Roanna fijn dat je wat van Jill hebt vernomen, ja in augustus ging ze weer voor 5 weken naar Mahmutlar, wil jij mij haar nummer turks) nog even pben, want als het goed is zit ze daar als wij er ook zijn.
Wen: Ik heb m erbij gezet!!!
Brul maar als hij weer weg moet!!! Dikke :kus:
(ohhh wat een mooi paar: Mevr en Men vd Zande ;))
Roanna wij zaten op camping Veluws hof, ik zou er niet willen zitten hoor, het staat er hutje op mutje. Maar wel een mooie camping, midden in de bos, en een mooi zwembad,supermarkt en restaurant dat dan weer wel, maar in hoenderloo zelf is geen fl*kker te beleven volgens mij, het bestaat uit 1 lange straat en that’s it.
@ Viva,
Dank je wel… heb beppie een foto gestuurd, die ging ze verkleinen en zou hem posten.
@Viva: Wat een fijne berichten over je zoon en wat tof dat je schoondochter die kant op mag en kan. Wat zullen ze genieten.
Ik heb dacht ik alleen nog haar "normale"nummer. Niet van die Turkse telefoon.
@Wendy:…kan nie wachte. :cheer:
wendy hier nog een
http://94.100.118.193/1032100001-1032150000/1032132601-1032132700/1032132668_5_paIF_1.jpeg
wendy, ik kan ze er niet meer af halen maar beps wel hoor als je dat wilt.
Viva : dat is een super gezellig weekend geweest zo te horen en dat had je echt wel eens verdiend ook hoor meissie
Beps : nou nou en verdien je met dit alles nog geld ook?lol2lol2
Misschien nog oppas voor de hondjes ook
Roanna : weer lekker gewandeld? dat wordt dan toch volgend jaar de 4daagse denk ik zomaar, staan wij op de via gladiola je op te w8en hihi
Wendy : mijn mailadres heb je wel he, ben ook benieuwd
@ viva,
Dank je wel, van mij mogen ze wel ff blijven staan hoor… kan er uren naar kijken :wub:
Wauwwwwwwwwwwwww… wat prachtig. Wat zien jullie er mooi uit . Zo lieffffffffff. Ik kan er geen genoeg van krijgen.
Wat een heerlijk stel :wub: :wub: :wub:
Ook ik (en mn collega) zitten gewoon te smullen…beide met een kleine traan…
(sentimentele dozen zijn we…)
Wat zien jullie er mooi en gelukkig uit meis…:kus:
nou een kleine impressie he Wendy…
Raak we werden verwend door de kinderen voor onze trouwdag…zo lief…30 jaar vandaag.
kan ik me voorstellen hoor ze zijn een lust voor het oog.