Zo dames. Ik ook weer terug. Moesten met nog een paar buurtje naar die auto voor de BK-onderzoek. Mens, wat hebben ze ze weer plat gedrukt op dat apparaat.:mad:
Enneh… zo sneu voor mijn ene overbuuf. Die moeten straks hun hondje in laten slapen en is daar helemaal kapot van. Maargoed het moet, want het 11 jarig beessie is erg ziek momenteel en er is niets meer aan te doen volgens de DA.
Hier nu even lekker niets, morgen dus vroeg weg(rond 6 uur) moet ons/hij moet zich melden rond 7.15, en rond 8 uur is hij aan de beurt. Gaan nicht #2 en ik lekker naar de Albert Cuyp denk ik, ff markten… hihi!!!
zo… ikke lekker geshopt
wel 4 winkels in de excecutie verkoop! maar goed, mooi een goedkoop reiswekkertje gekocht, een zaklampje en nog wat spulletjes voor thuis
@ beps goed voorbeeld doet goed volgen. voor 7 pleuries heb ik een mooi mini waterkokertje gekocht. kon alleen geen plastic mokken vinden, dus t zijn bekers geworden. niet te vol doen, dan kan ik aan t randje vastpakken.!
dus je blijft in A’dam totdat ze bellen dat ie weer op deze wereld is? wel vroeg zeg? maar wel makkelijk met nuchter blijven. is het hetzelfde ziekenhuis? sterkte!!
@ roanna hiih geplette tietjes! moet je elk jaar of…? arme overbuurvrouw… lijkt me zo een drama…
O jee Roanna helemaal plat gedrukt, nee is niet fijn, en je weet ook niet waar je je gezicht moet laten met die grote plaat voor je giechel.
Tlr. weer terug van italie
Beps, wens Rubbie veel succes morgen van ons.
En hier nu een wolkbreuk…het is gewoon groen buiten.
@Viva:Inderdaad… je weet je geen houding te geven en mijn tieten zijn dan net dat broodjes hamburger van de Mac. lol2 Het deed me daar zo aan denken he. Maargoed dat hebben we weer gehad.
@Bloem: Nee, niet elk jaar, maar om de 3 jaar dacht ik.
Jij weer goed gescoord he meissie voor je uitrusting. Goed hoor.
@Beps: Jullie ook veel sterkte gewenst morgen en toch ook nog even pleizer maken met je nichtje. Des te sneller gaat de tijd en is hubs er weer klaar mee en dan goed voor 'm zorgen, is die zo weer boven Jan.
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
*Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
*Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover