@beps: leuk dat jullie weer naar adr gaan, mss wel een meeting met koliboli! Zij is er dan ook.
Ja weet dat Jac erzit Lin…dus die zal ik zeker ontmoeten!!!
@Raak: Ja leuk voor ons allemaal, met zn 3en opstap: Rubbie ik EN Annemiek hahahahaha
@bep: Tof hoor. Het is jullie natuurlijk ook weer van harte gengunt, maar dat weet je wel he!! :cheer: Ik wilde vanaaf ook nog een eindje tippelen met kokkie, maar helaas… noodweer. lol2 Morgenavond als het droog gaan we wel weer.
@Raak: Och, jawel hoor. Heb nog wel last van hoestbuien en dan doet me keel zo’n pijn, maar dat spuitspul verzacht het wel een beetje en ik heb net 2 kopjes honingthee op. Zo dadelijk voor het naar bed gaan nog ff een paar molletjes en dan moet het toch wel weer goed gaan komen.
@Linda: Wat ik nog wou vragen… bevalt je het werk bij Appie? Je zit daar toch ook achter de kassa? Is het veel anders dan bij BC*? Ik denk van wel he!!
Ohhhhhhhhh echt k*t :finger: dat die knop het nog steeds niet doet. Ik weet het Beps…kan jij ook niks aan doen, maar meerderen klagen erover zag ik hier en daar.
@beps: weet dat jij dat wel weet, maar dacht zeg t gewoon even…
@roanna: bevalt heel erg goed bij de appie, wil heel anders dan vorige baan idd maar ben heel blij dat ik die stap genomen heb, op de een of andere manier voel ik me er veel beter bij veel rustiger zeg maar
Dat wordt weer een strijd wie er dan in het midden mag zitten als je met z’n 3en gaat. lol2 >>>
@Linda: Oh, heerlijk dan zo he. Eindelijk dan een keer die broodnodige rust in je lijf en ook nog een leuk vriend en een leuk huisje daar. Zo, wat wil men nog meer he?
Maargoed, ik ga hier de boel op slot doen. Doet er tegenwoordig nog iemand het :idea: uit hier?
Truste all en tot morgen weer.
@roanna: slaap lekker en tot morgen!
Roanna : :slapen: lekker enne nee hoor lichies blijven gewoon aan, of uit, tis maar hoe je het bekijkt lol2lol2
Beps : jaja offe wie er in het midden mag liggen lol2lol2lol2
@raak: momenteel druk met het werk?
Slaap lekker allemaal en tot morgen
@beps: WHHAAAAAAAA hahaha leuk voor je lekker genieten met je hubs paps en mams!!
En dan gaan wij elkaar voor het eerst ontmoeten hahaha. Leuk!!! Tot de 18de of 19de?? Weet je tijden niet vandaar…
Zo ben ik weer VEEL te vroeg…Bah… maar wel lekker geslapen…
@Jac: Zal waarschijnlijk de 19de zijn, land volgens planning(als ik de tijden van mn ouders aanhoud) 20 uur op Bodrum. Dus rond 22 uur pas in ADR. Borreltje en slapen, en de volgende dag: JAAAAAAA Echt feest ;)!!!
Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen ![]()
Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Beps: 18 Sept-25 Sept: ADR Turgutreis**:cheer::cheer:**
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
Jac,waarom sta je niet in het lijstje dan?
Volgens mij staat ze er gewoon in: Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Oke ja zie het,was vroeg vanmorgen,zat verder naar beneden te kijken :beef:
Slaapoogjes ;)!
@beps
Lekker nog een weekje weg en ook nog naar ADR, heerlijk hoor.
@roanna
Ik hoop dat je snel weer opknapt, want dit is ook niets.
Goedemorgen meiden.
Beps wat lees ik nu, lekker weer naar turgutreis…
Cynnie de datum omgegooid, ik ben benieuwd…
Roanna beterschap.
wat het weer betreft wij hebben maar een klein staartje gehad, viel reuze mee.
We wilden eigenlijk in april naar Maleisie, of Vietnam/Laos/Cambodja…die kanten op. Maar… april is nog te vroeg om een hele maand weg te gaan op t werk, en later zit je met het regenseizoen.
Dus… eerst even overleg gehad met mn manager, even kijken of ze me dan wel missen kan(bij ons loopt het seizoen van sept-april…) maar het was prima…dus…
Ik wil niet meer met mn ouders heen reizen. Mn moeder is zooo nerveus, en moet altijd 2-3 dgn aclimatiseren. Dus wij komen dan zijn ze helemaal gesetteld, en kunnen we een week rusten(want dat is de bedoeling…)!!!
Iemand op 2 hondjes passen??? hahahahaha…