@cyn
Veel plezier in Antwerpen!
Ik gisteren naar Sprookjeswonderland geweest met mijn zus en de kinderen en nu nog een dagje en dan is het alweer weekend.
@cyn
Veel plezier in Antwerpen!
Ik gisteren naar Sprookjeswonderland geweest met mijn zus en de kinderen en nu nog een dagje en dan is het alweer weekend.
Mk: dankje! :dag:
@mierre: het zit in hulshorst dat is voor mij dichtbij. En ik ben meestal rond de 150 -200 euro kwijt voor 2 honden. Grote honden dan. Maar ze hebben het naar hun zin en worden goed verzorgd. En dat telt ook vind ik.
Had ze in 1999 op aanraden van de goldenretriever club naar een pension gebracht die ook goldens had. Nou toen we ze kwamen ophalen stonken ze en zaten helemaal onder de modder. Nou dat zal daar niet gebeuren…
Maar goed vind maar eens iemand die op 2 grote honden willen passen… Dat is moeilijk hoor.
@CYN: HEEL VEEL PLEZIER IN ANTWERPEN!!! GENIET ERVAN!!!
Goedemorgen all. :dag:
@Cynthia: Allereerst jullie een heel fijn weekend in Antwerpen en veel plezier en veel shoppe. Gaan jullie met eigen vervoer of met de trein? Nouja, hoe dan ook, geniet ervan en het weer blijft mooi. Niet al te warmm dus moet goed komen. :vak01:
@Beps: Gezelli een vriendin die de aaifoon wil leren.
@MK: Ook leuke dag gehad met de kids en vandaag nog werken of ook vrij?
@Miere: Nog even langs geweest, maar had niets bijzonders te vertellen, dan een geheimpje met Beps. Oh… wil ik ook wel weten!
@Raak: :dag: Nog te fris voor in de tuin he?
@TRL: Mijn familie zitten nu op een camping in Spanje. Komen dit weekend terug. Nou, ik heb fofo’s en flimpjes gezien en verhalen gehoord… nou, nee, niets voor mij. Nog niet voor niets! Maarja, ieder zo z’n ding he!!
Ik straks even snel aan de rituelen en dan vanmiddag ff naar de stad. Beide moeten nodig naar de kapper, dus kokkie ff naar de turk en ik naar knip en co.
Iedereen een fijne dag verder. Laterssssssss. :dag:
Jac, thanks!
Roanna: met de trein… Lekker 1e klasse…
Hadden van onze vakantie in Thailand een waardebon gekregen van de touroperator dat we teveel betaald zouden hebben! (?? haha) En nu betalen we met z’n 2en 95euro… gaan we eerste klas met de trein en een 4* hotel… ![]()
Roanna,ja iederen zijn ding en de camping is ook niet mijn ding
en dan wordt er wel gezegd leuk voor de kinderen,maar moet het zelf toch ook wel leuk vinden toch…
Cyn,alvast veel plezier in Antwerpen,welk hotel heb je?
Mk,sprookjeswonderland,nooit van gehoord waar ligt dat?
@trl
In Enkhuizen, echt heel leuk!
@roanna
Vandaag aan het werk, hoe gaat het met je?
@viva
Je lijkt wel een beetje stilletjes, hoe gaat het met je??
@jac
Valt me nog mee die prijs, je wilt toch dat ze het goed en leuk hebben.
@cyn
Een koopie dus ![]()
Weer vrijdag dus aan de rituelen meiden.
Ach mijn paps heeft het naar zijn zin, ik ben nog steeds dingen aan het afhandelen voor hem, er is iets fout gegaan bij de bank, (rekening stond op naam van mijn moeder), dus daar ben ik mee bezig, maandag de sleutels inleveren van zijn oude woning, opstart in het tehuis gaat ook niet helemaal vlekkeloos, en we zijn ook nog bezig in het huis van mijn schoonzus en zwager, dus dat wordt morgen schuren…dan nog mijn eigen beslommeringen…we zijn volgende week 30 jaar getrouwd en hubs is nog jarig, dus drukte genoeg zou ik zo zeggen. Dus echt uitrusten nee zover ben ik nog niet, maar het komt goed…komt tijd komt raad toch.
Iederen een fijne dag, en Cynn een gezellig weekendje.
Voor de rest mooie updates voorbij zien komen…dus daar sluit ik me gemakshalve maar even bij aan.
Trl: Leopold…
Aan het stadspark… Dus lekker relaxed!
Viva: dankje! En jij succes weer met alles! :kus:
@viva
Voorlopig nog geen rust… :kus:
Nee helaas, kom vanzelf wel weer, …eerst alles afhandelen, alles goed op de rails. Van de week is mijn laatste werkweek, dus dan 6 weken vrij…en dan komt de rust vanzelf wel weer.
En over een maandje ga ik heerlijk weer naar turkije, dan hoop ik dat alles geregeld is en ik in een gespreid bedje terug kom hahahahha (maar dat zal wel niet).
Viva: kan me voorstellen dat je echt weer aan vakantie toe bent!! En wij met z’n allen maar klagen dat we moe zijn en aan vakantie toe zijn… Maar moet je eens kijken wat voor werk je allemaal verzet hebt!!!
:kus: voor jou superwoman!
Viva,:kus: nog even doorbijten en dan hopenlijk keert de rust weer terug zodat je lekker uitgerust op vakantie kan gaan.
Mk,oke zal het noteren.
Cyn,Leopold ken ik niet,maar jouw kennende zal het vast wel goed zijn
@MK: Sprookjeswonderland: Zooo ben ik ook veel met de nichtjes geweest…ze genoten zo!!(en het was onderweg naar huis dus…s morgens spullen mee: En weg met de drukte lol2!!)
@Viva: Jij gaat nooit rusten ;)!!! Dat kan je niet hihi!!!
Rubbie gezond verklaard om geopereerd te worden dus nog 1.5 wk en dan klaar…
@Beps: Oh nou, dat is voor zover je het bekijkt, goeid bericht, des te eerder weer op de been. Goed hoor!
@Viva: Ja, ik dacht ook dat je nu eindelijk de rust (nouja?) had, maar nog niet helemaal dus. Rustig aan he wijffie… :kus:
@MK: Ja, gelukkig weer opgeknapt hoor. Nu wel steeds nog niezen, maar verder… gaat het weer redelijk.
@beps: super… en nu op naar de 28ste!!!
@cyn: dat is ook een koopje!! Lekker hoor met de trein zitten en gaan…
Zo had ik even een verrassing vanmiddag…een inemini meeting. Raak ineens op de koffie, hoe gezellig. Nu is ze onderweg naar huis…dikke kus voor jou.
rustig geweest…
Maar ik doe even een egootje!!
Ik ben per september afdelingshoofd van mijn afdeling!!! Lachen he… ik stuiter helemaal!! Heerlijk gevoel zo´n promotie!!
In eerste in stantie voor 1 jaar! enne geen weekenden en feestdagen nachten late diensten is allemaal voorbij… hahahaha
voor mij een super weekend!!!
@viva
Dat was vast heel gezellig!
@jac
Gefeliciteerd met je promotie.
@Jac: Gefeliciteerd!!! Lekker hoor…
@Viva: Gezellig!!! Lekker even bakkie en bijkletsen…Dikke kus voor jou…