Turkish Tea Time

Viva: oh wat gezellig… :smiley: Marion was hier gister op kantoor… maar ik was al thuis :frowning:

Jac, gefeliciteerd!! Leuk! :kus:

Zo, ik de haartjes weer lekker kort en in de kleur. Een tintje donkerder met blonde plukjes erin. Ik heb me eigen eens lekker verwent.

@Viva: Nou, dat zal vast even gezellig zijn geweest die spontane minimeeting. Jullie hadden vast heel veel bij te kletsen. :wink: Leuk hoor!

@Jac: Gefeliciteerd zeg. Dat zijn nog eens leuke berichten.

@Cynthia: Al in Antwerpen neem ik aan? Is het wat daar? Oh, best jammer dan he dat je dan net Marion gemist hebt.

@Cynthia: Och jee… bij nader inzien, zie ik dat je morgen pas weg gaat. Dom, dom, dom van mij oftewel… hoezo DDD? lol2

Roanna: hahaha het is hier in Alkmaar heerlijk :smiley: hahaha :smiley:

Zo vriendin haar aaifoon gedaan, nu lekker niets en dan …slapen!!!
Op naar een weekend werken!!

Hallo all, ikke ook weer thuis en gegeten
Viva : bedankt, was weer ff heerlijk zo he:kus:
Jac : proficiat, dat zijn de leuke verrassingen
Cyn : heel leuk weekend met je moeder in den Bels en dat alles ook nog voor een leuk prijsje
Roanna : haartjes weer keurig enne tuurlijk meis moet je jezelf gewoon
af en toe lekker verwennen
Beps : weer klaar met uitleg van de aaifoon
MK : het weekend is weer daar voor jullie, kun je leuke dingen gaan doen met de kids, ff lekker relaxen
Trl : nog een paar daagjes en dan mag je je koffer achterna:cheer::cheer:

Raak: dankje… Mijn mams zit zich nu al te verlekkeren aan de broodjes van Panos… :slight_smile:

Cyn : die platte smos zeker hihi

:belgium:Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen :belgium:

Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Sƶke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Cyn,veel plezier in Antwerpen samen met je mams.

Kolibolli,gefeliciteerd met je promotie tot afdelingshoofd.

Viva,een inieminimeeting gehad met Raak,was zeker wel een leuke verrassing dat ze ineens voor de deur stond.

Raak,ja nog even en ik kan me koffer achterna,pfff als ik zag wat er allemaal ingeladen werd,ben ik blij dat ik maar een paar dagen ga.

Hier vandaag een dweilbraderie om de hoek.

Ik ook weer op, en klaar voor t werk nou ja…bijna haha…

Iedereen een fijne dag…

Goedemorgen.

Ik ook weer op en al even met HA bezig geweest maar de rest later maar, want is veuls teveul. Allemaal weer nieuwe dingen erbij. Ben er maar druk mee. lol2

Zo eerst maar ff de boel hier strak trekken en verder denk ik een rustige dag hier.

@Beps: Werkse zo. Dag of avonddienst?

Iedereen verder ook weer een fijne dag en geniet ff van de afkoeling, want volgende week wordt het weer snikheet. :zon02: :zon02:

@Roanna: Tussendienst: 12-20.30 echt een verrotte dienst hoor!!! Geen dag of avond vrij…morgen weer BAH!!!

Ja heet vogende week, en de 4-daagse van Nijmegen… Geen goede combi

@beps: ja dat wordt weer wat met de vierdaagse!! Ik ben benieuwd hoor volgens mij wordt het weer een uitputtingslag!! Maar goed petje af voor degene die hem loopt.
Ik zal dat nooit doen!
@bloem: jij ook gefeliciteerd!!!:wink:

Goedemiddag
Hier strakjes zoon en kids op visite, dochter naar extrema
Tilburgse kermis hier, kreeg al vraagje of ik rose maandag meeging maar denk dat het errug warm gaat worden. Vandaag zal Tilburg wel gekkenhuis zijn, dus blijf ik wel weg uit het centrum en ga lekker de tuin in
Beps : werkse, is idd een rotdienst lijkt me
Roanna : druk met HA en vele andere dingen??? wat dan lol2lol2
Cyn : zit in het Antwerpse
Trl : nu nog ff alle luxe van je eigen huisje, straks afzien op de camping
Jac : zal nooit de 4daagse gaan lopen, nou ikke ook niet hoor, laatste dag feesten, ja :cheer::cheer::cheer:

mogguh

@ jac gefeliciteerd met je bevordering! klinkt goed!! super
@ raak, stond gewoon vannacht om half 3 in de file om langs het gekke tilburg te komen… afslag goirle dicht ofzo? zal wat worden

voor de rest ben ik nog veels te duf. was pas om 3 uur thuis vannacht. en ben weer es een beetje in de war. maar goed, ga vanaf sept. wel stage lopen (soort van) en mn laptop was al binnen (hebben ze gewoon bij de buren afgeleverd!!! tsskskkkk)

nu beetje opschieten, naar de MM voor de andere pc benodigdheden… ciaooo

@Bloemmie: Niet twijfelen, gewoon genieten en genieten en genieten!!! T*T moet gewoon eens zn werk doen!!!

ik vertel je de details maandag wel, dan zie je waarom ik twijfel :wink:

en dit pakketje was van de upc ofzo

Bloem : ik kwam gisteren vanaf Den Haag dus afrit Gilze, geen idee waarom Goirle afgesloten was. De kermis is nu dus dat lijkt me een heel vreemde aktie

absoluut, was echt chaos! nou ja, ik heb nie zoveel met kermissen.

(alhoewel… kan natuurlijk wel kleurrijke figuren fotograferen :slight_smile: