roanna: en hoe was utrecht?? Ik vind het er altijd heerlijk hahaha @linda: laatste dag als twintiger…
Ikke net gewerkt! Was wel lekker morgen ook nog en dan heb ik een dagje vrij onverwacht. hahaha.
ja ben aangekomen hoor!! :dag: ongelooflijk hoe heet het hier is. mijn buik echt *meteen *van slag dus ik ben momenteel eventjes niet zo heel erg blij.
@Bloem: Ik heb net je weblog zitten lezen en had een berichtje achtergelaten en toen zei die… oeps… you have forgotten? Ik denk dus mijn e-mailadres, die ik alsnog wilde invullen, was mijn berichtje weg.
Dus hierbij… Bloem, ik heb het gelezen de aankomst, waar je zoal bent geweest en van je buik. Dat is ff minder. :mad: Zal vast een kwestie van wennen zijn, maar jou kennende van je wereldreis… sla je je hier wel wel doorheen. Alhoewel het nu wel ff vervelend is. Nou, heel veel plezier in ieder geval en ik hoop dat je heel veel mag zien en mag gaan ondernemen daar. Geniet ervan. Ik blijf het volgen hoor!!! :dag: :kus:
@Beps: Dus nu toch definitief!!! Goed zo. Toch wel een fijn idee, dat je ze goed verzorgd kunt achterlaten tegen die tijd.
@Jac: Ja, ik vind het ook altijd wel prettig ff winkelen in Utrecht. Hebben lekker weer 1e klas gereist ( heen en terug geen controle ) en heb alleen maar een zwarte legging met van die leuke sierdingetjes aan de onderkant eraan ( €5) en effe een nieuwe tvkabel bij de MM. Ff koffie gedronken bij de Ma* en toen nog ff naar de stad zelf en toen was het alweer tijd. Winkels gingen al bijna sluiten, dus wij weer naar huis op aan.
@Roanna: 1 vd voordelen van de ‘nieuwe manier van reizen’ met de NS is, dat je een kaartje MOET hebben wil je kunnen reizen…(dat je niet zomaar door de poortjes kan) en dus… controle zal wel steeds minder worden!!! En wat ik altijd zeg: Je betaald om te reizen, niet om gecontroleerd te worden!!! Ik heb nu bijna 20 jr mn rijbewijs: Ik heb hem nog NOOIT laten zien…
Ja het idee van de hondjes is erg prettig. Weten dat ze onder dak zijn! Ik heb er vannacht gewoon wakker van gelegen!
@Bloemmie: Kusssss(take your time, and take care askim!!)
@Beps: Ik weet het van dat nieuwe reizen, maar hier en zelfs in Utrecht zijn nog nergens geen poortjes. Ik had ook het idee, dat ik echt nog de enige was die met OVkaart reisde, want ik zag niemand in of uitchecken. Ik weet het dat het bij jou al wel zo is, want dat heb ik laatst gezien, zo ook in Almere, maar dan is er nog altijd een uitgang voor de “normale” kaartjes.
Enneh… dat kleine stukje naar D’ter…( 10 min. reistijd ) reken maar dat er controle is in de trein. Daarom vind ik het juist zo vreemd, dat er op de lange afstanden haast niet meer gecontroleerd wordt en natuurlijk als alls landelijk werkt zoals ze willen en zoals het dan moet, is controle overbodig.
Dat bedoelde ik, als alles ook echt werkt. Daarvoor is die ov-chipkaart, en de andere ov-kaarten(en daarom reis ik niet met het openbaar vervoer hahahaha!!! Ik HAAT het hahaha, te lang bij en voor gewerkt denk ik lol2!!)
Maar het wordt zo voor de controleurs ‘veiliger’ denken ze…reken maar dat die wat te verduren hebben…gevaren geld moesten ze krijgen…
Helemaal met je eens Beps. Nouja… alleen niet dat ik het haat, want ik vind het huist heel prettig, maar waarom…dat weet je.
We zullen zien over een paar jaar als alles werkelijk goed werkt. Ik weet wel, dat Spanje en Frankrijk en met name dan Parijs, al jaren zo werkt met poortjes. Je kunt dan wel gewoon een ticket kopen, maar die moet eerst door een gleuf, anders gaat de poort mooi niet open.
@Roanna: Het is bij ons momenteel: Pension Shiba in Elke Hoek…lol2!!!
Nou ik ga zo eens beginnen met voederen, en dan uitlaten…en dan naar bed hihi(ben je zomaar 3 uur verder…nee hoor, geen 30 min dus het duurt nog wel even)
Ik momenteel druk met Cafe World, koffie zetten haha
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:** Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia