@ allemaal,
Dank jullie van de reacties, we hebben echt een geweldige dag gehad, en toos was zeker in onze gedachten…
@viva…
dank voor het plaatsen van de foto’s, zo heeft iedereen een beeld van hoe wij eruit zagen…
@ allemaal,
Dank jullie van de reacties, we hebben echt een geweldige dag gehad, en toos was zeker in onze gedachten…
@viva…
dank voor het plaatsen van de foto’s, zo heeft iedereen een beeld van hoe wij eruit zagen…
@Viva: Nou, dan jullie ook nog van harte gefeliciteerd. :kus: Pffff… 30 jaar alweer. Wat een tijd he!!! :wub: :wub:
En bedankt voor je bijdrage hier aan de foto’s, want ik zit niet op hyves.
@Raak: Dat is afgesproken dan. Volgend jaar op de via gladiola. :cheer:
@koliboli: we hebben nog niet geboekt hoor, maar die dagen gaan we iig naar de ardennen toe zijn nu aan het kijken voor een mooie camping
@wendy: had de foto’s al op hyves gezien, wat zagen jullie er prachtig uit, ik wil ook hhahaha
Natuurlijk was ze in gedachten…en in harten… zo hoort het ook :tear:!!! MAAR… jullie zien er echt goed uit…schitterend…
Ik haal ze niet weg hoor…jullie horen gewoon ‘bij ons’ :kus:
@viv: gefeliciteerd met jullie trouwdag!
Wil ik me helemaal bij aan sluiten.
Ik heb ze geloof ik al wel 10x gekeken. :wub:
@Viva: Ohhh domme ik: Jij was 30 jr getrouwd!!!
GEFELICITEERD!!!(kan hier nu even geen plaatjes plaatsen!!!)
Wendy : zit ik op hyves te zoeken, staan ze gewoon hier hihi
Wat een schitterende foto’s meid en het geluk straalt werkelijk van jullie af. Prachtig gewoon !!!:kus:
Viva : jeeeeeee, ik wist het eigenlijk wel maar dacht echt dat het volgende week zondag was. Van harte proficiat met jullie trouwdag :cheer::cheer::cheer::cheer:enne idd is 30 jaar al wel heel errug lang he lol2lol2, zeker vergeleken bij Wendy !
Roanna : ok, die afspraak staat :cheer::cheer:
Ook ik sluit me aan bij de mooie woorden van beps!
@ Viva,
Jullie gefelicitterd met jullie 30 jarig huwelijk…
En Linda… jou tijd komt ook nog wel. :cheer: Eerst 30 jaar worden volgende week. >>>
@Raak: Oke. :cheer:
@Viva: Ik weet wel waar Hoenderloo ligt en we zijn er ook weleens wezen fietsen met het werk en wezen midgetgolven en nog bij het pannenkoekenhuis geweest, maar dat is alles wat ik ervan weet, maar dat die omgeving mooi is…ZEKER WETEN. Heel veel campings en bungalowparken en ook in Beebergen. Ook zo mooi. Zo, even de Veluwe gepromoot. :vak02:
Nog meer foto’s, van onze fotograaf (broer van m’n moeder)
WAUW!!!
Leuke foto’s!!! Wat een kan hij dat goed ;)!!!
Gaaf hoor…
Oh, prachtig… :wub: Wat een mooie foto’s. Heel mooi gedaan door je oom. Ik heb werkelijk weer genoten en ook ff een traantje weggepinkt hoor. Vooral bij 1 foto.
Meid, geniet ervan.
ja geweldige foto’s
Wat een prachtige foto’s, wendy!
zo meiden ik nok af, vanaf morgen heerlijk echt vakantie…eerst de smeulende puinhoop van het weekend wegwerken,en dan heerlijk wegdromen in mijn boek, het berini misterie, het duurde even voordat ik erin zat, maar nu een heerlijk boek om te lezen…ik meld me weer, iedereen welterusten. en dank jullie wel voor de felicitatie’s.
We zijn ook heel trots en blij met onze foto’s…
@Roanna, fijn dat je er zo van genoten hebt, ben toch benieuwd bij welke foto je traantje moest weg pinken…
Wij als gezin hebben ons sterk door de dag heen geslagen, voorafgaand aan de ceremonie hebben jacco en ik, ieder een kaars aangestoken. beiden missen we een ouder, na de ceremonie hebben we 2 witten hartjes belonnen opgelaten…
Ik ga er ook van tussen. Ik heb weer een mooie avond gehad met hier en daar wat emotie, maar ik ga tevreden slapen. ( hoop ik )
Dames… een fijne avond nog verder en Wendy… ( en anderen ) bedankt voor de mooie momenten.
Tot morgen all. :kus:
@Beps: Wel thuis zo. :dag:
Weltusten. :slapen:
Wendy : schitterende foto’s, mooie herinnering hoor. Dat heeft je oom mooi gedaan