Turkish Tea Time

Hier ook al een tijdje wakker hoor
Roanna : fijne dag op de ZM met luxe vervoer. toe maar
Beps : gisteren nog laat gegeten
Trl : naar de kleine kermis geweest, is denk ik al groot zat voor C., hier zou die alleen maar benen zien
Bloem : heeft zichzelf dit keer echt goed verwend, ziet er schitterend uit
Jac : deel van de film gemist door nieuw contact
Wij trekken er vandaag op uit, weer ziet er schitterend uit, veel:zon02: en toch niet te warm
Voor iedereen een heel fijne zondag:dag:

@Raak: Nou ja eten…;)!!! Had wat aardappeltje gebakken/gefrituurd(in De Pan…lekker knapperig) knoflooksausje erbij… Had gewoon te vroeg gegeten op t werk…
Hier verschrikkelijk warm, volop zon…helaas niet erop uit, mag werken ;)!!!

Ohhh pffff zit echt te zweten in de tuin…bah :slight_smile:

Beps : achhhhhhh, sterkte dan he met werken, hier nog niet heet, gewoon heerlijk

Ik heb zo een zin in dat weekje ADR, dat ik allerlei foto’s overal zit te kijken…Kom foto’s van Roanna en Kokkie tegen, en ook van onze Toos :tear:… haar ADR…

Ik ben blij dat ik het heb leren kennen door haar… ze laat veel achter aan rijkdom… :tear:

@beps: ik ook hoor maar op FB maakt me dat niet zoveel uit… Op msn komt deze persoon niet.
@raak: veel plezier geniet van deze dag.
@roanna: veel plezier op de zwarte markt!

Zo op t werk, lekker ‘tot rust komen’ lol2!!!
En dromen…dromen … dromen :wink:

@beps: veel plezier met dromen…enne leuk he foto´s kijken…hahaha
Op FB heb je ook ADR. nieuwe foto´s…

Ga thuis meteen kijken… hier werkt FB niet!

Wat een rust hier…iedereen in de tuin!!!

Wij weer terug van verjaardag.C.weer gevallen was zijn neus net over,valt hij er weer op en weer een buil op zijn voorhoofd…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

Roanna,hoe was het op de ZM veel geshopt?

Goedenavond. :dag:

Even vooraf!! Staan we een paar uurtjes geleden dus op CS A’dam op onze trein te wachten en komt er eerst een int. trein binnen…en raad eens??? Er lopen op dat moment zoveel mensen en met name toeristen op de perrons en wij staan precies bij de uitgang waar Cynthia en haar mams uit de trein komen. Hadden allebei dacht ik zoiets van…he… jij hier? lol2 Leuk hoor en meteen even kennis gemaakt met Cyn’s moeder.

Maargoed, ik heb deze keer best veel gscoord. Een echt leren jack met zo’n bont cappu eraan ( kan je eraf ritsen) in de opruiming voor €49. Nou, zelf breien in duurder. lol2 Twee zonnejurkjes en een leuk bloesje en nog zo’n 3/4 harembroek ( totaal €20, een lachertje dus) en kokkie voor zijn eigen 3 doosjes scheermesjes. Hihihi.

@Beps: Nou, ik ben er ook weer klaar voor hoor. Ik heb trouwens net als jij toevallig gisteravond ook nog de foto’s zitten kijken van dat etentje waar S, ook nog voluit bij op staat. :unibrow: Toen kwam die ene foto waar ik dat ringetje overhandig… oh… toen schoot ik ook weer ff vol hoor. :tear: Wat kan er in een jaar tijd dan zoveel veranderen in een z’n mens leven.

Nou, ik ga ff aan de koffie en dan ff de visje verzorgen.

Roanna,lol2 wat toevallig dat je Cyn en haar mams tegenkwam op zo’n druk station… Dus eindelijk een keer flink geshopt voor jezelf,klinkt goed en goedkoop…

Roanna: :dag:

@roanna: goed geshopt dus en ook toevallig dat je cyn tegenkwam.
@cyn: en hoe was het??? Genoten en jij ook lekker geshopt??

@Cynthia::dag:

@TRL: Och jee. Die C. heeft wel weer pech vandaag he. Echt een jongen hoor!

Cyn,hoe vond je Antwerpen?

@Roanna: Toeval bestaat niet…Dus als je mensen ontmoet die je lang niet gezien hebt is dat altijd leuk!!
En ja :tear: ik zat op FB en ook op Zoover enzo… menig :tear: :tear: moment gehad… de rare figuren die ‘langskwamen’ enz …

Ik ondertussen thuis, nog wat gegeten en nu zo lekker naar bed

@TRL: arme C, maar het ‘hoort’ erbij(al snap ik niet waarom)

Roanna,met vallen en opstaan worden ze groot he zeggen ze.En het korstje van de vorige keer was net van zijn neus af dus zal nog wel een dun velletje zijn geweest dat is dan zo weer kapot.

Roanna: ik dacht ook echt huh…?? Ben jij dat nou? Hahaha… :smiley:

Antwerpen was heel leuk, maar ben nu met iets nog veel leukers bezig… dus ben ff offline :wink: :smiley:

Cyn,spannend ben benieuwd :wink: