Turkish Tea Time

@viva: vind t met deze warmte ook helemaal geen straf om te werken, lekker koel in de supermarkt

Slaap lekker allemaal tot morgen ik ga mijn bedje opzoeken morgen en donderdag werken van 7.30 uur tot 17 uur.

Oh ja Bloem succes met je laatste lange dag op kantoor

dank je linda, ik vermaak me denk ik wel, tis alleen het idee van ‘moeten’

@ viev geen maden? had je alleen maar vliegen :stuck_out_tongue: hahahah

Bloemmie nee die had ik ook al niet…de winkel verkocht ze niet meer, te weinig vraag naar…jammer.
Brood vissen vind ik niets, ben zo mijn deegje kwijt…dus ik wil met maden vissen. Maar zien waar ik ze vandaan moet halen…
Zo ik onder de douche en dan naar bedje toe.
Iedereen welterusten.

@Viva: Gewoon wat etenresten in de kliko doen en dan met dit weer in de zon zetten… krijg je vanzelf maden. lol2 :stuck_out_tongue:

Hier ook zo warm, maar heb wel bijna de hele dag en avond buiten doorgebracht.

@Bloem: Oh vertel mij wat van die via gladiola. Als ik er nog aan terug denk… wat een hoop geouwehoer toen, maar wat heb ik menig keer dubbel gelegen. lol2

Sterkte morgen met je lange laatste dag.

@Raak: Nou, dat valt me nu tegen van je. Naar de rosse buurt geweest en geen drank gehad. lol2 Dat gaat niet samen hoor!

Nou meiden… wie er nog wakker zijn… weltrusten en tot morgen weer.

:dag: :slapen:

:ITALY:Trl: 22 juli-27 juli Italy:ITALY:

Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Viva,geen maden kunnen vinden,misschien even pieren steken vandaag daar gaat het ook wel mee,alhoewel de grond wel droog is dus je dan diep moet steken.Wel weer druk in de tuin geweest,jij kunt ook niet rustig zitten he…

Roanna,wel lekker in de tuin gezeten.

Linda,idd met dit weer is het geen straf om te werken,met de hitte doe je vaak toch niet veel.Heb jij trouwens wel weer een seizoenkaart voor je club,of heb je die opgezegd nu je verhuisd bent?

Zo ik ben ook weer in t land der levenden…
Was gezellig gister en de hondjes heerlijk gekroeld. Nog een paar uur, en dan gaat de 1ste naar zn nieuwe baasjes, en zaterdag nr 2. Ze zijn er ook aan toe, druktemakers lol2 (Heerlijk stel)

@Viva: Kan niet rustig blijven zitten, geen maden(klikko bij mij zit er vol mee…;)!!!) en heerlijk vakantie nu!
@Linda werkt koel
@Bloem de langste laaste eeehhh neee de laatste lange dag
@Raak doet dr naam geen eer aan en drinkt su…(groot gelijk, hier ook LITERS!!!)
@Trl gaat morgen naar Italie…

ehhhhhhhhhhhhh

Tot straks(geen plannen, vanavond sporten

mogguh

@ viev ik bedoelde meer, dat die maden vast allemaal gepopt zijn in vliegen, met dit weer… brbrbr… je hebt zo een heel nest als je je doosje maaien te lang laat staan… anders de tip van roanna… kun je zo lekker vissen

ik heb echt geslapen…! nie normaal
@ beps flat line! poehee…

en ook nog een heel erg leuke/prettige/fijne droom bij het wakker worden, dus ik dartel hier door het huis met een glimlach op mn gezicht…

ff naar t werk, beetje studeren en dan lunchen!

