Turkish Tea Time

@beps en hubs: heel veel succs vandaag!

Trl: welkom thuis meis! Hoop dat je evengoed een fijne vakantie hebt gehad! :kus;

Goedemorgen all. :dag:

Niet veul te melden.

Iedereen shopse en laat even weten wat het geworden is, voor de werkenden werkse en de anderen sterkte.

Ik ga even hier thuis een bietje aan de gang, maar da’s nie zo belangrijk. lol2

Latersssssssssssss :dag:

mogguh

@ beps update update please!!

nou, broer is goed aangekomen. hij sms-te meteen, erg fijn om 1 uur. niet dat ik al sliep maar was aardig op weg, dus toen maar opgestaan.
brakke nacht zeg… en nu hebben de buren weer ruzie. niet de buren met elkaar (naast me man-vrouw) maar nee, nu heeft de bovenbuurvrouw ruzie met mijn naastenbuurvrouw… en schreeuwen en doen… ergens is het wel grappig maar ook wel een beetje hinderlijk. ze heeft alleen wel dikke gelijk…

anyways. ik ga lekker sturen. eerst hier ff en dan strax nog even op t werk.

@trl: welkom thuis! Hoe was het?

@roanna en raak: ik moet julli even wat vertellen. Ik heb vanacht gedroomd over jullie. Haha. Weet nog wel waar het over ging. Raak ging op bezoek bij Roanna, icl kinderen en kleinkinderen. R en ik kwamen daar ook op bezoek. We deden allerlei leuke dingen samen, o.a. spelltjes met z’n allen. Wilde jullie dit toch even vertellen. Wel grappig want normaal weet ik de volgende morgen niet meer waar ik oveer gedroomd heb.

@bloem: hoe gaat het? Al druk aan het inpakken? Heb je er al veel zin in om weg te gaan? Ben je mss al beetje zenuwachtig?

zenuwachtig? ik? hahahaha ken je me uberhaupt wel linda?

nee ik ben niet zenuwachtig. totaal niet… ik heb alles klaar liggen maar ga nog niet pakken. alles gaat gewoon in 1x erin, hoop ik.

Nou dames,kan jullie vertellen dat de camping niet mijn ding is.Pffff wat bekrompen zo’n caravan en je blijft zooi verplaatsen.Camping zelf viel ook tegen,geen gras maar zand waar de naalden van de pijnbomen opviel en het was droog dus lekker stoffig,verder miste ik het zwembad erg en was de afstand naar zee ook ver.Pisa is wel leuk om gezien te hebben.Ik vind de Italianen erg arrogant en niet behulpzaam.C.heeft zich wel goed vermaakt heb een klein zwembadje gekocht en op de veranda van de caravan neergezet en daar vermaakten de kids zich goed in.De zee vind hij ook fantastisch.

Hmmm ik was er al een beetje bang voor… Vind een camping ook eigenlijk niks voor jou… (en ook niks voor mezelf) Hoop wel dat je mooi weer hebt gehad!

Het weer was prima,misschien zelfs wat te warm hahaha 5 dagen waren dan ook meer dan genoeg.Moet zeggen een aantal vrienden hadden nu ook wel zoiets volgend jaar vliegen en misschien een groot huis huren,ben benieuwd…

Update: We zijn thuis…en dat had nog 3 uur eerder gekunt, maar… meneer wilde een bakkie bij zn schoonouders doen lol2!!!

Dus, ik heb hem om 7 uur afgeleverd… hoe gaat het lopen wat te doen enzo… nou goed ik zou een telefoontje krijgen als hij op zaal was… 10 uur- 11 uur- 11.30 PFFFFFFFF… en niets gehoord(ook geen nr om te bellen, jaja ik was slim vanmorgne om 7 uur NOT!)

Nou goed, de Albert Cuyp maar over geweest, ergens bakkie gedaan met broodje(nichtje vermaakte zich, en mij, prima… heerlijke afleiding)
We waren klaar… ik zeg: Laten we maar in de richting van het OLVG gaan…telefoon: Rubbie: Kom je me halen ik mag naar huis… jaja 11.35—>naar huis…
Ik hem halen, nichtje op de trein naar huis, naar mn ouders bakkie gedaan, mn boodschapjes gedaan, en meneer ligt nu op de bank… of er niets gebeurt is…(nou ja… ) ik heb het ‘oud ijzer’ hier ook liggen…

@Bloemmie: OHHHH lekker hoor, nog 2 dgn… hihi…HEERLIJK!!!

Beps : nou ja, iig beter zo als anders, toch. ga hem maar lekker verwennenlol2

@beps
Lekker snel gegaan dus, heerlijk toch!

goed nieuws beps! hahah en je hebt het oud ijzer bij je… brbrb raar idee dat dat in zn been heeft gezeten. heeft hij nu nog lekkere druggies of ‘gewone’ paracetamolletjes?

@Beps: Oh, wat een mooi meevaller dan. Hopenlijk niet al teveel napijnen. R. :kus: erop. Enneh Beps…, oud ijzer is geld waard he. Ze halen het zelfs tussen de rails weg. lol2 Het beste ermee hoor.

@Raak: Ook weer terug van shoppe. Nog wat gescoord, of alleen maar ff kaike, kaike en en nie kope?

@TRL: Nou, zou ook niet mijn ding zijn hoor. Zag het hier afgelopen weekend nog bij de buren. Pffffffffffffff… wat een troep moet er mee en dat komt straks allemaal weer mee terug. Alleen daar ben je al dagen druk mee en dan de stress, althans hier, van hebben we alles. Nee, la mij ook maar lekker gewoon de koffer inpakken en wegwezen. >>>

Een huisje is miss een betere optie en dan wel met zwembad, want als je toch naar zo’n warm land gaat, wil je toch wel water om je heen hebben.

Kokkie nu naar de tandarts (eerst vanmorgen om 8 uur al) z’n brug met nieuwe tand ophalen. Was vandaag echt geen gezicht hoor! Hihihi

Beps nou gelukkig zit het er weer op voor Rubbie…beterschap voor hem van ons.
Roanna nou lekker dan, de hele dag met monatoetje in huis hahahahaha, ach valt wel mee toch 1 dag, hubs van mij 2 weken zonder gebit, en dan ook nog al dat ijzer in zijn mond het leek jaws wel.
Tlr. kamperen nou het is ook zeker mijn ding niet, was afgelopen weekend op het veluws hof, voor geen miljoen wil ik er staan, hutje op mutje je kon je kont er niet keren (althans niet die van mij hahahahaha).
Bloemmie alles uitgestald wat mee moet/kan. En nu nog kiezen wat er echt mee moet en mee mag. enne Bloemmie wil jij voor mij een koelkastmagneet meenemen uit marokko???
zo ik ben klaar voor vandaag eten staat in de pannen klaar om gekookt te worden. De zon schijnt hier nu heerlijk dus ik ga lekker buiten zitten.

@ viev komt goed, ik ga voor je kijken

pfew broer+ aanhang hadden ff een update gegeven. heeel veel mis gegaan. allebei de vluchten vanuit brussel- madrid een half uur vertraagd. broer vloog met iberia dat deel, de rest met brussel airlines die heeeeeel ergens anders aankwam. dus eerst via bus/metro/roltrap naar de gate waar dan avianca naar colombia vertrok. al met al, alle passagiers van die brussels vlucht dus vertraagd, waardoor de vlucht naar colombia ook vertraging had. en mn broer maar pezen van “waar blijft ze nou” gelukkig zat broer 1e klas, de rest helaas niet (ondanks dat dat wel op hun ticket stond, maar goed) en bij aankomst in cali een heel welkomscomitee. alleen geen koffers van het meisje en de nino’s. alle kadootjes zaten daarin, dus nu afwachten wanneer die komen. maar goed.

owh wat had ik nu eigenlijk graag mee gewild. al was het maar om alle info uit 1e hand mee te krijgen… hahah, je zit nu toch van een afstandje te kijken/luisteren. maar goed, ze zijn er… na 6.5 jaar weer, dus t zal wel emotioneel zijn geweest kan ik me zo voorstellen… poehee…

@bloem: naar een paar daagjes en dan is het bonjour!! hahaha lekker hoor
@beps: lekker dat alles is goed gegaan en rubbie is thuis…
@linda: heeft gedroomd over roanna en raak
ikke nog steeds trage internet en nog geen reactie van de provider… morgen afwachten en dan bel ik maar. niet normaal moet gewoon 10 minuten wachten totdat ik op ww ben.
nog nooit gehad. Is gebeurd naar de storing van vorige week van hun! GRRRRRRR
morgen een dagje vrij! en dan het hele weekend. Vind ik altijd wel gezellig…

@Bloemmie: ZOOO daar is veel foutgegaan!!! Maar goed… hopen dat dat alles is ;)!!!

Rubbie heeft geen super dooppies al hoewel, 3 stuks, en ze denken dat dat genoeg is…(ik denk het ook) Ja raar idee, gewoon giga schroeven…lol2!!! En 1 is afgebroken, dus die zit er nog gewoon in, de plaat eruit, daar ging het om!!!

Oh ja, toch minimeeting van de doggies…:)!!!
Morgen meteen even boeken

@TRL: Is ook mijn ding niet !!!

En toen…kwait… ga weer zuster Clivia spelen!