Ik ook weer aan het werk, maar is niet druk hoor dus heb tussendoor best ff tijd om te relaxen
Fijne dag allemaal:dag:
YEAHHHH het mag in de krant maar ik heb gedacht aan een kaartje voor Wendy en haar aanstaande (v)echtgenoot…(nou ja… ik heb er via internet 1 verstuurd!!)
Pfff dat is mijn grootste ding, ik vergeet dat…
Goedenmiddag. :dag:
@Beps: Vind het knap van je dat je het toch onthouden hebt. lol2 Van mij/ons komt denk ik vandaag aan ( hopenlijk ), want met die postduiven weet je het maar nooit!
Wat een heerlijk weertje nu he! Heb vanmorgen even de ramen boven van binnen en buiten gedaan. Was echt nodig!!! Kan het weer voor een half jaartje ofzo blijven zitten. Hahaha.
Nou, verder iedereen een fijne dag verder, al dan niet aan het werk of studie.
:dag:
@Roanna: Als je eens wist hoe vaak we hier kaartjes weggooien omdat ik ze vergeet op de bus te doen. Nu dus gevonden waar ik ze vandaan kan versturen…meteen afrekenen(via mn eigen bank) dus…KLAAR!!! Heerlijk!!
@Beps: Ja, handig is dat he. Heb ik ook weleens gebruik van gemaakt via TN* en ik dacht Greetz. En ik dacht dat Hallmar die dienst ook heeft.
Heb nu Gr*etz gebruikt IDEAAL…
Helemaal geen reklame hoor. lol2 lol2
Wel nee en reklame mag he, we mogen ook gewoon Greetz neerzetten, zolang we er zelf maar niet beter van worden haha
Precies Beps. We moeten het toch zelf via IDEAAL betalen, dus worden er echt geen cent beter van. lol2
Neeeheeee dat heet Ideal…met 1 A hihihihi
Maar kan ook per credit card, of via paypal ofzo (als je er maar 3 noemt is het ook reklame-technisch weer correct)
Ohhh wat zijn we weer goed bezig!!! ![]()
Nu we toch zo goed bezig zijn Beps, ( ik zit inmiddels lekker buiten met de KD) ik betaal kleinere dingen altijd met IDEAL en de wat grotere bedragen met CC.
Vorige week nog een bosje bloemen op het net besteld en laten bezorgen en betaald met IDEAL. Reuze handig. lol2
Joh!!! en waren het mooie blommen??(heb ze net vanmorgen weggedaan!! Hebben echt lang gestaan, gezien het weer!)
Ja ik vind dat ook zo makkeli!!!
Ik ondertussen juist weer binnen, want het eten moet klaar. Moet over 1 uur weer te werk.
Eet nu warm, stokbroodje mee, met tonijnsalade(eigen maaksel jammie) en fruit… nou dan heb ik de inwendige mens weer goed verzorgd(nu biefstukje sla en gebakken krieltjes…)
ik was vanochtend al vroeg weg. (ex) collega had modellen nodig om highlights te oefenen en dat wilde ik wel. ik had behoorlijk uitgroei, dus ze heeft gekozen voor (heel veel plukjes) kleur en highlights tot halverwege. het was mega veel werk, en ze was echt way over her head. ze krijg bijna een paniek aanval, want het duurde natuurlijk mega lang, maar het resultaat!! wow… echt perfect. je ziet nix meer van de kilometers uitgroei, maar alles is netjes in verschillende plukjes weggewerkt. mn eigen haarkleur, de verf en de plukjes highlight… echt amazing! ben zooo blij
Bloem : helemaal happy met dr nieuwe look en ook nog bovenaan in het lijstje :cheer::cheer::cheer::cheer:
Beps : werkse vanavond, je eten klinkt alvast heerlijk hihi
Roanna : kleine dingen : ideal, grote dingen cc lol2lol2lol2klinkt als een liedje
ben trouwens alweer gestopt met werken, het :zon02: staat er, dus…
Wowww Bloemmie: FOTO!!!
@l: Te werk: :dag: tot later
foto is op mn facebook, maar t mooie is, je ziet het pas van heeeel dichtbij… tis gewoon perfect
Daarom ben ik zojuist naar binnen gegaan.:zon02: weg helaas.
@Beps: Mmmmm…dat klinkt lekker. Werkse zo. :dag:
@Bloem: Oh… ben wel een bietje nieuwgierig geworden.
weekend!!!
zo moest eruit, ben bekaf… haha
@beps: werk ze
@ bloem: haren gedaan en ziet er mooi uit. heb foto bekeken haha
Hier nu rustig, mn klusjes gedaan. Al een uur geen foon gehad…wat duurt het lang!