Turkish Tea Time

hier hetzelfde… ik heb bewust dit weekend nix afgesproken, laatste weekend voor vertrek “zoveel” te doen, maar verveel me gewoon een beetje… nou ja, zat te doen, maar heb er geen zin an…

@beps: lekker naar ZM geweest! gesmuld van een donertje!
hopelijk op het werk drukker als gisteren…
@bloem: nix afgesproken dit weekend
Ik vandaag wezen shoppen en niets voor de zomer maar voor de winter. Erg he maar de oude collectie was 70 % korting… En ja grijze zwarte broeken zijn nooit weg. hahaha
Nu relaxen mijn nichtje komt straks… Lekker genieten!!!

Zo het is nog erger dan gister!!!
Gister had ik ook nog neven-werkzaamheden maar nu NIETS… NIETSSSS te doen (BAH!)

Zo eerst maar eens eten denk ik!

Beps : eetse, dan heb je tenminste weer iets te doen
Roanna : verveelt zich thuis
Bloem : flink gepoetst en verveelt zich ook
Jac : krijgt zo visite
Ikke de hele middag al lekker in de tuin met een boek

nou, ik kan trots op mezelf zijn, heb vandaag de badkamer en wc gepoetst, de keuken gesopt, afgewassen, 2 wassen gedraaid, heel t huis gestofzogen, eten gemaakt, stond voor 6h op tafel (en was ook nog lekker ook) heb al mn friends hun farms gefertilized (dat duurde nog het langst) en nu heb ik nog mooi 2 uur de tijd om te studeren voordat ik mezelf ga verwennen met een crime night…

morgen nog ff de bunnies doen en mn teennageltjes lakken en dan hoef ik alleen vrijdag alles in de backpack te proppen en gaan met die banaan… denk ik… ofzo…

GOED BUZY!!!

Ik wilde dat ik zo actief was ;)!!!
En nog steeds NIETS te doen, in 2 uur al wel ehhhh 5 telefoontjes gehad

ja he? kudoo’s voor mij! hahaha

mag je geen film kijken ofzo? net zoals vroeger…?
www.funnygames.nl

Nee zit wel met een gezellige collega… Oh lekker koekje, ijsje, lekker lekker lekker
en genoeg ruimte in de callorien om te snoepen haha

Goedenavond.

Zo ladies… wat zijn jullie akketief geweest. De een aan de poets en de ander op werk aan de snoeperij. Goed zo ladies. Zo gaat ie goed. :cheer:

Ik zojuist met kokkie weer een rondje rondweg gedaan. Dit was al de 3e keer deze week zo na het avondeten. Tja… de buurtjes zijn allemaal op vakantie, dus kan er niemand met me tippelen.

@Raak: Heb ook nog wel ff in de tuin de krantjes gelezen, maar het was niet zo aangenaam vandaag. :mad: Jij het boek nu uit?

Wat een erg ongeluk daar in Duisberg he. Pfff… fijn een dagje parade doen en nooit meer terug komen.

Roanna : nee nog steeds niet uit hoor, jullie weer lekker gewandeld zie ik
Ja he wat een ongelijk, mijn dochter was vorige week ook naar extrema, is ook zoiets en J zei nog op de kermis van de week 300.000 mensen op zo’n klein oppervlak, als er iets gebeurt…moet je niet aan denken he

Ik heb het gemist dus. Maar begrijp dat er mensen overleden zijn: VERSCHRIKKELIJK!!!

Hier nog iets meer dan 30 min… we houden het wel vol!

Ohh Raak: JE BENT SCHERP!! Ik had niet gezien dat het uit 2005 kwam, collega en ik hebben lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2

@ Allemaal,

Wij willen jullie allemaal bedanken voor de kaarten die jullie gestuurd hebben…

@ Roanna,
Jou willen wij is het bijzonder bedanken voor de geweldige bos met bloemen…

Wij hebben gister een geweldig mooie dag gehad, we hebben vollop genoten van alles. Vlindertjes zijn we zeker tegen gekomen, en ze was er zeker te weten bij. Zodra ik een foto heb zal ik hem posten…

Kuss Jacco en Wendy van de Zande

@Wendy: Heel graag gedaan meissie. Het was dus een mooie dag. Heel fijn om dat te lezen. Moest ook steeds aan jullie denken en ik denk de andere meiden ook zo. Fijn dat alles goed verlopen is en dat je ondanks het gemis, op een mooie dag kunt terug kijken. Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie beiden gewenst voor nu en in de toekomst. :kus:

Hierbij zeg ik gelijk even weltrusten ladies en tot morgen weer. :dag:

@Wendy: Oh ja… en nu op naar jullie huwelijksreis. >>> Joepie! :cheer:

Groetjes aan Jacco en je paps. :dag:

Goedemorgen all,
Ik dacht al dat ik laat was met opstarten vandaag…maarre ben nog de 1e lol2lol2
Vandaag naar het westen bij mijn zus op bezoek.
Een heel fijne dag voor iedereen :dag:
Wendy wat leuk dat je nog even langs bent geweest. We hebben allemaal meegeleefd met jullie hoor. Heel fijn om te horen dat het zo’n geslaagde dag geweest is enne zijn natuurlijk benieuwd naar de foto’s:kus:

:morocco:**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!:morocco:

Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis
:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Goedemorgen :dag:

Dan ben ik de 2e. :cheer:

@Raak: Heel veul plezier bij de familie. Hopenlijk blijft het nog een bietje :zon02:weer en kunnen jullie nog lekker ff buiten zitten. Hoe dan ook, geniet ervan!

Wij verder geen grootste plannen, al weet je het hier soms ook maar niet.

Iedereen in iedere geval een fijne zondag gewenst. :dag:

mogguh, #3 meldt zich! hahahah

hier vette dikke regenbui… nie verkeerd denk ik zo maar es… ik maak er weer een lekker lazy dagje van…

Nr 4 is ook wakker!