Turkish Tea Time

@Bloem: Ik weet dat je morgen weggaat, maar had geen idee van holeaat, dus zou ik het missen vandaag…een hele goede reis en een hele toffe tijd in Marokko en laat a.u.b. zo tussen door als je de mogelijkheid hebt natuurlijk, zo nu en dan ff weten hoe het je vergaat. Het ga je nu in ieder geval goed. Bey, bey alvast. :dag: :kus: :vak01:Tot ziens zullen we maar zeggen. :vak01:

@Viva: Oh, heerlijk meissie. Lekker morgen met hubs als adam en eva ( neem ik aan ) genieten van alles, maar vooral van je rust en van elkaar. Je hebt hebt het zooooo dik verdiend en het was tevens nog je trouwdag cadeau, dus neem het er beide maar goed van. :kus:

@Raak: Jij ook al een dagje uit naar de biesbos bootje varen. Ik meende inderdaad dat je dat vorig jaar ook had gedaan met de familie, dus jullie ook… genieten hoor. :kus:

@Beps: Fijn te lezen dat je het allemaal nog goed aan kunt. :thumbsup:

Even nog wat vertellen.

We waren daarnet even naar BC* geweest, zomaar even hoor en ik kwam nu eigenlijk pas weer voor de eerste keer langs dat appartementje wat we eigenlijk zouden krijgen. Het is bijna klaar en het zag er in het zonnetje zooo mooi uit, dat ik …kon wel ff janke daarnet in de auto, dat IK daar nu NIET mag wonen. Echt meiden…ik was er vanaf ik dacht, december expres al niet meer wezen kijken, omdat ik er toen al geen goed gevoel bij had. Maar…oh wat is dat nu toch jammer. Het ziet er nu zo mooi uit, nu het klaar is.

Zo, dat lucht op! Het is niet anders!

Iedereen een heel fijn weekend. Wij zo ff eten. Kokkie staat nu nasi te maken. Ruik je het? lol2 Misschien straks nog ff tippelen. Zulk mooi weer nu. :zon02:

:dag:

Kijk… nu kan ik mijn foutjes niet even wijzigen. :mad: Gloeiende, gloeiende…%$#*&^. Er moet staan… hoelaat!!!

geeft nix roanna
ik vlieg om 8.05 dus we vertrekken hier zo rond half 4
dus denk idd dat je t niet meer mee gaat maken :stuck_out_tongue: hahaha

enneuhmm :kus: je hebt je sterk gehouden, gezegd dat het niet anders was, wat ook zo is, maar dat neemt niet weg, dat het gewoon mega zonde is :kus: en das best een beetje verdrietig op dit moment :kus:

@roanna: :kus::kus:

OHHHH Ik ben te erg… ik maar denken dat Bloemmie ZONDAG weggaat…

ASKIM: GENIET!!!

http://www.digitalphoto.pl/foto_galeria/4532_2008-3652_b.jpg

Roanna,:kus: had het ook zo gehoopt voor jullie.

hahaha nee beps over 12h zit ik in de lucht

mooi logje. ik kan alle shiba’s niet uitmekaar houden! wat een kluwe honden! cool hoor.

Roanna : meissie het was ook een flinke tegenvaller en daar mag je best een traantje voor wegpinken…maar jullie huisje komt ook nog wel hoor daar ben ik zeker van, jullie hebben het gewoon verdiend !!:kus::kus:
Bloem : nogmaals een heel fijne reis en een nog beter verblijf, ik hoop dat we je een beetje kunnen volgens, ergens…:vak02: Ga er van genieten meis, ook jij hebt het verdiend !!

@roanna
Ja dat is dan zuur hè :kus:
Jullie tijd komt vast nog.

Roanna: :kus:

Wij zijn net naar een kermis geweest, maar helaas is M. de fase van de draaimolen alweer voorbij. We zijn samen ergens in geweest, maar dat ding draaide zo snel en lang… ik kwam er misselijk uit. Het is nu wel iets gezakt, maar ik ben nog steeds licht in mijn hoofd. Ik ga lekker vroeg slapen.

@Roanna: Meissie, ik lees nu pas terug…
Het moest er toch uit!!! En natuurlijk baal je ervan, en wil je ook!!!
Jullie huisje komt echt wel, misschien wel nog veel mooier…:kus: :kus:!!!

MK : ik ga al jaren nergens meer in, alleen terrasjes doen en rondkijken.
Vorige week was hier Tilburg kermis. 's Maandags was ik er : 300.000 man, nou mij niet meer gezien hoor, gekkenhuislol2 Maar de kids kunnen er zo van genieten he

@bloem: heel veel plezier in Marokko! Geniet ervan!

dank u dank u dank u

nou ik ga naar bed. proberen wat te slapen en dan om 3.00 uur de wekker.
kom dan nog wel ff zwaaien!

ciaoooooo

Slaap lekker allemaal en tot morgen, mijn laatste dag als twintiger haha

@Bloem
Toch ook hier nog maar even …
Eindelijk heb je dan vakantie, op naar Marokko, en nog wel voor 4.5 week.
Geniet van Marrakech, de souhks, de geuren, de mensen en de :zon02:

veel plezier in Marokko

awh marion, das lief, dank je

:turkey: Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

:turkey: Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02::turkey:

Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Ook ik wakker… mn rondje(nou ja 3 rondjes) met dehonden weer gehad

Nu even een cappu en wakker worden

Bloemmie in >>> opweg, Oudjaar voor Linda(bak je ook oliebollen??) en… ik mag morgen werken (Bah haha)