@Bloemmie: IK wacht af… hoor het maandag wel.
Hier niet super druk, maar loopt lekekr door, zo eerst maar eens eten…
@Bloemmie: IK wacht af… hoor het maandag wel.
Hier niet super druk, maar loopt lekekr door, zo eerst maar eens eten…
@Beps: Oh, mooi dan. Hebbie ff rustig de tijd om een hapje te eten.
@Bloem: Die laptop die ik onlangs in reparatie had, werd ook bezorgt door UPS en bij de buren afgeleverd, omdat ik er zelf even niet was. Ben trouwens wel steeds netjes op de hoogte gehouden waar het zich bevond.
Wij ook zo even een hapje eten. Zijn vanmiddag even naar de Turkse winkel geweest en heb zo’n groot plat brood meegenomen en dan een kopje soep erbij, mmmmm… lekker hoor!
Dat moet ik maandag nog halen, brood, vleesje al gehaald. Nog tomaten…en klaar… de ‘freule’ kan eten ;)!!!
Zo meisjes… (en meelezende mannen lol2!!!)
Ik ga zo naar huis, dus …:dag: Tot straks of morgen
Zo Beps… jij hebt ze weer verdiend. :cheer: Nu ff lekker relaxe.
Zouden er echt ook meelezende mannen hier op het forum zitten? :paranoid: Op Hans na dan? Nouja, best gezellig hoor!
Wij morgen naar de ZM en zo te zien mooi weer. Vind ik altijd wel prettig. Kunnen we ook buiten naar de markt. :cheer:
hellowww
godsfortuin kwijt bij de MM, maar wat heb ik nu een mooi spul staan! woooowwww 25 inch beeldscherm voor bij mn nieuwe laptop, mooie printer en nog meer… bijna alles is aangesloten, en werkt en nu heb ik het koud! brbrbrbr die koude wind is echt niet prettig.
@roanna: alvast heel veel plezier op de ZM!!!
ikke net kebab gegeten…lekkie!!
En ben ondertussen jeugdsentiment aan het kijken. hahahaha karate kid!! en straks deel 2!! hahaha
@bloem: super!!! en dat alles werkt geeft ook een kick!! hahaha tenminste bij mij dan
@Bloem: Jeeeeeezuuuusssss… dat klinkt allemaal mooi zeg. Gafie, gafie weer! Nou, heel veel plezier ervan.
@Jac: Veel plezier met die ouwe meuk. lol2
Hier snel nog wat te eten geregeld, heb trek…Bah rottijden…
@BLoemmie: KLINKT GOEHOED!!!
@Roanna: Even chillen, jij morgen veel plezier op de ZM, wij gaan volgende week zaterdag…
En toen…wist ik t niet meer…oh ja, karate kid, heb er niets mee…
Raak,ja nog even de 'luxe’van me eigen appartementje,alhoewel dat ook niet echt groot is…
Roanna,veel plezier morgen op de ZM,me paps en mams gaan misschien ook,maar me paps wilde ook wel naar Tilburg,ze hebben vrij reizen en dat verloopt maandag dus vandaar.
Vandaag even met C hier naar de kermis geweest,stelde niet veel voor zoals altijd hier,maar de draaimolen doet het altijd goed …
@TRL: Wij hebben ook vrij reizen en zelfs nog een kaartje voor de 1e klas vanwege de sneeuw van afgelopen winter ter compensatie. Moeten het voor eind van deze maand opmaken.
Roanna,dus jullie mogen lekker luxe zitten,nou in elk geval alvast veel plezier,maar dat gaat vast en zeker lukken ![]()
@roanna: dank je alhoewel ik nog maar weinig heb gezien. Heb net met iemand gekletst uit turkije die ik helemaal niet ken, maar diegene heeft mij via FB toegevoegd. Maar was gewoon even leuk!! over van alles en nog wat gepraat en o ja over geert wilders. hahhahaa
Haha leuk Jac… ik houd mn chat meestal vrij gesloten ;)!!!
Ik ga naar bed, laatste dingen op FB en trusten all…
Weltrusten all. :slapen:
:dag:
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Roanna,veel plezier vandaag op de ZM
:ITALY:Trl: 22 juli-27 juli Italy:ITALY:
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem