Turkish Tea Time

Zo, wij ook weer gegeten, op de valreep in de tuin want er komt me daar een lucht aanzetten, dat kan niet goed gaan:mad:
Lekker een koude schotel gemaakt met kebab hmmmmm

Hier ook al gegeten, lekker Bloemmie vleesjes in de grilpan en dan salade erbij…snel/goedkoop/makkelijk/en heel lekker

@raak
Haal je wel op tijd je kussens binnen :wink:

mmhhh hij smaakt heerlijk
heb t toch alleen wel mega warm gekregen van die grillpan. maar ach… daar kan een wijntje mooi voor afkoeling zorgen :slight_smile:

Hier mooi op tijd, eerder dan verwacht, het eten op, aangezien R. mooi op tijd thuis was gekomen

MK :kussens liggen al binnen voor de zekerheid, maarre het :zon02: staat er nog steedslol2

Hier zooo benauwd, heb gewoon de ventilator meegenomen naar het werk…
Nu zelf aan een stokbroodje met salade…ook errug lekker!!!

Hee MK!!! Weer in het ‘gewone’ leven gewend???

Bedoelde in mijn vorige post, mooi op tijd eten op

Het normale leven is weer begonnen. Gisteren de verjaardag van G. gevierd en vandaag weer aan het werk… altijd weer vervelend zo’n eerste dag. Eerst weer kijken wat er allemaal ligt.

Nog vergeten te vertellen, maar ik ben ook nog geslaagd voor de 2e module. Nu op naar nummer 3 en 4.

Hier staat nu alles tegen elkaar open, zit hier met kippenvel. Maar het frist wel lekker op.

Mk,van harte gefeliciteerd,weer een module op naar de volgende.

Toch op de fiets C gehaald en moet zeggen,het was niet benauwd stond zelf een klein windje,was dus wel lekker,alleen als je afstapt pffffff,hier schijnt de ook nog.

@mk: gefeliciteerd met het behalen van de 2e module!

Bedankt!

@mk: aangezien ik nu stukken dichterbij wonen, wilde ik keertje weer op bezoek bij jullie komen, alleen of samen afhankelijk van de dag

@viva
Hoe gaat het met je rug?

Dat mag altijd.

@mk: je hoort daar nog over, is alweer veel te lang geleden

@ mk gefeliciteerd! goed gedaan! nu op naar module 3 en 4. petje af hoor!