Turkish Tea Time

@raak: ook veel plezier met de visite!

Lekker bijkletsen, happie eten, komt altijd goed!!
Thanks all…

@beps: graag gedaan!

Nou meiden… ik lekker onder mijn solletje in de tuin met de klepdoos op tafel, dus… wie doet me wat! lol2 Wat een leven he!!!

Zojuist even met mijn zwager hier uit de straat mee geweest om de scootergegevens over te laten zetten op het postkantoor op het WC en de verzekering opgezegd, zodat kan hij er nog een poosje plezier van hebben. ( heb 'm verkocht dus )

@Raak: Veul plezier bij de rosse gayparade ( dat is het toch?) en niet teveul naar kieke he. lol2 Nee hoor… geniet maar lekker.

@roanna: scoot verkocht? beviel de scoot niet meer?

Oh jawel hoor Linda, maar ik maakte er sinds ik niet meer werk bijna geen gebruik meer van en dat vind ik toch wel zonde en mijn zwager had altijd al gezegd, dat als ik 'm weg deed, hij 'm wel wilde kopen van mij.

Ik heb er 2 zomers heel veel plezier en gemak van gehad. Had 'm toen gekocht om dat kokkie toen die zware operatie had en ook wel omdat hij altijd in het voorjaar bij de boer werkte en ik dan geen vervoer had. Zodoende dus, maar heb nooit spijt gehad dat ik 'm ooit gekocht had, want het is reuze fijn zo’n ding en vooral met dit weer op de scooter te gaan, maar ik deed het te weinig de laatste tijd, dus weg ermee.

Roanna: en de trein rijdt ook gewoon he :wink: Ik had overings mijn trein gehaald… Kon hem precies in zijn kont nakijken haha… :slight_smile: Dus had hem net gemist… :smiley:

@roanna: ja begrijo je keuze heel goed

@cyn
Met van alles en nog wat bezig…

@roanna
Scooter verkocht, ook zonde als hij renteloos in de schuur staat.

@raak
Met een rode neus naar roze maandag :wink:

@raak: lekker naar de kermis
@beps en bloem: lekker samen aan het genieten.
@bloem: gefelicitieerd met je mooie cijfer.
@roanna: scoot verkocht maar zit wel lekker in haar rode jurkje met klepdoos ond solletje
@cyn: houdt ons nog steeds in spanning…maar wel opschieten hoor hahaha ik ben een beetje nieuwsgierig hahaha

@kolibloi: nog gefeliciteerd met je promotie!

ja dank je linda…

Heerlijk in de tuin. Net het eten op.

Bloemmie en ik aan t bijkletsen
Tot straks

Bloemmie naar huis, en ik naar bed…
Vannacht toch zo verrot geslapen dat ik nu eens ga inhalen

:dag: all, :slapen: lekker

Slaap lekker allemaal tot morgen

Iedereen al op een oor denk ik, :slapen: lekker en tot morgen. Het was weer leuk,maar druk…

:ITALY:Trl: 22 juli-27 juli Italy:ITALY:

Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

goedemorgen meiden.

heb braaf meegelezen, en heb vanalles voorbij zien komen.
Rot geslapen, 1e klas treinreis, minimeeting op het station, scoot verkocht, nieuwe jurkjes. Rode neuzen op roze maandag, innerspace aan moeten spreken, promotie, kleine jongetjes die vallen, en toen was het zwart.
Hier alles geregeld, de sleutel ingeleverd van paps zijn woning, daar hoef ik gelukkig niet meer achter aan te zitten en alles was goedgekeurd. Lekker aan de klus bij schoonzus en zwager geweest…en IK HEB VAKANTIE tot 30 augustus…yeah…kom maar op met de rust…
Iedereen een hele fijne dag, en kijk uit want het wordt bloedje heet.

Viva,eindelijk rust en heerlijk vakantie tot de 30ste augustus.Nu lekker aftellen tot je volgende vakantie.

Raak,genoten op de roze maandag.

Roanna,scoot verkocht,nu fietsen met de hitte.

Cyn,succes

Zo zeg… ikke geslapen…geslapen…geslapen!!!
Van 23 uur gister tot NU!!!(nouja 30 min geleden)

@Viva: En nu genieten!!! Rustig aan idd, het is warm!