Hoi, even weer een berichtje van mij. Ik heb gewoon niet zoveel te vertellen, eigenlijk een saai leventje! Maar gaat wel goed met me, alleen erg moe. Gisteren Crazy en haar Hubs uit Brussel opgehaald, dus die zijn ook weer in t land, kijk maar op d’r facebook! (en hij is in t eggie nog veel mooier dan op de foto!)
@ Wendy, ik heb ook je fotoos bekeken, en ik sluit me helamaal aan bij alles wat er al over gezegd is, prachtig!!! En ook nog Gefeliciteerd! @ Bloem bijna klaar voor weer een grote reis… @ Beps aan t werk, en waarschijnlijk oppas voor de hondjes eindelijk geregeld… @ Roanna geniet van de vrijheid, en een wisselende kokkie, haha @ Viva krijgt eindelijk een beetje rust… @ Jac probleempjes met een traag internet…
*@ Linda wil ook een mooie jurk, en * @ Cyn vast ook wel @ Raak reageerd op iedereen, maar verteld niet zoveel over zichzelf… en verder weet ik het niet meer…
Ik kan ook weer in t lijssie, heb vandaag eindelijk een ticket geboekt om weer naar Adana te gaan. Maar deze x kruip ik niet voor, sluit me netjes aan achter in t rijtje van dit jaar. En nu de hondjes nog…
** Hmmmm, ik kan er geen smilies meer bij zetten???
@Viva: Ja, hij heeft al bruggetjes hoor en daar wordt het weer bij opgezet, dus voorlopig nog even geen problems. Het kan nog.
Zo, nu alles al in huis. Goed zeg. Bij wie had je geboekt dan? Enneh… een beetje goede tijden?
@Miere: He gelukkig, daar ben jij ook weer even. Tja… niet iedereen maakt altijd van alles mee he. Ik momenteel ook niet zo hoor meissie, maar maakt me niet veul uit. Lekker rustig zo. Heeee… en wat goed zeg. Ook voor jou weer een reisje dus. :cheer: ik wil je er anders gerust tussen zetten hoor.
@Beps: Ik weet het van die knop. De een zegt zus en bij de helpdesk zeggen ze weer wat anders. Jij kunt er ook niks aan doen. :kus: Kompgoeschratje.
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
*Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
*Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Zo ik ben thuis, mn nichtde oudste is er nu, en morgenochtend komt nr 2 ook. Morgne gaat nr 1 weer naar huis, en dan… dan gaat nr 2 pas woensdag(lekker afleiding als Rubbie geopereerd wordt…)
@MK: Jemmig arme kleine grote M… Hopelijk komt ht allemaal goed
ikke afscheid genomen van broer+ aanhang, die vertrekken over enkele uurtjes… bij thuiskomst roomie ineens weer thuis… was ff slikken, maar we zien wel hoe t loopt… heb net ff wat spulletjes gepakt en toch altijd weer dat pakkingsdilemma… morgen nog maar een x weer kijken…
Goedemorgen all
Bloem : afscheid genomen en nu beslissen wat je zelf mee gaat nemen
Beps : visite en goede afleiding, operatie van Rubbie komt al dichtbij he
Roanna : maakt niet zoveel mee
Miere : lekker weer geboekt en net voorgepiept
Ik vertel toch eigenlijk iedere dag wel wat ik ga doen hoor maar gisteren en vandaag gewoon wat werken en wat rommelen in huis, is niet zo boeiend lol2lol2
@Bloemmie: Oeps… maar goed… roommie terug… ok… jij gaat weg veel belangrijker…:kus: pakken hihi… en voor een maand… pfff LEKKER!!!(miss you already ;))
Hier een puber dr make-up/lenzen/weet ik veel, terwijl de thee gedronken wordt,… ben voor meisjes afgekeurt denk ik
Nr 2 onderweg, over half uur ophalen…drukdruk… maar gezellig
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
*Miertje: 11 oktober t/m 22 oktober Adana, familiebezoek
*Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
@Beps: Nou, dat is zeker gezellig met zo’n stel pubers om je heen. Kom jij de tijd wel door. Enneh… wens hubsie alvast sterkte voor morgen.
@Raak: Ja, als je niet veul meemaakt hei ook niet zoveul te vertellen he? Nou, van mij mag het gerust ff zo rustig blijven en als het wel spannend wordt, dan graag gezonde spanning. Maarja, hebben we altijd niet in de hand. Jij ook werkse weer.
@Viva: Oh ja…dat had je ook verteld. ( DDD) Net als mij dus vorige keer. Ook 4 uur weg. Mooie tijd daar! Deze reis naar ADR kon ik niet bij Tjingo boeken, maar kreeg dit keer die €50 extra WK korting van Cordon zelf, dus komt het op hetzelfde neer.
@Bloem: Leuk voor je broer en aanhang zeg. Nu jij nog. Dit mee, dat mee of toch maar nie. Twijfel, twijfel dus… lol2lol2 Nou, succes met inpakken.
Bloem nou met inpakken zit ik ook altijd te klunzen, dit mee, dat niet dan weer te veel dus weer schiften…succes in ieder geval
Beps, jij bent dus geen meisje, de verfdozen worden bij jou dus niet gebruikt.
Roanna niets te melden.
Raak aan het werk
en ik nog steeds lekker vrij…heb best lang geslapen, heerlijk
@viva
Jij nog gefeliciteerd met je 30-jarige trouwdag. Gezellig met z’n allen gekletst met een taartje erbij. Heerlijk zo met je zoon ‘erbij’.
Eindelijk de welverdiende rust! Een tevreden pa en nog heerlijk het vooruitzicht van een vakantie. Gaat het nu beter met je rug?
Ik ben het weer kwijt, welk hotel gaat jullie nu ook al weer?
mogguh
heb de wekker van half 9 niet gehoord, dus helaas pindakaas… niet gestudeerd… nou ja,. misschien vanavond nog een beetje…
@ beps hahahah je bent meer meisje dan je zelf denkt volgens mij
@ roanna ja lekker kan dat zijn, gewoon een beetje voor je uit keuvelen… nix geen spanning, gewoon lekker… dat noemen ze volgens mij tevredenheid
@ viev nou ja, ik mag natuurlijk maar 15 kilo mee, en moet alles zelf dragen op mn rug, dus een beetje kritisch kijken kan vast geen kwaad… donderdag nog maar eens een poging doen
gaap. ga zo nog maar es eventjes de stad in. kijken voor laatste dingetjes, apotheek, telefoontje plegen en dan ook nog sporten… :retard: druk zonder dat werk