@Viva: He, net te laat. Waren tegelijk aan het typen. Maarre… wat gun ik jou dit zo. :kus: Heerlijke berichten. Eindelijk!!!
@Cynthia: Kompgoeschratje! :kus:
Roanna: oh jawel hoor… komt ook wel goed! En ik vind het gewoon heel lief dat je je dochter zo helpt! :kus:
@viva
Eindelijk goeie berichten.
Had de man maar een jaar eerder toegegeven dan hij daar heen moest, dat zou jou toch een hoop ellende, ongemakken, werk, irritatie, verdriet en pijn gescheeld.
@wendy
Lekker een weekendje weg, veel plezier in Frankrijk!
@roanna
Je dochter verwend, ze boft maar!
Cyn : beetje ochtendhumeur, nou ja het is gelukkig bijna middag he:kus:
Viva : gelukkig he dat hij het zo naar zijn zin heeft, maar niet meer afvragen waarom die dan niet jaren eerder gegaan is. Eindelijk eens op vakantie zonder stress…
Roanna : ook aan de vrijdagrituelen, hier ook, maarre ikke nietlol2
MK : voor jullie een fijn weekend
Wendy : groot gelijk lekker ff een paar daagjes naar Frankrijk
Bloem: nog heeeeeel even werken
Beps : lekker hele week vrij
@ wendy frankrijk kan best mooi zijn hoor
en lekker eten… mmhhh
@ roanna we weten het idd, en daarom vind ik het des te beter :kus: dat je af en toe bijspringt. soms is het goed om te beseffen dat niet alles vanzelfsprekend is
@ viev wooowww wat een heerlijke berichten. lekker ontspannen een koppie koffie gedrongen met je pa. heerlijk. dan ga je er ook nog eens voor je plezier naartoe! toppie
Wendy,veel plezier in Frankrijk
Bloem,alvast veel plezier in Marokko.
Viva,fijn dat je vader het goed naar zijn zin heeft,voor jullie ook een hele opluchting.
Cyn,een pesthumeur,hoop dat tie snel overwaaid.
Marion,nog steeds lekker samen met M.
@Viev: Kijk… zoals vaak: Ze genieten daar zo, hoeven niet in te spannen om de ‘maatschappij’ bij te houden, en kunnen gewoon leven in ‘hun wereld’!
Mooi dat het zo goed gaat, en jij weer een ‘beetje van je paps’ kan genieten…
@Wendy: Das wel leuk hoor, weekendje Frankrijk…(ik kom niet verder dan Harderwijk, ligt ook een plaatsje Frankrijk naast
)
@Roanna: Kijk!!! Mams in hart en nieren, zo zou ik het ook doen(zegt de logeerpuber)
Zo maar eens de schapjes doen, verder hier alles onder controle(hihi kan het toch beter dan ik dacht…)
@Bloemmie: Laatste dag… komt wel goed, en ohhh lekker mee met mams en paps een weekend! Zie je, het heeft veel voordelen het ‘thuis zitten’ Nu eerst: MAROKKO!!!
Ja gelukkig wel dat paps het naar zijn zin heeft, en wat Beps al zegt, ze hoeven idd daar niet meer mee te rennen, en als iets niet meer gaat, nou dan gaat het niet en worden ze geholpen.
Zo morgen heerlijk naar de sauna met hubs, heb gelijk een massage besteld en een onderwaterconcert heerlijk, gelijk een hapje eten daar, en heerlijk genieten. We hebben afgelopen zondag van de kinderen bonnen gekregen van onze favo sauna, dus daar gaan we heerlijk gebruik van maken. Even helemaal niets, genieten van de rust, elkaar en gewoon even bijtrekken. Dus we zijn de hele dag onder de pannen, nou ja buiten en in de warmte.
Viva : heerlijk he zo’n cadeau, ga er maar lekker van genieten.
Ik ga morgen met mijn moeder, broer en zussen varen in de Bieschbos en daarna eten. Doen we traditioneel 1 maal per jaar rond de verjaardag van mijn vader die er helaas niet meer is
Trl: hij is alweer over hoor! ![]()
@bloem: heeft gisteren lekker gegeten…
@beps: alles gaat goed in haar pension…
@raak: gaat lekker varen en eten
@wendy: een fijn weekend in frankrijk! Geniet maar lekker.
ikke ben daar ooit eens op vakantie geweest. Eens maar nooit weer voor mij, maar iedereen zei dat ik in een verkeerd gebied zat.
@viva: vader heeft het naar zijn zin… dat is super!!
@roanna: heeft dochter een mooi cadeau gedaan. Super
@cyn: had een pesthumeurtje maar is nu alweer voorbij!!
@viva
Lekker genieten het weekend, mmm masage.
@raak
Ook een gezellig weekend voor de boeg.
Bloem, heel veel plezier in Marokko!
dank je MK ![]()
@ raak owh leuke schuitje varen, theetje drinken in de biesbosch! leuk en een mooie gelegenheid om stil te staan bij je vader
@ viev owh zalig lekker heel de dag weken en nix hoeven te doen! geniet er maar lekker van met hubs
zo… t werk is gedaan. halve kantoor geplunderd. telefoon eruit gerukt. pc helemaal leeg en nu de laatste dingen doen… denk ik… altijd lastig… wanneer is het punt dat je definitief gaat pakken?
:tssk: we gaan t zien.
Bloemmie: Alles opzich klaar?? GAAN!!! want je hikt alleen maar aan tegen het moment van de deur sluiten!! :kus:!!!
nou ja, ik kan natuurlijk niet eerder weg he? dus we wachten rustig af. kan op zich nog wel wat dingetjes doen, maar ik denk, dat ik gewoon ff een dutje ga doen.
toch vannacht om 3 uur/ half 4 eruit, dus een uurtje extra kan vast geen kwaad
Bloem : koffer pakken, dichtritsen en daarna ff dutje doen
Enne je kan zien dat ik import Brabo ben he lol2lol2lol2
bloem: heeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier in marokko!!! geniet geniet geniet geniet!!! En natuurlijk vele foto´s maken!!!:vak02::vak02: