Turkish Tea Time

Viva: ja zowel datum als schema, als plannen… Maar goed… er is nog niks zeker helaas :frowning:

Goedemorgen all
Beps : mini meeting in ADR in het verschiet
Linda : valt wel mee hoor deze periode en ik heb mezelf belooft om van de zomer te genietenlol2
Viva : gelukkig goed meegevallen met de storm gisteren
Trl : nog slaperig vanmorgen, ja het was ook vroeg he
Roanna : heb je nog niet gespot vandaag, lekker uitgeslapen ?

Goedemorgen. :dag:

Meld me ook even. Alles weer onder controle hoor. Wel weer opgestaan met een beetje hoofdpijn, maar 2 molletjes doen weer wonderen.

Vanmiddag even naar de achterhoek, wat gisteravond niet doorging.

@Beps: Ja, een weekje is dan lang zat met die oudjes he. lol2 Maarja, hoe dan ook… jullie gaan. Jammer dat wij net niet die week gaan.

Enneh… hondjes…??? Als ik een echte liefhebber was, geen bezwaar, maar dat ben ik helaas niet, zoals je laatst wel gemerkt zal hebben. Vind ze altijd wel leuk, bij anderen. lol2 Maar daar komt vast wel een oplossing voor.

Nou, iedereen een fijne dag verder. Ik ben blij dat het ff wat afgekoeld is hoor. Heb nu de :was: draaien, dus straks lekker uit laten waaien.

Latersssssssss :dag:

Mensen nog plannen voor het weekend???

Vanavond komen mn ouders, weekend werken, en dan 3 dgn vrij: ik krijg ‘hoog’ bezoek maandag(dat is, als we de ontmoeting vergeten in zeeland) de 1ste keer na de vakantie…!!!

En dan 2 dgn VRIJ!!! heerlijk…
Volgende week Beverwijk(moet toch weer eea hebben voor sept…HAHAHAHAHA zoooo ik loop vandaag echt te stuiteren… WE GAAN…
Tickets al in huis, vouchers and all…

Raak,ja was zeker vroeg,kwart voor 5 had C geen zin meer om te slapen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

zo ik ook weer in het land der levende!! hahaha
Ik heb WEEKEND!!! Nachten zijn weer voorbij op naar eind aug dan heb ik ze net voor mijn vakantie!
En helaas kan niet op hondjes passen. Moet mijn eigen hondjes al missen…:frowning:
Maar ze gaan ook op vakantie! Zij gaan naar het hondenhotel! En die hotel heeft net weer een prijs van de ANWB gewonnen en iest van honden. hahaha
@beps: lekker gevoel he dat je alles al in huis hebt. Geniet van de voorpret.
@roanna: gaat het wat beter mee maar is geen hondenliefhebber.
veel plezier in de achterhoek.

Vanavond ajax- fc horst! hahahaa

Goedenmiddag. :dag:

Weer terug van de achterhoek.

@Beps: Nou, je kan zeggen en denken wat je wil… lol2 van… maar dit hebben jullie toch maar weer goed voor mekaar. Alles al in huis. Kan ik nog niet zeggen. Ik stuiter dus ook nog nie.
Hoog bezoek? Komt de koningin alweer bij je op bezoek? Anyway… doe je ff de groeten straks aan H en J!! :dag:

Plannen voor het weekend? Ja, wij zondag met de familie naar de ZM. :cheer:

@Jac: Heb je ook goed geregeld dan. Jij op vakantie, dan de doggies ook. Zo te lezen dus ook 5 * en ALL.INN. :biggrin:

@Cynthia: Nog niks vast gelegd vandaag?

@Raak: Ik ben hier. :dag: Uitslapen? Ja, tot half 9 vanmorgen!

@TRL: Zo vroeg al wakker? Pff…Geen wonder dat je dan nog niet alles helder ziet. hahahah

@Viva en MK: :dag: :dag:

Roanna: nee en dat gaat denk ik ook voorlopig nog niet gebeuren…

@cyn: succes met je plannen, komt allemaal vanzelf wel, zie trouwens dat je al 2 kg bent afgevallen, goed zo, welke dieet volg je momenteel?

