Va 21 uur geen foon gehad, nu thuis…PFFFF
Trusten all!!!
Va 21 uur geen foon gehad, nu thuis…PFFFF
Trusten all!!!
goedemorgen meiden, wat is het weer heerlijk weer, maar vrijdag dus aan de rituelen.
Vandaag even alles snel strak trekken, vanavond een kamer vol met visite, want hubs is jarig.
Ik ga dus op meeleesmodus. Iedereen een fijne dag.
Viva : gefeliciteerd met de verjaardag van Hubs en een heel fijne dag :kus::kus:
**Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!![]()
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Viva: happy birthday to hubs! :kus:
Goedemorgen ladies.
Zo, even de administratie aangepast en dan kunnen we weer. :cheer:
@Viva: Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de gloria enz. enz. :cheer: :cheer: :cheer:
Van harte gefeliciteerd met hubs z’n verjaardag :kus: en nog vele goede en gezonde jaren gewenst en jullie allen een fijne dag toegewenst.
Ik zo ook even aan de ritulen. Gelukkig is het niet meer zo warm, dus dat werkt wel lekker.
Iedereen een fijne dag verder en vast nog weer tot later ergens. :dag:
mogguh!
@ viva gefeliciteerd met hupseflups!
hier volgens mij grijs en gewoon temperatuurtje… wel lekker weer voor een x.
ga mn neus nog maar ff op mn werk laten zien…
@Viva: Gefeliciteerd met Hubs…
@Wendy: Maak er een prachtige dag van, samen met je (v)echtgenoot… En geniet van alles, ik weet zeker dat er ‘vlindertjes’ zullen rondvliegen…
Oh ja, ik ben dus ook wakker, net…(man slaap ik lang tegenwoordig hihi)
@beps: had gisteren een lange avond… hubs slaapt nog…
@viva: gefeliciteerd met jouw hubs…
@wendy: geniet van alles
nou ik net al schapjes gedaan plus cadeautjes voor mijn neefjes gekocht ivm op vakantie gaan. dat was wel moeilijk voor iemand van 5 en 6 jaar die al zoveel speelgoed hebben maar ik ben er ingeslaagd vind ik zelf hahaa
een weggooi camara met bon om te ontwikkelen. een fotoalbum voor de foto´s natuurlijk
een vakantiedoe boek… spelltjes… snoepjes voor onderweg natuurlijk en een portomonee met centjes om daar iets te kopen.
En toen ben ik ook maar voor mijn nichtje bezig geweest die gaan volgende week.
megablokken, prinsessenbal en kleertjes want ja ze is nog maar anderhalf. haha
nu verder voor de honden, want ik ben gewoon hun vergeten geen koekjes in huis voor ze.
Erg he!! Maar goed ze hebben gisteren een lekkere kluif gehad voor hun tanden dan kan de tandsteen weggekloven worden dan hoef ik niet steeds tanden te poetsen. hahaha
Want ja ze zijn oud en anders gaat de tandsteen rotten en krijgen ze een vieze adem…
Het is trouwens lekker weer best wel warm nog.
nou iedereen een fijne dag!
@beps: sorry verkeerd gelezen jij slaapt lang tegenwoordig…sorry maar wel lekker
@Jac: Het was ook een lange avond hoor…haha En Rubbie sliep idd nog, hij had nachtdienst hihi!!!
Hier bijna geen tandsteen, ze eten vers, kauwen op rauwe botten, dan is het wel weg ;)!!
@beps: ja dat was bij mij ook behalve vers eten dan… maar toen ze 10 werden ging het mis…hahaha
maar goed poeten en kluiven gaat het goed…
Bot hoort hier tot het dagelijkse voedsel(ze eten rauw, met vlees en botten) dus is het bekend dat tandsteen niet tot bijna niet voorkomt…hihi… net als wormen ed… is hun maagzuur te zuur voor hihi!!!(ook zo een voordeel bij het ‘hotel’ die voeren ook rauw kant en klaar dan wel maar ohhh heerlijk!!!)
@viva: gefeliciteerd met je hubs!
@beps: fijn dat je tegenwoordig weer zo lang kunt slapen, afgelopen nacht wel weer goed geslapen maar de 2 nachten er voor was t hopeloos, vandag en morgen werken van 13-21.30 uur, dus hoef beide dagen niet vroeg op en ook zondag kunnen we lekker uitslapen
@beps:moet je nog werken vandaag?
@wendy: heel veel plezier op hun jullie trouwdag, geniet ervan en zoals beps zo mooi zei er zal vast vandaag een vlinder lansg vliegen
hier ook zo’n langslaper. lekker tot half 9 doorgeslapen. wel mega veel heftig gedroomd… waar t toch allemaal weer vandaan komt…
@ wendy een heeeele fijne dag vandaag! :kus:
@Linda: Ja vanavond
Net lekker met Rubbie gelunched in t dorp, nu even ontspannen saampjes en dan werken