Turkish Tea Time

Trl: meteen maar weer in je ritme?

Ik nu ook werken en vanavond naar de opticien… Dus druk dagje! :smiley:

Zo ik ook weer wakker, en de dag opgestart(jemmig wat veel als ik alles alleen doen moet …)

vandaag de logeerpuber ophalen van schiphol, vanmiddag komen 3 shiba’s logeren(tot maandag)
Rubbie gaat wel goed, hij rommelt wat in huis, zn klepdoos, en zet zn eigen koffie…

Cyn,ja maar weer gelijk in het ritme,thuis zitten is ook niet alles

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

.Jij vanavond naar de opticien succes

mogguh

ik heb me nog maar eens uitgestrekt over alle meters van mn brede bed en me nog maar eens omgedraaid, want dat zal ik niet meer zo snel treffen denk ik zo…

zou eigenlijk van alles nog moeten doen vandaag, maar ik kom niet zo goed opgestart. werkt bij mij het beste als ik gewoon echt moet moet moet… vrijdagavond ofzo :wink:

@ beps dat heb je lekker uitgekiend, 5 honden in huis en niemand die ze uitlaat :stuck_out_tongue: owh nee, dat moet jij dus nu doen … alhoewel… goeie oefening voor hub… lopen, in beweging blijven :wink: kidding!!
komt de puber weer terug van zuid amerika? of was het ghana waar hij nu zat, ben t een beetje kwait.

@ linda wat viev zegt, heb je wel een microfoon/heb je die wel aanstaan/geinstalleerd?

@Bloemmie: Ehhhpuber terug uit… ehhh equador… ethiopie… ehhh nou nee, ik denk equador…(haha ik weet het ook niet zeker)
Ja goed he… toen ik ja zei tegen oppassen… toen wisten we nog niet dat rubbie onder t mes moet…(maar wat je al zegt, zegt hij ook, 1 hondje mee voor hem, en saampjes rustig uitlaten in 2 groepjes…komt wel goed en ze hoeven niet naar t bos, hier in de tuin, met 5, en 1 is Mirai, die is zooo blij hier… energie allang kwijt!!)
Jij opschietne… het MOET vandaag…oh nee, morgen ;)!!!

@roanna: ik ben alleen in de buurt met deze provider… Grrrr eerst lagen we er steeds uit en nu zoooooooooooooooo traag.
Net een nieuwe pc jan 2010 daar kan het niet aanliggen. Alles doet het verder. Geen virussen tig keer gechecked. ik heb tig geheugen ruimte… pfffff dat wordt bellen denk ik anders andere provider… ben het helemaal zat.
KN , ZGG* TL2??? Waar hebben jullie goede ervaringen mee.
Heb nu U**.

Ik heb er dus totaal geen problemen mee!!!
Kan het niet zijn dat een aantal programma’s onderling problemen hebben(of te wel: Heb je recent andere programma’s toegevoegd??) Dat wil bij ons nog wel eens ā€˜conflicten’ geven…

Maar ik vind *PC prima moet ik zeggen, nog totaal geen problemen(zitten nu weer sinds een klein jaar bij hen, misschien 1 dg geen internet gehad…)

@ jac heb je geprobeerd je router te recetten? allicht ook opnieuw je modem configureren. ik denk dat het een gewoon niet met het ander matcht, ook omdat het daarvoor wel goed deed.

Goedenmiddag inmiddels.

Ik een beetje rondom da house aan het klunkelen geweest. Schapjes al gedaan. Visjes gevoerd en las daar, dat Raak helemaal buiten gesloten is van alles. No phone and no internet.

@Beps: Zo hee… je hebt er er dan toch maar druk mee he. Gelukkig maar dat Rubs zich zelf alweer een bietje kan redden.

@Bloem: En? Alles al een beetje op orde om in de rugzak te doen?

@Jac: Ik zelf heb xs4al* en dat al een jaar of 4 en bevalt me prima. Ik kan me niet heugen wanneer ik uitval heb gehad. Ja, laatst een keer, maar dat was landelijk en gelukkig maar heel kort. Hiervoor hadden we UP* en hadden toen wel regelmatig en ook langdurig uitval en ben daarom toen overgestapt op deze. Maar ik praat dan over een paar jaar terug hoor. Ik weet niet hoe het nu is bij *PC. Ik denk dat het ook wel verschilt van waar je woont en dergelijke. Ach, bij iedereen is er wel wat aan op te merken als ik bepaalde fora zo lees. Ik denk dat er momenteel nog geen een perfect is.

