Viva : meissie, er liggen hier al sinds ik in maart op Bonaire geweest ben koelkastmagneten voor je en ikke vergeet ze steeds:mad:sorry, maarre ze blijven voor jou liggen hoor
Beps : weer zuster Clivia
Linda : was dan wel een gezellig daagje zo bij Roanna met zn allen he lol2
Roanna : Kokkie weer tandjes gekregen?? Heb zelf nix gekocht maar kids lopen in nieuwe barca outfits en op nieuwe voetbalschoenen, denken dat ze wereldkampioenen kunnen worden zo he :cheer::cheer:Dochter wat zomerjurkjes voor Bonaire gescoord en gezellig gaan lunchen op een terrasje
Bloem : wat een verhaal he, dat hoop je eigenlijk niet mee te maken op zo een verre reis, hoop dat de rest beter verloopt
Trl : ja mij krijgen ze ook ech nie naar een camping maar C heeft het iig wel fijn gehad en je was er weer even uit
Jac : nog steeds trage pc en bijna weekend
Zo, wij weer terug van ruim anderhalf uur tippelen. Nu een rondje langs de spoorbaan en weer terug door het park. Ik heb aan kokkie voorgesteld, als het weer het toelaat, we morgen richting Ma*Donals lopen en dan even wat drinken en dan weer terug. lol2 Het was daarnet trouwens best warm. Pfff…
@Raak: Oh, wat een gezellig dagje hebben jullie ervan gemaakt dan. Is je dochter uit Bonaire nog hier dan, of gaat je andere dochter er naar toe, vanwege die zomerjurkjes?
Enneh… ik geloof dat ik het weleens verteld heb, maar onze zoon die toen net ze oud was als jou kleinzoons, had in Benidorm ( hartje zomer 40 graden daar ) daar ook zo’n barca outfit compleet met die lange kousen gekocht en deed het daar dan ook aan. Wat was hij toen trots.
@Linda: Ik lees nu pas jou droom van gister. Nou, dat zal inderdaad best gezellig zijn geweest. lol2
@Beps: Ja zuster, nee zuster. Zuster… mag ik u prikken? Oh nee, u moet mij prikken. Zorg je goed voor de patient!!! Heel veel beterschap in ieder geval.
@Bloem: Jeetje… wat een toestanden dan. Ik hoop dat je inmiddels al betere berichten hebt.
@Jac: Dat is minder he, zo’n trage pc. Heb je ook al in de buurt rondgevraagd of dat zij dat ook hebben ( indien dezelfde provider )? Anders zou het ook aan je eigen pc kunnen liggen.
@Viva: Oh, jij ook al? Ik moet ze ook altijd voor de hele familie meenemen, want al Kokkie’s zusters en mijn schoonzus sparen die magneten ook. Ik heb er hier ook nog 2 in de tas van Alanya zitten, maar die zal je al wel hebben. Hahahahah. Alhoewel… olifantjes met Alanya erop. lol2
Roanna : dochter was niet hier geweest hoor, alleen schoonzoon en die is alweer een tijdje terug. Dochter hier gaan met zn 4tjes in augustus naar Bonaire
Raak,lekker dat je andere dochter naar Bonaire gaat.
Beps,alles goed met de patient?
Roanna,weer lekker getippeld,dacht dat jullie dat op vrijdag deden,of was dit een extra tippel ronde?
Viva,hebben we dezelfde hobby,ik spaar ze ook.
@Raak: Ach zie je… ik wist het ook niet meer zeker. Jij zei toen J. terug kwam van Bonaire, dat de met z’n drieen terug zijn gekomen, dus ik dacht ook je dochter erbij. Maar niet dus! Hee maar wat leuk dat je andere dochter nu met het gezin gaat dan he. Tja… zo hebben jullie natuurlijk ook een fijn vakantieadresje. Jullie zelf ook nog in het najaar toch? Toppie hoor!
@TRL: Ja, we tippelen ook iedere vrijdagavond met de buurtjes, maar de meeste zijn momenteel op vakantie ( lekker rustig in ons straatje ) dus komt er niet zoveel van en ik wilde het toch wel graag, omdat ik nu ook niet meer werk, dus weinig beweging heb, vind ik zelf. Dus als het kan en het is goed weer, wil ik toch zo’n 3x per week proberen te lopen.
En hier nog iemand van de koelkastmagneten
Wordt tijd dat ik weer op studiereis mag…
Need new ones! ![]()
Cyn + Trl : voor jullie heb ik ook hier hoor :biggrin:
Roanna : nee was nog een vriend gaan helpen en die was ook mee teruggereisd. Dochter moest oogje in het zeil houden bij de bouw, die spreekt Spaans, zijn Peruanen daar die helpen
Raak, wat in het vat zit verzuurd niet toch…we zullen elkaar vast nog wel zien dit jaar.
Bloemmie lief van je.
Zo ik ook naar bed, nu moet ik alles alleen doen, hondjes uit, opruimen ed… word tijd dat hij weer alles zelf kan(hihi… duurt nog 2 dgn denk ik!)
Morgen komen er 3 logeerhondjes vd fokker(Helaas kan zij niet op de meiden passen omdat de moeder vd meiden dan moet bevallen…) en 's avonds naar schiphollie om de logeerpuber op te halen.
Pffff hihi heb het nog druk op mn vrije dagen ;)!
Trusten @ll
Beps : druk druk druklol2lol2lol2 truste :slapen: lekker
Viva : dat zal toch zekers wel
@Raak: Oke…ik ben weer helemaal bij. :dag:
Meiden…ik neem gewoon een hele stapel mee uit Turgutreis en Bodrum en dan stuur ik ze wel naar jullie op, als ik jullie van het jaar niet meer zou zien, maar ik denk haast… van wel. lol2
Weltrusten all en Beps… wel een bietje rustig aan met de patient he. Hij moet rusten van dokter Bernard en jij mag hem niet teveel belasten. Dan ga je maar een keer alleen naar de “markt”. :cheer:
:dag: :slapen:
Grrr was net mijn ouders aan het kletsen via msn, webcam erbij aan, alleen ik hoor en zie ze wel maar zij zien mij wel maar horen mij niet weet een van jullie waar dat aan kan liggen heb een laptop van ae
**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!![]()
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
*Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
*Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Raak en Roanna,ik hou me aanbevolen hoor.
Beps,druk dagje dus vandaag voor je.
Linda,ik heb geen idee,misschien hebben ze een instelling verkeerd staan.
Raak & Roanna: ik hou me ook aanbevolen! ![]()
Trl: werken vandaag?
@trl: nee het probleem zit hier, had t ook toen ik t met mijn zusje probeerde
Goedemorgen allemaal
Goedesmorgens meisjes.
Wat een somber weer zeg, en het heeft gegoten vannacht althans hier.
Linda heb je wel je geluid aan staan? Probeer anders skype alletwee installeren en kwebbelen maar.
of je hebt geen microfoon in je pc zitten,dat zou ook nog kunnen
Cyn,ja weer werken vandaag,gisteren ook al hoor.