@Wendy: Bij foto nummer 4. Ik zag Toos heel even, dacht ik. :tear:
Hele mooie foto, net als de hele reportage trouwens.
@Wendy: Bij foto nummer 4. Ik zag Toos heel even, dacht ik. :tear:
Hele mooie foto, net als de hele reportage trouwens.
Viva : :slapen: lekker, tot morgen
Meiden ik ga ook zo naar boven, tot morgen all:kus:
Slaap lekker allemaal tot morgen!
Ook ik thuis ondertussen, en doodmoe
van het niets doen…
All: Good night!!!
he gets… ik mis alle actie
zat met mn neus in de boeken :retard:
@ viev, zonemans gesproken en lekker verwend voor het 30-jarige huwelijk! ongelooflijk. je hoort zo vaak dat het mis gaat, maar elk jaar is er weer 1! top gedaan.
hoe is het trouwens nu met je vader? moppert ie nog? of heeft ie het lekker naar zn zin
@ wendy wat een mooie foto’s!! je ziet er echt prachtig uit en ik herken ons toosje toch wel in jouw gezicht. vooral jouw manier van kijken, die blik. echt een prachtige dag, een prachtig stel en nu een prachtig huwelijk! op naar de 30 jaar!
Wendy: wow wat zagen jullie er super mooi uit! En wat een geweldige jurk heb je! :wub: Bij deze nog gefeliciteerd en vele jaren! :kus:
Viva: gefeliciteerd met jullie 30jarige huwelijk (+1dag) ![]()
Linda: jij nog lekker een weekje weg!!
Roanna: Lekker geslapen?
Raak: al enig idee wanneer de ik vertrek van jullie dochter komt?
:dag:
**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!![]()
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Goedemorgen all.
Eerst weer even de adm. bijgewerkt, want de vroege vogels zijn even gevlogen, lijkt het. lol2
@Cynthia: Ja hoor. Ik heb gelukkig toch nog goed kunnen slapen. Jij ook?
@Bloem: Tja… je kunt niet altijd over bij zijn. Nu gaat de studie even voor en och… je ziet het vanzelf wel toch!!
Nou, hier een grijze, miezerig en heeft geregend vannacht. Bah… ben ik helemaal niet meer aan gewend.
Iedereen een fijne dag verder. :dag:
Roanna: ja super lekker!
Was lekker koud vannacht…dan slaap ik altijd het lekkerste :wub:
Zooo ikke lang geslapen, maar Roanna heeft de admin al gedaan ;)!!!
Hier ook nu regen, vandaag komt waarschijnlijk mn oudste Nicht(je) blijft een nachtje. Morgen moet zij werken, ik vanavond…dan hebben we toch lekker een flink aantal uurtjes met elkaar(en zij met dr ome…;)!!)
Straks een bakkie doen bij mn shiba-vriendin. En dan voor Rubbie zn stokkies om mee te lopen halen…
@ll: Fijne dag!!!
mogguh
hier ook regen regen regen. lekker grijs weer… krijg ik nog meer zin om op vakantie te gaan! haahaha, heb mn lange broek maar es aangedaan… die lag ergens ver onderop een stapel. niet meer gezien sinds eind mei geloof ik
Goedemorgen meiden.
Beps lekker visite
Bloem een lange broek opgezocht.
Iedereen al de balen van de regen en het grijze weer, hier komt het zonnetje er flauw doorheen.
Dank jullie wel voor de felicitiatie’s ja 30 jaar hoor je niet zoveel meer, gewoon blijven praten dat is het advies hahahahaha.
Bloemmie paps heeft het reuze naar zijn zin, geen gemopper tot nu toe. Gelukkig niet. Hier in de bol komt ook de rust een beetje terug. Vandaag lekker rommelen en lezen. Verleden week nog veel te veel dingen moeten regelen, ben nog niet helemaal klaar maar dat komt vanzelf wel weer. Nog 3 weken en dan heerlijk weer richting turkije. Maar nu eerst hier een beetje uitrusten en in mijn eigen ritme komen.
@Vievje: Goed te horen dat het nu ‘rust’ is. Hopelijk kan nu vievje zelf haar rust ook vinden. Maar de 1ste stap is er: vievje hoeft niet meer te rennen voor paps…nu VAKANTIE!!!(lekker hoor!!!) En nog maar 3 wkn…gaat snel hoor… ik brulde: 9 weken!!! Die komen nooit om!!! en nu nog maar ‘bijna’ 7!!! echt…voor je het weet…ben je terug… ![]()
Goedemorgen all,
Cyn : ik denk in november, heb nog 3 tapes hier liggen die ze op komen halen.Het programma is al voor een groot deel geomteerd, gaan in september nog een week naar dr toe voor de eindopnames
Roanna : heeft de adm. overgenomen, goed zo
Bloem : heeft gisteravond alle gesprekken gemist, gelukkug blijven ze gewoon staan he. Ja echt butweer hiero
Beps : krijgt visite en gaat ook eerst nog ff op visite
Viva : krijgt nu eindelijk de lang verdiende rust in lichaam en hoofd, komt goed
dat klinkt goed viev! lekker boekje op de bank, tis toch geen weer voor iets anders
ik krijg als het goed is officieel mn brief vanmiddag. dan kan ik inchecken voor mn vlucht van zaterdag en mn 1e hotel boeken voor zaterdagnacht… want dan denk ik dat ik zomaar echt ga… hoop ik… wel een beetje spannend, afwachten
@ Cyn,
Dank je wel… ik ben ook nog steeds heel trots op mijn jurk, jammer dat je zoiets niet vakar kan dragen…
Wendy: ja dat is zeker jammer! Maar anders trek je hem thuis toch nog een keer aan ![]()
Raak: ohh gaaf! ![]()
jippieeee
ik heb mn brief. het staat zwart op wit en ik ben OPGELUCHT!! jeaaa
Bloem ::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: