Turkish Tea Time

Ik weet niet hoelaat je C. moet ophalen, maar momenteel is het hier nog zonnig en vies heet.

Rond 5 uur ga ik erheen en dan meestal rond kwart over 6 naar huis,ben nog niet buiten geweest na de buien dus geen idee hoe het buiten is,maar kan me dus voorbereiden op vies benauwd weer.

hier ook, na al die regen nog weer zonnig en nog steeds vies benauwd weer

Trl: het is vreselijk benauwd! Hier ook… :frowning:

Ik kijk wel,zal denk toch wel op de fiets worden in de auto zitten heb ik ook geen zin aan al is het maar een klein stukje.

Ik ben ook met de auto… maar zet de airco mooi op 16graden… :slight_smile:

Cynm,heb helaas geen auto met airco

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

.
Ga het proberen op de fiets en anders kan me paps ons nog altijd thuis brengen als het echt noodweer wordt.

Trl: precies! Doe je je mams de groeten? :slight_smile:

zo ik ook weer terug… net nog een vergadering gehad en wat heb je soms toch moeilijke mensen. Terwijl de oplossing zo voor de hand ligt! En ze konden aan mij zien dat ik me aan het ergen was… GRRRRR Maar goed gelukkig zijn we er weer uitgekomen en kan ik me concentreren op mijn nachtdiensten!

@viva: heeft het over broeien en dat is alles wat ze wilt zeggen en ik weet wie er lange tenen heeft hahahaha een KIP!!! want die broeit!! GRAPJE!!
@ll: want iedereen heeft het over het weer gehad. Hier schijnt de zon weer vol op naar een paar goed buien en donderslagen. Maar zag op de radar dat 19 uur hier weer alles dicht moet.
Maargoed eerst zien… en o ja natuurlijk horen!!!

Zag net foto´s van kaylo van haar vakantie en daar zag ik om even in de taal van toos te spreken!
Goudarie op de foto!!! hahahahaa
Ik zal hem in september ook weer zien… En de andere aries dan ook!!:slight_smile:

@koliboli: succes met je nachtdiensten! hoeveel heb je er?

En ik als het goed is… in Oktober weer. Na, na, na, na, na. :cheer:

Enjoy, tis je/jullie gegunt! :slight_smile:

@roanna: nee ik zal tegen alle aires zeggen ga maar weer weg want er komt een DDDer!!
dat nie goe!!! hahaha
@linda: ik heb er 3 dus kan mijn lol nog op!! Maar de mensen zijn moe met dit weer en krijgen straks de klap als het warme weer minder wordt…

o ik ben er ZO klaar mee van iedereen die nu loopt de zeiken over het nederlands elftal!!! GRRRR
Nu zit die cruyff weer te zeiken!! Eerst zit tie bert van marwijk te prijzen en nu kraakt tie hem aan alle kanten af.
En zelf durft tie niet de coachen!!! Helemaal klaar ermee!
Ik vind persoonlijk dat ze het goed gedaan hebben! Wie had dat gedacht nederland in de finale!! Niemand toch? Oke wel gehoopt maar dat het ook daadwerkelijk zal gebeuren??

Zesvoudig moordenaar mag met verlof

Een man die levenslang vastzit voor een zesvoudige moord mag toch met verlof, zegt de Raad voor Strafrechttoepassing en Jeugdbescherming (RSJ). De raad gaat hiermee in tegen een eerder besluit.
ZESVOUDIG MOORDENAAR MAG MET VERLOF

http://data.rtl.nl/_internal/anyfile_cache!0/ow8yubxgpvpclx2rnd8jw83k66ozwci.gif

Foto

http://data.rtl.nl/_internal/gridimage_v3!0/26dscu6ac0t3m5fyzp0z3y68b3id4qk/zesvoudig-moordenaar-mag-met-verlof.jpg

Cevdet Y. schoot in 1983 in een café in Delft zes mensen dood, onder wie een meisje van 12. In 2001 ging hij naar een tbs-inrichting. De man is sindsdien al een aantal keren met verlof geweest.
Voormalig staatssecretaris Albayrak trok in november de verlofregeling van Y. nog in. De RSJ vindt dat hier geen goede redenen voor zijn en heeft het besluit van Albayrak vernietigd.

En dit geloof je ook niet!!!
**Dit kan toch gewoon niet in nederland. En als hij dan ontsnapt?? Misschien gaat hij weer moorden of vluchten naar een ander land?? **
Hoevaak moet het nog fout gaan in NL??

zo ik ben eigenlijk wel lekker bezig he. Maar ik moest het gewoon even kwijt!!

volgens mij hangt er niet alleen spanning in de lucht maar ook op de werkvloer

ik ben alweer lekker thuis, waren was vleesjes afgeprijsd dus die gaan in de grillpan, salade erbij en klaar is klara.

strax nog ff de beessies doen en dan lekker weer verder speuren en neuzen voor marokko-oh-oh

Jac, tsja nederland is nogal een raar land wat dat betreft! :frowning:

@bloem: lekker hoor… en wat kan die klara dat he hahaha.
En straks lekker op het net neuzen en speuren voor marokko.

Ik ben daar in 2002 geweest in agadir, marrakech (of hoe het je ook mogen schrijven)
En volgens mij was dat het wel ja. O ja en die heilige berg in o ja dat was ook agadir. Dus nee inderdaad dat was het…
Lekker vaag bericht als je het zo terug leest. Maar geen zin om het te veranderen.
En ja op de werkvloer kon spanning wezen maar ik kan daar zo slecht tegen als de oplossing voor het oprapen ligt. om er dan zo´n drama er van te maken. Is zonde van mijn tijd!!
In mijn ogen dan hoor.

@cyn: ja ik kan daar echt niet met mijn pet bij!
Hier moet altijd iets gebeuren voordat er weer actie wordt genomen.
Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd met de nieuwjaarsbrand in het hemeltje! Toen dat gebeurd was moest de brandweer ineens beter gaan controleren!
Dan denk ik kom op zeg!
Op mijn werk krijg ik al 2 keer per jaar controle van de brandweer op brandveiligheid. Dan moest dat zeker in kroegen ed toch ook plaats vinden. En dan gingen ze na de brand zo´n ophef overmaken…