Turkish Tea Time

@wendy
Wat een supermooie foto’s! Echt geweldig, jullie zien er ook zo gelukkig en mooi uit!

@bloem
Goed nieuws!!

@Bloem: He, he… het feest kan beginnen. :cheer::cheer: Gefeliciteerd hoor!

Ik ga zo ff met kokkie mee naar de tandarts. Vorige week weer een ondertand spontaan eruit. Hij is echt aan het wisselen lol2lol2. Nu maar hopen dat het weer op z’n brug bijgebouwd kan worden en anders maar eens uitzien naar een andere oplossing. Pffff…kost weer een hoop geld. Maarja…zo houden we de economie gezond, zullen we zeggen.

@Wendy: Nu weer op naar het “normale” leven? Hebben jullie nog vakantie, of gaat er gewoon weer gewerkt worden?

@roanna
Balen voor kokkie.
Wij zaten ook bij de tandarts vorige week met M. Ze was van de fiets gevallen. Knie, armen, voorhoofd en neus allemaal geschaafd en een voortand los, overal bloed… Vrijdag moet ze terug naar de tandarts en als hij er dan nog niet uit is, dan wordt de tand getrokken om problemen met de ‘grote’ tand te voorkomen.

@MK: Oh wat sneu voor haar dan. Overal auwa en dan ook nog een losse tand. Gelukkig nog het melkgebit. Nou, hopenlijk heeft ze er niet al teveel last meer van.

M. even overal een :kus: op!!!

jaiks MK! arme M… t moppie

@ roanna jouw kokkie ook al… ik vind het wel grappig met hoeveel humor jij het ouder worden benoemd… hahaha hij begint nu echt te wisselen… hihi sorry

mn paps ook, tand afgebroken, vulling eruit. vrijdag om 4h naar de tandarts… 3.45… haast haast… rijdt zo de auto in de prak… lekker dan… mn moeder natuurlijk mega pissig… zo zie je maar weer, haastige spoed is zelden goed

ik ben zoooo blij en opgelucht! ga zometeen mn vlucht inchecken en mn 1e hotel boeken!! it giet oan! :slight_smile: doink doink

@ Roanna,
Ik heb nog vakantie, donderdag weer werken. Jacco is vandaag alweer begonnen, dus weer back to life (helaas :wub:…)

Ik een blik net zoals toos, dat hoor ik heel vaak…

@Bloem: Succes ermee en laat ff weten of het gelukt is. :cheer::cheer:
Enneh over kokkie… tja is toch een beetje zo. Als je jong bent ga je wisselen, maar hij nu ook, nu hij op leeftijfd komt. lol2 Zo ook met zijn haar. Hihihi.

@Wendy: Dat zullen er inderdaad meer zeggen, want het is ook zo. Zo zie je maar, zelfs wij zien het.
Ja, back to life dan… maar wel met een weddingtrip in het vooruitzicht. :cheer:

@ roanna het is net als die film: the curious case of benjamin buttons. erg mooie film!

@eclipse: die heb ik ook gekeken…
@wendy: super die foto´s!!! Erg mooi hoor!!
@beps: waarschijnlijk een hondenmeeting hahaha nou ja als ze het maar goed hebben ongeacht waar ze zitten toch?
Ikke boze mail naar mijn internetprovider gestuurd. Hadden vorige week een storing en dat vind ik dan niet zo erg. Maar hij is zo sloommmmmmmmmmmmmmm
Ik doe er bijna 10 minuten om op ww tekomen en naar de volgende pagina te gaan.
Alleen de foto´s van wendy ging sneller. Maar dit is niet normaal. pfffffff

Ik op het werk…

:cheer::cheer::cheer:ingecheckt en riad geboekt :cheer::cheer::cheer:

Ik ben er denk ik helemaal klaar voor :slight_smile: >>>

was nog best moeilijk. onder elke steen bevindt zich wel een riad of hostel of hotel… varieerend in prijs, rating, lokatie. volgens mij heb ik een goede keuze gemaakt. we gaan t zien!

@Bloemmie: TOPPERTJE!!! Heerlijk alles nu geregeld, dus je kan erheen!!!

Roanna : kokkie aan het wisselen ???
MK : M ook al zo’n pech gehad, ach jeetje
Bloem : alles geboekt dus je kan vertrekken !!!
Wendy : weer wennen aan het normale leven maar gelukkig nog een paar daagjes vrij
Jac : last van trage computer
Hans : tip gegeven van kookprogramma

En Raak?? Wat heeft die te melden??

@Raak: Ja, aan het wisselen van gebit. Oude gebit eruit zo langzamerhand en weer nieuwe erin door de tandarts gemaakt. lol2 Nog net geen kunstgebit, maar een brug met opzet. hihihi. Komt in zijn geval natuurlijk door de ouderdom, :stuck_out_tongue: maar ook door de suikerziekte. Dit was al de zoveelste.

@Beps: Toch waarschijnlijk andere oplossing gevonden voor de doggies? Enneh… werkse hoor!

@Bloem.: Great! De reis kan beginnen. :cheer: >>>

By the way…wat een buien daarnet hier zeg!!:mad:

Nu even zien of de wijzig-knop weer werkt.

NIET DUS!!! :mad: :thumbsdown: :finger:

het is weer een: Het kan niet zomaar, moeillijk, toestanden enzo-punt met die wijzigknop…GRRRRR(dus als ik nieuws heb, meld ik het!)

O jee MK, kleine M gevallen en nu tandje los, das niet zo mooi, een dikke kus erop hoor voor haar.
Roanna kokkie ook al aan het wisselen…das wat minder, misschien een mooie brug erop ofzo.
Bloem eindelijk het verlossende briefje binnen, en al gelijk geboekt…het gaat nu wel heel snel.
Beps knoppen die niet werken, hahahahaha je bent er maar mooi klaar mee.

Ikke een relax dagje gehouden, boek nog niet uit, nog zo’n 90 pagina’s te gaan. Van de 470 dus bijna aan het eind zeg maar.
Ik net even mijn mail gecheckt, jawel tickets al binnen en voucher, ze zijn er vroeg bij dit jaar, ruim 3 weken van te voren de boel al in huis. Fijn idee altijd.

Iedereen welterusten.