Turkish Tea Time

@Raak: Oh, gelukkig daar ben je weer. Leve de glasvezel dus!! :mad: :cheer: Nouja, voor zover ik het van beide buren weet, werkte het hier gelijk goed, alleen de tv wat stokkerig, maar naar een telefoontje… alles in orde weer. Veel suc6 ermee. Hahahah.

@Beps: Je kunt onderhand zelf een dierenhotel beginnen. lol2 Jij ook suc6 dan.

@Bloem: Oh, mooi zo. Het begint er dus op te lijken. Wat een verassing voor je ouders zo lekker even uit eten. Geniet ervan!

@Jac: Gelukkig bij jou ook alles weer op een rijtje wat betreft de pc en de verbinding. :thumbsup:

Wij vanmiddag even met de dochter en kleinkids wezen shoppe in D’ter, want ze had een nieuwe stofzuiger nodig en ja… of ik even mee wilde gaan om te kijken welke het moest worden i.v.m. haar astma. Nouja… jullie raden het al…

Bloem,sorry wist niet dat je al vaak met Ryanair had gevlogen.

@ viva,
Misschien heeft Toos er aan gedacht, maar heb je al een koelkastmagneet uit Jamaica…?

Hier snel bericht uit pension: Shiba in elke hoek…

(alles gaat goed, ik heb het er druk mee…hihi)
Trusten tot morgen :dag:

@ roanna je bent veeeeels te goed voor je dochter :kus: die had je vast al wel van haar gekregen maar ik vind t erg lief!

@ beps hahahaha, dolle boel. volgens mij valt dit in de categorie: eens maar nooit weer.

@ raak weer online en bereikbaar… tis ook allemaal wat met die glasvezeltjes. ik weet niet wat ik heb, gewoon telfort hiero. beste in deze regio maar ik weet wel… mn nieuwe pc is mega rete snel! echt ongelooflijk- ben er zo blij mee

sowww hebben we lekker gegeten. t was weer heerlijk. was voor mn ouders de 1e keer, weet niet of ze er zo snel nog eens heel zouden gaan, maar ik vond het jammmmieee…

nu alleen nog ff morgen de zaken afronden en dan uitdokteren hoe laat we hier weg moeten en dan vind ik het prima allemaal…

Nee die heb ik niet, dus als je gaat…ik hou me aanbevolen. Lief dat je er aan denkt.

Iedereen welterusten…
Beps in het pension…Roanna is de goedheiligvrouw…Raak weer online en te bellen…Bloemmie met ingepakte rugzak…

:morocco:**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!:morocco:

Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis
:cheer::cheer:**
*Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
*Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Raak,weer internet gelukkig.

Roanna,lief weer van jullie.

Beps,druk met de hondjes.

Viva,kom je al een beetje aan je rust toe?

Komt de wijzig knop niet meer terug?

Goedenmorgen
Goed geslapen, 1 hond was wat ‘pieperig’ maar dat viel ook wel mee in vergelijk tot andere keren(die is hier al vaker geweest)

@Bloem: Nee, het kan vaker. Maar dan moet Rubbie wel goed ter been zijn. 3 keer uit per keer is ook niet mijn ding lol2!!!

@TRL: Ze zijn er mee bezig, hier is er zelfs een lang topic over
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=96029
maar het gaat niet zo makkelijk.

Zooooo bijna weekend (haha) ik ben de hele week al vrij

Oke Beps,bedankt.

Goedemorgen en het werkt nog steeds :cheer::cheer:
Roanna : het lijkt bij jou wel 5 dec.:kus:
Wendy : eerste week van jullie huwelijk alweer voorbij
Beps : heb je een hondenuitlaatschema? kijk puzzelwoordje !!lol2
Bloem : je ouders gisteren met een etentje verwend en het is jou iig goed bevallen! Nou de laatste kleine dingetjes regelen en…gaan :vak02:
Trl : zoekt de wijzigknop
Viva denk dat je aan de vrijdagrituelen bent, maar nu 1 huisje minder en iedere week een beetje meer rust

@ raak,

ja de dagen vliegen… weet nog precies wat ik vorige week rond deze tijd aan het doen was… vandaag op een ini mini huwelijksreis, m’n schoonouders zitten in frankrijk, die gaan we ff opzoeken en zondag weer terug…

mogguh

@ wendy owh leuk! ff op en neer naar frankrijk. mn ouders gaan in sept. 2 weken met de honden, naar een leuk gebiedje. ik zei eigenlijk voor de grap dat ik wel mee zou kunnen… en dat kan ook. ! hah misschien ga ik ff een weekend op en neer… moet ook examen doen enzo

@ beps dat bedoelde ik ook. nooit meer alleen in je uppie…

zo… ik ga naar t werk. als laatste keer denk ik zomaar eens. nog ff wat studeren, lunchen met collega en dan idd de laatste dingen (op mn farm) regelen en dan wachten tot het tijd is om te vertrekken denk ik zo maar eens… geen idee…

Wendy: veel plezier… Geniet ervan! :dag:

Raak: jij gelukkig weer online… Je bent meteen zo’n machteloos dan he!?

Roanna: wat ben je toch een schatje! :wub:

Ik in een pestbui… Maar ook dat komt wel weer goed! Beetje te vroeg voor me vandaag ofzo…

Wendy geniet van je mini huwelijksreis…leuk hoor
Bloem aan het aftellen, meissie alvast heel veel plezier, en geniet van al het moois om je heen.
Beps aan de wandel met woeffies
Raak weer online
Ja ik aan de rituelen, en de rust die daalt langzaam neder. Gisteren naar paps geweest het is een totaal andere man, hij heeft het zo naar zijn zin, wil nooit meer terug naar zijn oude woning. Hij drinkt gezellig koffie met mij, en is zo dankbaar. Hij zegt binnen een kwartier 8x dat hij zo’n mooi plekkie heeft.

Ik in een pestbui… Maar ook dat komt wel weer goed! Beetje te vroeg voor me vandaag ofzo…

Cyn last van een ochtendhumeurtje???

Goedemorgen all. smkiek

Oh maar, meiden ik zit niet te vissen naar complimenten hoor, alhoewel… dat natuurlijk ook wel weer fijn is :redface:, maar weet je, voor de meesten van ons is het zo vanzelfsprekend dat als er iets stuk is, om maar weer iets nieuws aan te schaffen, maar voor haar niet. Ik denk dat ik de meeste van jullie wel eens verteld heb, in welke situatie zij zit. Kijk, ze is een tevreden vrouw hoor, daar niet van, want ze het wil ook graag wel anders. Maarja…wie weet ooit!

@Wendy: Leuk. :cheer: Gelijk hebben jullie. Effe lekker ervan tussenuit. Heel veul plezier daar.

@Beps: Gelukkig redelijk goed gegaan vannacht in huize Doggie. Lekker zeg, de hele week vrij, dus geniet er ook van. :cheer:

@Raak :Ook weer helemaal on air hier. Mooi zo en dus toch ook op de vlasvezel. Nou, ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

@Bloem: Nog effekes de laatste dingetjes afhandelen en dan gaan met die banaan. Oei… best wel spannend hoor!

@TRL: Die vraag heb ik al op ik dacht 3 topics gesteld, maar heb nergens een goed antwoord gekregen erover dan… we zijn er mee bezig, of het kan niet meer, of… of… of… zus en me zo. :mad: Maar irri is het wel!

Nou, dames. Ik ga ff aan de rituelen. Latersssss en jullie allen nog een fijne dag.

@ viva, fijn dat je vader het zo naar zijn zin heeft…

@ bloem, ik ga voor het eerst naar frankrijk, heb niet zoveel met dat land… dus ben benieuwd