owh dat klinkt niet best he>?
hier weer zon… wat eten jullie met dit weer? ik heb echt de puf niet om ook maar iets substantieels te maken/eten
moet voor vanaaf ook weer wat verzinnen
owh dat klinkt niet best he>?
hier weer zon… wat eten jullie met dit weer? ik heb echt de puf niet om ook maar iets substantieels te maken/eten
moet voor vanaaf ook weer wat verzinnen
NOODWEER:GEWONDEN BIJ ZWARTE CROSS
LICHTENVOORDE - Op het terrein van de Zwarte Cross zijn tenminste twee mensen licht gewond geraakt. Tenten zijn weggevaagd door het noodweer. Buurtbewoners geven aan dat brand is uitgebroken en dat er gewonden zijn. Ook op Twitter geven mensen aan dat het goed mis is op de Zwarte Cross.
Hulpdiensten zijn ter plaatse. Ook een traumahelicopter is aanwezig.
Eerder viel de stroom al korte tijd uit in Lichtenvoorde door blikseminslag. Meer informatie volgt.
Oh dat klinkt echt niet goed daar in Lichtervoorde
Toos zal altijd een van ons blijven, zoals wij haar gekend hebben en we ons haar allen herinneren
En zo ist…
Hier eten we nu pizza, morgen maaltijd salade, ik woensdag ook, Rubbie eet dan iets van bami ofzo…(morgen en overmorgen) weer 2 keer laat, en 1 keer kort met sporten erachteraan, dus net te zwaar eten…
Vandaag word t hier gekookte aardappelen, bloemkool en vlees
Jeetje wat een toestand in Lichtervoorde…hopelijk gaat het allemaal goed komen
Mijn vader belde net dat erin Enschede aardig wat bomen zijn omgevallen met dit weer, in Hengelo schijnen er zelfs daken van gebouwen te zijn afgewaaid
Hier schijnt momenteel de zon. Maar benauwd is het wel…
Net mn eten op, zo het voor de avond klaar zetten en wegwezen…
Meld me weer… niet te veel schrijven kan ik het niet bijlezen…
lol2!!
Hier is het ook weer, alsof er niets gebeurd is, helemaal :zon02: en Spaans benauwd. Zo’n een vochtige warmte, alsof je bij de hamam bent. lol2
Maar volgens zeggen…komt er nog wel wat.
Zo, dat waren de berichten van het weervrouwtje van de Veluwe.
@Beps: Werkse zo. Wij eten ook pizza straks. ![]()
Hello meiden…
iedereen met een kater van gisterenavond, en idd wat een vies benauwd weer, hier ook de boel open, en wolken en een hoosbui maar voor de rest niets.
Ja onze Toos zal altijd in herinnering blijven…en als de scherpe puntjes ervan af gaan kunnen we haar met een glimlach herinneren.
Voor de rest bemoei ik me nergens mee. Wil alleen zeggen dat iemand hier hele lang tenen heeft. Iedereen weet denk ik wel wie ik daarmee bedoel.
eten…bah moet er niet aan denken met dit benauwde weer, maar hier is het broodje shoarma, gemakkelijk niet te zwaar en snel in elkaar geflanst.
Beps zet je turbobril op…
Neem aan dat je mij er mee bedoeld, en wat mij betreft mag je dan ook gewoon mijn naam noemen hoor…
Jammer Cyn dat jij je aangesproken voelt, nee ik bedoelde niet jou.
Ik voelde me inderdaad aangesproken, maar had het dus mis… Sorry!
@viva: ik hoop toch niet dat je mij bedoeld?
En ik wilde C nog wel met de fiets ophalen kan ik dan maar beter niet doen.
Linda ook jij niet, er broeit al heel lang iets, en iedereen weet dat. Maar dat is dan ook het enige wat ik er over kwijt wil.
Zolang zijn mijn tenen niet hoor
@viva: dacht al dat je mij niet bedoelde, maar dacht vraag t even voor de zekerheid, voor mijn eigen gevoel zeg maar