Turkish Tea Time

dank jullie wel, ik zal hubs de felicitaties over brengen.

Wendy en Jacco ook van ons een geweldige dag, een mooi feest, en dierbare herinneringen op jullie trouwdag.

@viva
Geleficiteerd met hubs, veel plezier vandaag!

@wendy
DE DAG VANDAAG!
Van harte!

@Wendy: Ik denk niet dat je vandaag meeleest, lol2 maar ook natuurlijk namens ons een fantastische dag gewenst en nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijksdag. Heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid toegewenst.

Zo meiden, wij net terug van D’ter. Moesten even de OV voordeelurenkaart laten activeren. Hoef nu dus nooit meer een kaartje te kopen. Meteen even geshopt en terrasje gedaan daar.

Verder lekker rustig hier geweest.

Latersssssssssss:dag:

Nou het is nu nog erger als gister… STILLLLLLLLLLL

Oh, echt Beps? Erg is dat dan he. Pfffff… lijkt me de tijd zolang duren. Nou, hou je haaks he!! :dag:

@Roanna: Gewoon nog tot 23 uur, en er is gewoon al va 20.30 1 heel telefoontje geweest…

Oh Beps… dan zul je nu wel erg moe zijn he? Droge strot van het lullen zeker. lol2 Nou, nog effekes. Houd er de moed maar in. :cheer:

lekker boekkie lezen, filmpje kijken… :wink:

@ roanna owh vertel? hoezo voordeelurenkaart en geen kaartje meer hoeven te kopen…?

Ik weer thuis, morgen naar B’wijk…

veel plezier beps, geniet van je donertje bij marmaris!!

truste

@beps: veel plezier in Beverwijk, wil er ook graag eens naar toe, maar krijg mijn mannetje niet mee

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

:morocco:**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!:morocco:

Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis
:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Zo alles klaar, wachten op een vriendin, en we gaan. Niet TE lang, moet ook gewoon werken vanavond.

Tot latersss

Goedemorgen vanuit een :zon02: zuiden, zit al lekker in de tuin te genieten van mn koffie en mn krantje
Fijne dag voor iedereen
Beps, je zal al wel weg zijn : maarre veel plezier in Beverwijk

Goedemorgen all. :dag:

Ook hier weer een :zon02: dag, als gaat ie zo nu en dan ff weg, maar het is niet koud buiten. Heerlijk zelfs, want moest ff de krantjes uit de buitenbus halen. Ga ik straks in de tuin ff lezen. Ga zo eerst de bedden buiten hangen en verschonen. lol2

@Bloem: Dat betekend dat ik nooit meer een kaartje aan het loket of uit de automaat hoef te halen. We hebben beide een voordeelurenkaart (60+) waarmee we 7x per jaar “gratis” kunnen reizen ( kaart kost €64 per jaar) en de rest met 40% korting. Omdat we de kaart nu geactiveerd hebben, hoeven we 'm nu alleen nog maar voor de roze OV paal te houden. In en uit checken dus.

Heb er €20 p.p. op laten zetten en zodra je dan reist en je saldo is nog €5, vult ie vanzelf weer aan, zodat je altijd geld op je kaart hebt. Soort van prepaid dus. Je kunt ook zelf bijladen, maar dat hoef ik nu dus niet. Kun je het nog volgen?

In het kort… gewoon lekker makkelijk, zodra je alles voor mekaar hebt. lol2

@Beps: Je zal al wel weg zijn… maar veul plezier op de ZM.

Iedereen een fijne dag. :dag:

mogguh

@ roanna owh zo, klinkt wel erg makkelijk idd! lekker beetje heen en weer treinen en geen geld op zak, alleen je ov chip ding! super

ik maak er een luie relaxte zaterdag van. ga zo nog wat in huis doen, beetje farmen, beetje lummelen, ben de laatste tijd zooo moe… gaan we gewoon aan toe geven en vooral relaxen!

Zo weer terug, niet superveel gekocht: Laptoptas, leggings, zonnebrand, aaifoonsnoerjtes(USB-Aaifoon lekker makkeli bij de compie) en ehhhhhhhhh nou niet veel dus ;)!!!

Heerlijk dönertje gegeten natuurlijk bij Marmaris(zit nog vol) en toen langzaam naar huis.
Zo te werk dus…
(beetje ego, sorry, ben muf ;)!!!)

klinkt als een leuk ochtendje…

ik heb net de badkamer en wc gescrobt… ppffff strax nog ff stofzuigen en de keuken …? mmhh misschien morgen of nu gewoon doorpakken… ik zie t wel

@Beps: Oh… da’s niet zoveul dus. lol2 Maar wel aardig wat en zo te zien, allemaal nuttige dingen. Werkse zo.

@Bloem: Zo hee… Dan hette gij al best veul gedaan. Enneh… welja… morgen ook nog een dag toch!

Wij vanmiddag ff wat schapjes gehaald en de dekbedden liggen er ook weer fris en fruitig in.

Verder lekker rustig hier. Beetje saai zelfs hier thuis. lol2 Het is echt komkommertijd zeg!