goedemorgen meiden.
hahahaha dank jullie wel voor de tips, nou laat maar zitten hoor, die maden uit de kliko hoef ik niet, brrrrr stink dingen…nee ik hou het wel op gekweekte, en die vind ik al stinken. Idd als je het doosje te lang in de warmte laat staan valt er weinig meer mee te doen en dan ruik je de amoniak al…Nee als ik ze haal gaan ze in een doosje in de schuur in de la van de koelkast, die daar staat, daar zit alleen drank in, en in de la zit niks…moet er niet aan denken die dingen bij mijn eten in de koelkast te zetten…getver.
Nou ik wil wel zitten hoor meiden, maar kan hubs ook niet alles alleen laten doen. Dus was het voor mij opruimen geblazen, al die bladeren van het snoeien maar liefst 6 vuilniszakken vol, en dat was nog maar 1 gedeelte van de tuin…en het is echt mijn hobby niet hoor, al die aarde en vieze beessies…blehhh

Goedemorgen, hier nog steeds redelijk koel, lekker duslol2
Viva : moet er niet aan denken om maden beet te pakken brrrrrrrrrr
Bloem : heerlijk gedroomd en nu beetje werken, beetje studeren, lang lunchen…
Beps : lekker gekroeld, voor vandaag verders geen plannen
Roanna : nog niet gespot, zal wel met een kopje koffie in te tuin zitten lammen, lekker hoor !
Trl : ben je al vrij vandaag of nog een laatste daagje werken?

Hier zet ik elke morgen meteen de parasol uit, kantel die zodat de zon bijna niet binnenkomen kan… scheelt echt 5 gr min…
Al is het in de tuin nog steeds lekkerderderdeder dan binnen

Maar ben er al we hoor Raak. :cheer:

Goedemorgen all.

Had al even geshowerd en boven even het een en ander strak getrokken. Vroeg beginnen, dan kunnen we vanmiddag weer naar buiten. :vak02:

Maden en pieren vasthouden…hie… het idee alleen al. Ook niet mijn ding.

@Viva: Nee, tuurlijk nie. Kan je hubs niet allemaal alleen laten en doen en och zo gezellig samen in die hitte… ook wel weer leuk toch! Zijn jullie ook eerder klaar.

@Beps: Geniet van je dagje vrij nog en bij het sporten. Pfff…vind het geweldig hoor met dit weer sporten. Doe het je niet na. Hahahah.

@Cynthia: Aan het werk zeker? Nog druk doende met de plannen. :cheer:

@Bloem: Aangenaam lunchgezelschap vandaag las ik ergens. Nou, geniet ervan he!!!

@Raak: Oh, aan de su. Zal vast ook heel lekker zijn. ???

Nou, ladies een fijne zonnige dag nog en geniet er nog even van, want het wordt minder van de week.

Roanna : beetje Turks moet je nu ondertussen toch wel kennen he, su is dus gewoon…waterlol2lol2lol2

@Raak: Ach… natuurlijk. Had ik nu toch zeker een keer moeten weten. lol2 Dat drink ik namelijk ook zowat de hele dag, nouja… en wat koffie.

@Roanna: Zover komt mijn turks wel: Su…(geen süt das melk) en kahve…(spreek je uit als Kaahvee) … hihihihihi(ben er ook geen ster in hoor)

Raak,ik werk vandaag nog,morgen om half 10 de lucht in,koffer hebben de vrienden al meegenomen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,dus alleen wat handbagage en de buggy

Roanna,al vroeg alles strak getrokken en nu waarschijnlijk al lekker in de tuin.

Cyn,hoe gaat het met de plannen,lukt het allemaal een beetje?

@Beps: Dank u. Weer wat geleerd. Tja… hou me er eerlijk gezegd ook nooit zo mee bezig. lol2 Ik kan het woordje water dacht ik wel in vele talen… maar toevallig niet in het Turks, maar ze weten daar wel wat ik bedoel als ik het bestel. Hihiihi. Als je het woordje “cocktail” maar uit je hoofd weet. :lol:

@TRL: Oh, al bijna klaar voor de reis. Leuk hoor. Nee, zit nog niet in de tuin. Was nu even hier beneden aan het stoffen, maar ik hou er nu mee op. Genoeg gedaan voor vandaag.

Eerst koffie.

ja lekker, doe mij ook maar een bakkie… zit me toch een partij in te kakken… gaap… droge studie stof