Sonjaaaaaaa :wink: En eerlijk gezegd is het 1.5… maar dat kent die stomme ticker niet :wink:

@cyn: ben er half januari ook weer mee beginnen, door alle problemen met mijn gezondheid galstenen) was ik weer vele kilo’s aangekomen ben half jan begonnen zat toen op 78.4 kg nu zzit ik op ong 69.2 kg, wil de 65 kg weer halen en dan zorgen op gewicht te blijven

@roanna: ja hoor ik heb het goed geregeld echter ik moet zelf voer meenemen voor ze want anders raken ze aan…
En dat gun je niemand in de vakantie.
Maar ze zijn al door het dolle heen…als ik zeg wie gaat ermee naar de hondjes??
Maar voor mij inderdaad 5 sterren!!! kan het iedereen aanraden!
Ze komen er ook al vanaf 2000 ze willen gewoon niet anders :slight_smile:

@Jac: Klinkt goed, en dat eigen voer meekan is voor mij zeker een aanrader(wij voeren vers, niet moeilijk, maar als ze dan brokken krijgen: SHIT!!! hihi)…
We gaan zien…

vanavond wezen bbq-en bij de buren,en de koffer zo goed als ingepakt,de vrienden nemen die morgen alvast mee met de auto,scheelt weer met het ticket.Maar poeee weet nu wel zeker dat een camping mijn ding niet is,je moet echt alles meenemen zeg tot handdoeken aan toe.Ben blij dat ik niet 2 weken ga

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

en dan zeggen ze al dat ik de camping voor volgend jaar mag boeken hahaha dat wordt dan eerder een vakantiehuis met zwembad

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Viva,hoe gaat het al een beetje tot rust gekomen nu je paps in het tehuis zit,bevalt het hem ?

Roanna,naar de achterhoek geweest,was er vandaag wel lekker weer voor.

Zo ouders weer weg, lekker zitten voorkletsen over ADR. Gewoon lekker(ook al zal ik heus wel weer eens denken: PFFFF…)

Nu maar naar bed, Rubbie morgen naar de narcose-afd. En dan … zien we wel, even naar de dapper’markt’ denk ik…

Hoi, ik kom alleen efkes dag zeggen, ik heb niks bijzonders meegemaakt de laatste dagen. Of het zou moeten zijn dat mijn jongste zoon eindelijk een “gewoon” huis heeft gekregen, na jarenlang op kamertjes, en dure privé huurhuizen. Verder alleen maar werken en zo.
**
@ Beps weer lekker naar ADR, leuk voor jullie, maar jammer van wat anders, maar daar PB ik je wel over, ssstttt, geheimpje!
@ Jac, leuk dat Hondenhotel, maar is dat niet vreselijk duur? Ik zoek ook nog steeds naar een goede oplossing voor mijn beesten, voor als ik weg ben. En waar zit dat dan?
@ Linda en Cyn weer aan de lijn, ik doe ook weer een poging, was 35 kilo kwijt, maar inmiddels weer 10 gegroeid, grrrrrrrrrrr.
@ Viva, hoe gat het nou met je vader daar?
*@ TRL gaat lekker k(r)amperen, nou ikke nie meer hoor, vroeger te vaak gedaan. Ja leuk, met kleine kinderen, maar verder??? *
@ Roanna kan lekker uitslapen nu, mis je het werk nog een beetje?
@ Raak geniet van de zomer, gelijk hebbie
@ Bloem? Bezig met de laatste loodjes zeker…
**
Geen plannen voor dit weekend, alleen werken op zaterdagochtend, en verder?? Zie het wel, zondag askim maar we hoeven nergens naar toe ofzo.
**
Nou, groetjes maar weer, XXX:dag::kus:

:belgium:Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen :belgium:

Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Miere,ja kamperen misschien leuk voor de kinderen,dat zeggen me vrienden ook dat het leuk is voor kinderen,maar vervolgens kiezen ze een camping zonder zwembad :so:.Dat snap ik dan niet,maar dat zal wel aan mij liggen dan…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Leuk voor je zoon eindelijk een 'normaal’huisje.Heb je de grote airbus nog gezien op schiphol?

Moge hier ook weer wakker. Rubbie vandaag voor ‘controle narcose’ naar het ZH, en verder een vriendin te eten…(Zij heeft ook een aaifoon gekocht…wil info…)

@Miertje…geheimpje?? TELL MEEEEEE hihi!!!

@Bloemmie: Sterkte vandaag…:kus:

@ll: Fijne laatste werkdag van de week: WEEKEND is coming :cheer:

Goedemorgen, fijne dag voor iedereen :dag: