mij een zwarte graag.
Su zover ken ik turks ook nog hahahahah. en nog een paar los vaste woordjes en dan ben ik er klaar mee.
Zo het is hier een partij bewolkt maar lekker drukkend.
Net even voor hubs een kado gekocht…een nieuwe hogedrukreiniger. 15 kilo weegt dat kreng. dus lekker aan het sjouwen geweest.
Hier is het foute boel, een drenkeling in de dobbeplas (recreatieplas even verderop). Hoorde en zag al de brandweer met speedboot gaan. Nu hangt er weer een heli boven mijn huis…gaat dus niet goed.
12:40:50 21-07-10 Melding:Prio 1 NOOTDORP Dobbeplas drenkeling 4250 4210 7810 3130 Regio:[HAA] Regio 15 - Haaglanden Urgentie:[HOOG]
bron 112meldingen.nl
@Viva: Oh, da’s nie best zo. Tja, er zullen er denk ik best veel verdrinken met dit weer. Iedereen ligt aan of is op het water voor de broodnodige verkoeling. Pfff… moet er niet aan denken dat ze met die mededeling bij je aan de deur komen.
Wij daarnet even naar een WC waar Dirk zit, valt daar overal de stroom uit en mochten we er niet meer in. Even op een bankje gewacht, maar het kon wel tot 2 uur duren, dus wij maar weer een WC verderop in Zevenhuizen om daar ff de schapjes te doen bij de C*000. Kost wel wat meer, maarja… toe maar.
By the way… denken jullie nog aan een kaartje of zoiets dergelijks! Van mij is net weg voor de zekerheid. :cheer:
Ga nu onder de sol en neem de klepdoos mee.
Latersssssssss :dag:
owhhh 2h lunch met ice cappuchino… erg nice!
:dag: t was weer gezellig raak ![]()
Nou, kies es an. Weer zo’n leuke minimeeting geweest. Het kan niet op.
Voor vanmiddag voor julie alvast:
Wat een meetings allemaal ![]()
@viva
Maden, ik krijg al jeuk als ik eraan denk.
Hubs wordt lekker verwend, alleen jammer dat jij hem met jouw rug moet tillen.
@roanna
Gelukkig was het voordat je in de winkel was, je zal net voor de kassa staan met je volle kar.
Ohhh kaartje… moet er nog even voor uit dan…
@Bloemmie(en Raki) Gezelli!!!
Ik nu even de schapjes in huis, vakantie betaald, besloten dat de honden een mini-meeting krijgen met de honden van Jac en dan… niets doen tuin, stil zitten, dan zweet ik niet
Ik ook weer thuis, want het regent en m’n scherm hier weer eens een keer nog uitlol2lol2
Bloem : was idd gezellig en de regen heeft mooi gewacht tot we het terras af waren, of regent het bij jou nog niet?
Roanna : ook weer klaar met de beslommeringen en nu onder de sol, heb je hier niet meer nodig hoor, nog wel benauwd. Ik had nog aan het kaartje gedacht hoor. Moest je nog ver he voor je schapjes
Beps : beslissing genomen, het wordt een minihondenmeeting, kijk dat is nog eens een lang puzzelwoord
Trl : vandaag nog even werken en dan…geen koffers te pakken, lekker makkelijk toch, alleen klein rugzakje mee
Viva : een spoedklus voor de brandweer, is nooit een goed teken hoor, hoop maar dat het nog positief afloopt
MK : ja jij woont helaas een stukje uit de richting voor een minimeeting he. Is altijd weer even gezellig
@raak
![]()
hier geen regen hoor… volgens mij trekt het netjes oost-waarts
Hier bewolkt, koelt lekker af, maar (nog) geen regen…
@Bloemmie: HAHAHAHA wat een bedrijf zeg: geen geld betalen, gekochte houden… IK WIL OOK!!! lol2
Hier regent het al wel iets. Uurtje eerder weggegaan van het werk,had toch niks meer te doen.
Roanna,een eindje verder gelopen voor de boodschappen.
Raak,ik heb een kleine trolley voor de handbagage,kan net iets meer in als in een rugzakje he,moet toch nog luiers voor C meenemen en het nodige om hem in het vliegtuig bezig te houden.Geloof dat we gelijk Pisa even ingaan.
Viva,een drenkeling in de plas in de buurt,hoop dat ze hem op tijd kunnen vinden.
Mk,hoe gaat het met jullie ?
Beps,de honden een minimeeting en jij ook in Adr.
MK : gebeurt vast nog wel een keertje hoor dat we jullie kant opkomen:kus:
Trl: ja gebeurt met kids niet zo snel he dat je nix mee hoeft te nemen, maar je hoeft iig geen koffer in te checken en er weer op te wachten.
Pisa is leuk hoor om even door te wandelen
Bloem : mazzelpikkie lol2lol2
Hier inmiddels weer droog en flauw :zon02:
Hier ook bewolkt en een paar druppels regen. Ik moest er wel voor naar binnen vanwege de klepdoos, maar het is nog zalig buiten. Heb de tuindeur openstaan. Wel met kraaltjes ervoor, want mot geen vliegen en muggen binnen.
@Viva: Al wat gehoord hoe of wat daar met de drenkeling?
TRL: We waren niet lopen hoor. Gelukkig met de auto, al wil je daar met dit weer zo weinig mogelijk inzitten, maar deze WC’s liggen een eindje verder uit de wijk. Heb je wel vervoer voor nodig.
@Raak: Spontane meetings zijn soms des te leuker. Ik kom ook zeker weten nog wel een keer jou kant op. Kan nog ff duren, maar komen zullen we. lol2 lol2
@Beps: Mooi zeg. Dat ook maar weer geregeld. Het feest kan beginnen. :cheer:
@trl
Hier alles goed hoor!
Jullie heel veel plezier in Italië! Geniet van het campingleven ![]()
@TRL: HELE FIJNE VAKANTIE!!! IN ITALIA!!! GENIET ERVAN!!!:vak02:
@beps: leuk een minihondenmeeting!!! hahaha en heb je nu een beetje rust? En al een gedeelte betaald ik moet zo de rest betalen! hahaha.
nog 7 weekjes voor mij dan…
@bloem en raak ook een minimeeting gehad!! Leuk!!
en toen wist ik het niet meer moest ineens 3 pagina´s lezen en dan zie je veel voorbij komen!!! ahahaha iets met maden enzo… bah bah!
@Jac???De rest betalen??? Heb jij niet bij S geboekt dan?? Je betaald het laatste toch bij aankomst??
Ja het geeft wel rust, mn meiden moeten ook goed onder dak vind ik. EN… het is makkelijk een goed adres te hebben voor de toekomst. Wat zeker meewerkt is dat zij bekend is met vers voeren(CB ed…)
@TRL: geniet gewoon maar, camping is niet alles, maar het is vakantie :)!
Voor ik het miss vergeet:
@TRL: Ik wens je ondanks, dat het niet je ding is, toch een hele fijne vakantie samen met C. en je vrienden en wie weet valt het allemaal nog wel mee en ga je het nog leuk vinden. Wie weet! Probeer er in ieder geval van te genieten en een goede reis gewenst. We horen het wel als je terug bent, maar voor nu :vak01: :vak01: