Hier schijnt de zon, wel bewolkt
zo mijn nichtje is net opgehaald wat een lekker ding toch hahaha.
iedereen een fijne en lazy zondag toegewenst…
@koliboli: jij ook een fijne zondag!
Goedenavond. hier nr tig ;)!!!
Ik was om 8.30 de deur al uit, slecht ontvangst bij mn ouders op de camping, dus kon niet :Goodmorning, zeggen…
Zo naar mn werk, hier begint t koeler te worden, waterwind zeggen we al.
Tot straks
@beps: werk ze!
@beps: is het druk op het werk of is t weer rustig?
**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!![]()
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Linda: 31 augustus - 9 september - Belgische Ardennen
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Linda ook een lekker weekje weg zie ik…
Nee het is is NOG rustiger dan gister, maar vanavond ook met een hele leuke collega dus we hebben droge strotten van het kletsen!!!
We komen de tijden wel door ;)!
Hier ook weer thuis, bij NY in R’dam gaan eten en nu lekker met een kopje koffie op de bank, zondagavond he lol2lol2
Beps : zal niet zeggen werkse, maar kletse :dag:
Linda : lekker weekje naar de Ardennen
@Raki: Geloof me, met deze collega lukt dat best. Heb stokbroodjes bij, brie, krabsalade, en kruidenkaas. Dus… Ach alleen het wijntje ontbreekt lol2!!!
@beps: eet ze!!!hahaha
@raak: weer terug van weggeweest
@linda: heeft geboekt en gaat naar de belgische ardennen
problemen met de pc dus ik ga weer verder…
Krijg net een mailtje, dat er misschien de mogelijkheid is dat een kennis(die zelf shiba’s heeft) op onze Chira/kliera bij die kennis gaat die week. Dan heb ik voor onze Aiji een adresje. En dan komt er nog geen ontmoeting tussen de heren van Koliboli en onze meiden…Jammer genoeg
Hallo meiden, nou daar is ze weer hoor, vrijdagavond visite gehad voor hubs zijn verjaardag. Gisteren de hele dag naar de camping geweest in hoenderloo (roanna ik zat dus om de hoek), naar 2 verjaardagen. En vandaag onze dag gehad, vanochtend om 11 uur skype aan, zoonlief had een doos gekregen van Damber met tompoezen om te maken, en schoondochter was er ook al, dus met zijn allen aan de koffie met gebak, daarna naar de bioscoop met zijn allen, toen wat gedronken, en vervolgens naar de griek, daar hing boven onze tafel een slinger en we kregen van het restaurant ook nog een bos bloemen, zo leuk, Hier in huis is het een floriade van bloemen er staan nu dus 5 grote boeketten.
Linda weer een reisje geboekt.
Beps waarschijnlijk een adresje voor de woeffies
Bloem hou een rustig dagje, en wordt gek van de buren.
Raak jij ook een relaxed weekendje achter de rug gehad.
Roanna aan de wandel met kokkie, bij gebrek aan de buurtjes.
…en toen wist ik het niet meer.
O en nu vergeet ik nog het belangrijkste van de kinderen saunabonnen gekregen, dus hubs en ik kunnen ons lekker laten verwennen.
Ik wil voor jullie een foto uploaden, maar de foto’s zijn te groot…
Ja Viva, daar moest ik aan denken: Hoe zit het met je zoon?? Is hij nog steeds daar?? Komt hij terug met de laatste groepen?? Vertel!! Elke keer vergeet ik het als ik je spreek …
Wen: Mail me anders, ik PB je het adres!!!
voor de meiden die een foto willen zien, pb me even jullie e-mail adres dan verstuur ik het in 1x…
Goedenavond :dag:
Oh, oh wat zijn jullie allemaal verwent geweest vandaag zeg. De een in NY en de ander bij de Griek en Beps zelfs op het werk. En ikke maar tippelen met kokkie weer vanavond. We zijn zo goed bezig he!!! lol2
@Wendy: Volgens mij heb ik je emailadres wel en anders doe ik het even via de pb. Ben best benieuwd hoor!!! :cheer:
@Viva: Had dat even gezegd… was ik zo even aan komen schuiven met de fiets. lol2 Ze zien me aankomen!!!
Meiden… ik heb daarnet even nog met Jill op de kletsbox gezeten en jullie krijgen allemaal de groeten van haar. Het gaat momenteel niet zo best met haar. Erg veel pijn, waar zelfs de medicatie al niet meer bij helpt. Mmmm… ik vind het zo sneu voor haar he!!! In Augustus gaat ze weer naar Mamuhtlar. Maargoed, jullie krijgen wel de groeten van haar.
Wendy ik heb op je hyves gekeken naar de foto’s ze zijn prachtig.
Beps, mijn zoon zit tot 29 oktober in Bosnie, het gaat prima met hem. over 2 weken gaat mijn schoondochter zijn richting op, hij heeft dan 2 weken vakantie, en die gaan ze houden in kroatie.
een uitzending naar Bosnie kun je niet vergelijken met die naar irak of afghanistan. Gelukkig is dit een stuk relaxter voor iedereen.