Turkish Tea Time

Trl: dankje!!

Viva: aaaaah heerlijk zeg zo’n lange vakantie! :smiley:

Ook goedemorgen. :dag:

@Raak: Ik heb stukjes op tv gezien… inderdaad wat een drukte he, maar wel leuk zo te zien.

@Viva: Oh nou, heerlijk meissie. Neem het ervan. Je hebt het verdiend. :kus:

@Beps: Vrij of toch nog werken later op de dag?

Nou, verder iedereen en fijne dag en inderdaad… maak je niet al te druk, veuls te warm voor, maar als je in de gelegenheid bent… geniet ervan.

:dag:

@Roanna: Vrij!!! Heerlijk!!! Vanavond naar de fokker(nog stiekem kroelen met de pups) zij is jarig…(kom natuurlijk alleen voor de pups ;)!!! lol2)!!!
Morgen ook nog vrij!!! jaja…luxe hoor…

Goedemiddag. :dag:

Wat een rust hier he. lol2

Iedereen in de tuin of lekker de hort op?

@Beps: Oh, heerlijk om juist nu vrij te hebbben. Heel veel plezier vanaaf bij de fokker. ( doggies natuurlijk ) :wink:

ik was druk! eerst de printer en mn externe harddisk geinstalleerd. dat duurde allemaal ff. kabels een beetje geprobeerd weg te werken.

daarna 3 uur geluncht met collega’s en strax nog borrelen, maar ik ben echt moe! ppff zou wel een dutje kunnen doen…

met die 4-daagse moet ik toch ook weer aan ons toastje denken. @ roanna die zouden jullie toch altijd nog een x samen lopen :wink:

@ viva lekker vakantie! als je toch ook eens echt een x rustig aan zou doen he?? :kus:

Roanna : ik zit niet in de tuin hoor, echt veel te warm. Heb ook hoofdpijn van de warmte:mad:
Beps : lekker 2 daagjes vrij en vanaaf kroelen
Viva : vakantie:cheer::cheer::cheer:enne…rustlol2
Bloemmie : druk geweest met dr eigen internet cafe

@Bloem: Nou, heel gek misschien…, maar hier heb ik ook aan zitten denken dezer dagen met die 4 daagse. Klopt… ik zou lopen en zij zou dan de coach lol2 zijn. Ieder jaar kwam het idee weer terug, maar in werkelijkheid, kwam er niets van terecht. Hahahah.

Ik heb je apparatuur gezien op FB en moet zeggen… ziet er echt gaaf uit.

@Raak: Och jee, dat is niet fijn. Had ik vorige week ook een paar dagen last van, maar zit nu heerlijk in de schaduw onder het solletje buiten. Nou, beterschap hoor. :kus: Offehhhh…misschien toch gister teveel van dat roze spul gehad? lol2

Nou meiden hier ook een relax dagje hoor, de boel is strak getrokken, heb lekker geshopt daar waar ik nooit kom eigenlijk, een bakkie op een terrasje gedaan. En nu in de tuin, maar het is zo vreselijk warm, gewoon niet lekker meer. Vanavond gewoon een hengel in het water (achter in de tuin) en dan lekker vissen samen met hubs, die kan vanavond ook niets doen bij zijn broer, omdat daar de plafonds zijn gespoten en die moeten nu drogen, dus moet je niet gaan stof maken.
Dus heerlijk een dagje niets, was wel vroeg wakker, maar dat is gewoon bij mij.

Bloemmie ziet er strak uit hoor, je pc, en kabels en installeren idd geduld moet je dan hebben, en die kabels het wordt tijd dat ze alles draadloos maken, want achter de pc, en tv is het altijd een dradenkerkhof.

Raak jij dus binnen in de koelte…beterschap met de hoofdpijn.
Roanna jij treft het hoor met het weer, vanaf dat je niet meer hoeft te werken, heb je zomerse temperaturen.
Beps jij lekker kroelen…met pupsels ( daar zit er toch geen een van jou bij he, dat ben ik even kwijt).

@Viva: Nee hoor, zijn gewoon 2 leuke mannekes die prachtig zijn!!! Maar ze komen niet hier!

Ik heb gezocht en denkelijk gevonden: 1 hondenhotel voor mijn dames…
Pfff wat een ramp zeg. Maar… Jac… Ik denk dat de dames ook naar ‘het hotel’ gaan.
Vandaag gebeld, en dat bracht me veel rust eigenlijk…

@beps: super… dan mogen ze oppassen voor mijn jongens… Nee hoor wees gerust. Die doen niets. Kolin is bijna 13 en die kan bijna niet meer opstaan ´s morgens voor de rest kwispelt hij vrolijk verder. Maar zo erg om te zien:(
Echt niet leuk!!! Maar goed hij geniet nog van zijn leventje en ik dus ook. Had het er laatst over. Ik weet dat die dag een keer komt maar ik kan echt niet zonder mijn kolin… Heb zelfs op mijn tel foto´s staan van ze… En ik kijk ongemerkt wel tig keer!!
Russ hij is 10 wordt 11 maar ach… wat een schatjes samen!!
Nee hoor ik denk als je dames naar het ´hotel´ dan zullen ze het goed met elkaar kunnen vinden. hahaha.
@viva: Hele fijne vakantie!! Geniet ervan!!!
@ roanna: denkt aan afspraken ideeen… nu met de 4 daagse. Trouwens ik had het wel willen zien hoor!!! Maar ik denk meedere en die zouden dan klaarstaan met de cocktail aan de eindstreep…
@bloem: druk met alles aan het instaleren.
Ik net gewerkt was goed te doen qua warmte alleen ik ben kapot… er was ziekte en toen bleef ik samen met een collega op 30 bewoners… maar goed morgen weer een dag.

o ja cyn: hoe staat het ermee?? Al nieuws voor ons of nog druk bezig??

@Jac: weer een mini-meeting dus(als het doorgaat) hihi… de hondjes… We gaan nog even kijken hoe het bij kennissen van de fokker gaat(die hebben zelf shiba’s en willen misschien op 1 passen, dan kan de ander bij mn vriendin wss…) maar anders heb ik mn keuze idd gemaakt…

Ohhh warm…

Jac: goed! Maar nieuws… dat duurt nog wel een maand of 3… hahaha

@beps: oke afwachten dus nog wat er gaat gebeuren?? Maar kunnen ze wel zonder elkaar. Dat kunnen ze bij mij niet… de een gaat blaffen of piepen. 1 Dag kan wel maar als de 2de dag aanbreekt dan gaat de andere heen en weer lopen naar buiten kijken en ja blaffen piepen wat hij ook wilt. Maar goed als jullie dames dat kunnen??
Misschien komt het dat ze al wat ouder zijn??

@cyn: spannend we wachten nog 3 maanden af… maar kun je ook geen tipje van de sluier lichten?? of moeten we echt wachten

Jac: ik kan wel zeggen dat ik niet ga trouwen, niet zwanger ben of wat dan ook :wink:

@Jac: De laatste vakantie zijn ze ook gescheiden geweest. De oudste is lang alleen geweest, en vond een weekje kroelen bij oma heerlijk(en ook als het bij een vriendin is vermaakt ze zich) De jongste kan dat niet. Niet alleen. Dus als die naar die kennis kan, die heeft zelf een shiba en nog een … bull achtige… en dan is er niets aan de hand.
Gaan ze in het pension/hotel, dan gaan ze samen…of anders niet ;)!!!

@beps: oke… ben benieuwd wat het wordt.

@cyn: ja daar komen we ver mee… hahahaa

@ beps owh lekker, de plannen gesmeed. wordt het A, dan wordt het A, wordt het niet A, dan ligt plan B ook krijg. lekker gevoel is dat he?

@ roanna ja ik weet ook wel dat het er noooooit van zou gaan komen, maar toch altijd rond deze tijd weer… hihi… over de via gladiola enzo…

@ jac, de honden van mn ouders zijn ook 13 en 11. vooral de oudste is doof en toch ook wel een beetje blind. kan niet meer zo goed bewegen, maar heeeeel af en toe, dan rent ze weer als een dolle rond en zie je een glimps van haar vroegere puppie… hihi zo leuk… 't kan ook zomaar over zijn (is echt doodeng als je binnen komt en ze liggen zoooo diep te slapen, elke keer denk je toch ff: t zal toch niet he?)

gaap… heb ff een dutje gedaan, was zo moe van de lunch en het buiten zitten enzo… morgen een hele dag op kantoor, maar neem mn leerboek mee, kan mn desk een beetje gaan opruimen en wil nog wat dingen printen en uitzoeken. bovendien heb ik een lekker lange lunch met goed gezeldschap geregeld, dus ik denk dat ik de laatste lange dag op kantoor wel doorkom… (kom volgens mij nog tijd te kort!)

Roanna : wat ik drink was niet rose hoor, was gewoon wit, su !!! veels te heet voor alcohol voor mij, in het tempo dat je dan drinkt ben je snel zat
Viva : zit ff lekker met hubs te hengelen, al beet ??
Beps: heeft oplossing voor de hondjes gevonden tijdens de vakantie
Jac : moest hard werken vandaag
Cyn : gaat niet trouwen en is ook niet zwanger…
Bloem : heeft morgen de laatste dag helemaal volgepland, komt goed meisse :kus:

niet gevist, had geen maden…maar hubs geholpen in de tuin, die was aan het snoeien…zit nu op te drogen, wat een gezweet en wat is het warm…blehhhh