Turkish Tea Time

:dag:

Roanna: turkse les nodig? En nee was vrij vandaag… Dus was de stad in om te shoppen… :smiley:

Trl: ja gaat goed! Nog niet alles is rond, maar komt wel goed! :smiley:

Zo en dan nu… niks doen! :smiley:

@ beps ja absurd he? tis gewoon de dell.com hoor, maar goed, blijkbaar is de dockingstation die ik nu heb, de enige die er is voor mn lappie… :tssk: dus dan toch maar houden (+gebruiken) maar krijg wel mn geld terug. tegen de tijd dat er misschien wel een geschikte op de markt komt, daar eens naar kijken (en deze verkopen :stuck_out_tongue: ) das het nadeel als je het nieuwste hebt…

ik heb hier ff lekker een dutje gedaan en strax lekker aquajoggen. das de laatste keer voor de (school)vakantie op zich heb ik dat goed uitgekiend dus.

@beps: ja je kunt het achter af betalen maar verleden jaar heb ik ook gewoon alles betaald via overschrijvingen… maar heb S een mail gestuurd wat hij nu het prettigst vind omdat ik meerdere gehoord heb om de rest achteraf te betalen…
Maar goed ik wacht af…

laatste nieuws…gelukkig goed afgelopen.

Vermiste jongen bij Dobbeplas terecht

vandaag 16:29
PIJNACKER-NOOTDORP - De verstandelijk gehandicapte jongen van 14 jaar die woensdagmiddag zoek raakte in de buurt van de Dobbeplas in Nootdorp, is enkele uren later weer gevonden in de buurt van Berkel.
De politie was bij de Dobbeplas enkele uren met veel mensen op zoek naar de jongen. Er werd een helikopter ingezet en ook 26 mensen van de ME hielp mee.

De jongen was met zijn woongroep aan het fietsen langs de Brasserskade toen hij opeens weg bleek te zijn. Hij werd voor het laatste gezien bij de Dobbeplas. Daar heeft de brandweer ook in het water gezocht. Hij bleek echter zelf in alle rust richting Berkel te zijn gefietst.

De jongen komt van Ipse, een instelling waar mensen met een verstandelijke of meervoudige handicap kunnen wonen, werken, leren en leven. Het is niet bekend of hij hier woonde of alleen dagbesteding had.

Viva : gelukkig goed nieuws

@viva
Gelukkig dat hij er weer is, je moet er toch niet aan denken…

@trl: heel veel plezier in italie!!!

@mk: nog leuke dingen gepland voor je vrije dag morgen?

Morgen komt het vriendje van G. van het KDV met z’n moeder op visite, voor de rest hangt het nog een beetje van het weer af.

Trl :goeie reis morgen en een fijne vakanties, komt vast goed:cheer::cheer:
MK : jullie ook een fijne vrije dag
Bloem : aan het aquajoggen
Jac : gaat de reis alvast maar betalen

@Jac: Ok ik begrijp t. Van ons krijgen ze het laatste deel gewoon daar ;)!!!

@Bloem: nou iig heb jij tijd om een andere te zoeken voor ‘weinig’ hihi!!!

@MK: Morgen dagje visite dus…

Ikke gesport, doodmoe, spieren zijn OP… maar ooh hoe heerlijK!!

@beps: lekker he dat gevoel na het sporten? fitness gedaan?

Power-pump(Power bar) en zumba… dus 2 uur achter elkaar.
Nu iets lichts eten, en douchen en SLAPEN!!!

Tot morgen

@beps: pfff wat goed van je zeg! ik wil na de vakantie hier ook gaan sporten ben aan het uitzoeken wat ik hier allemaal kan gaan doen, eet ze en weltrusten voor zo

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Tlr. een fijne vakantie …geniet er toch maar van, ook al is het niet jou ding.

welterusten allemaal

:morocco:Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!:morocco:

Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Bedankt allemaal en tot over 5 dagen:dag:

mogge

ff naar een (ex) collega die mn haren gaat doen en dan weer verder studeren :slight_smile:

allemaal een fijne dag :dag:

Zo zeg ik ook wakker…was blijkbaar doodmoe, heb een tuk gemaakt…

Nu een dagje opfruten(niet te druk maken, alles hier is klaar) en vanavond lange avond werken…