Ondanks dat ik tevreden ben met xs, denk ik er toch over om binnenkort over te gaan op glasvezel en dan dat alles in 1 pakket bij KP*. Hebben de buren nu ook sinds een paar maanden en het bevalt hen goed.

Wij waren voor UC bij XSvooriedereen, maar ze zijn zo duur(tenminste als je een beetje snelheid wil) en dus overgestapt ook omdat je alles bij hen kan hebben.
Het glasvezel is nog niet klaar(Roanna: Ze zeggen van wel, vragen duren prijzen, maar bijna nergens ligt het nog…nu heb ik UP
ook via ā€˜vezel’ kabel is nl ook al een soort glasvezel…)
Dus… dan maar zolang *PC…(haha nu heb ik ze op alle manieren met een sterretje gehad)

@Jac: Ik denk echt dat het aan je router/compie ligt…hier NERGENS!!! maar dan ook NERGENS last van…

yup roanna

ben net klaar met een trialrun en de backpack is nu 13.5 kilo. op zich heb ik het nog niet slim verdeeld. maar goed, dat komt gaanderweg wel. nu alleen nog ff de pyjama en de laatste slippies toevoegen en dan zit ik denk ik op 14 kilo. precies binnen de limiet van ryanair. (ik ga nie zeggen wat mn handbagage weegt, want die zal hetzelfde wegen en dat mag maar 10 kilo, maar hopelijk kijkt niemand daar naar :slight_smile:

Bloem,ik heb vorige week met Ryanair gevlogen en ze hebben de handbagage niet gecheckt.

Nou 5 hondjes hier, ze zijn elkaar nog aan het aftasten, vooral het reutje wil zn eigen ding blijven doen… t is wel leuk hoor!!

allemaal bedankt voor de info…
Maar ik heb ze inmiddels gebeld en alles werkt weer… Na de storing waren er inderdaad mensen met problemen in mijn woonplaats. bij sommige het internet en bij andere lag de tel eruit!! En nu doet hij het weer. Het lag aan hun systeem!! Dus ik moest de computer uitdoen en 10 minuten wachten en opnieuw opstarten en hij doet het weer. Helemaal geweldig.
Dus gelukkig niet aan mijn computer ed…
Ikke weer blij!

@ trl dat weet ik. ik heb al zovaak gevlogen met ryanair en nog nooit is de handbagage gecheckt. daarom doe ik daar ook zoveel mogelijk in :slight_smile:

@ jac goed nieuws! gewoon ff 1 belletje en klaar

@ beps 5 honden… pff ik zou denk ik gek worden! arch! hahahaa… nee hoor skattie geniet er lekker van. strax is het niet anders bij jullie :wink:

@Bloemmie: Toch wel anders: die zijn hier dan opgegroeid, en ik weet wat ze bedoelen als ze op dr achterpootjes met dr voorpootjes bewegend voor me zitten…(dat weet ik nu niet, en Sam wil blijkbaar iets ;)!!!)

@Jac!!! TOPPIE!!!

hiih ik weet het… lastig kan dat zijn. waarschijnlijk wil ie gewoon AANDACHT!!

zo… ik ruik als een kokosnoot (shampoo, conditioner, haarmasker, gezichtsscrub en gezichtsmasker van de kokos…) en ik ga mn ouders mee uit eten nemen. naar de indian! jammieee

@bloem: lekker!!! eten en de geur van kokos… Kokos geeft me altijd zoĀ“n lekkere vakantiegevoel!!!
En jij gaat bijna!!!
@beps: is nu een dierenhotel!! hahaha 5 honden gezellige boel!!!
En een doggiemeeting! Ik zal het tegen ze zeggen!! haahha.

@bloem
Eet smakelijk!

@jac
Alles doet het gelukkig weer.

@beps
5 honden pfff

Hallo Dames,

Heb alleshier gevolgd :nou wij hebben dus sinds vandaag glasvezel en…toen deed nix het meer. Ik heb dus K.N,K.T.Zeiden ijskoud we zijn er aan aan het werken en kan tot max. 5 dagen duren, geen internet geen telefoon, ik vroeg of ze wel goed bij dr hoofd waren.Maarre nu op dit moment werkt alles, weet alleen niet of het blijvend is.
Zo, ff ego dan is de frustratie er ook weer uitlol2lol2lol2