Hier begint t nu ook te regenen, grote druppels volgens mij
Gaat om wel meer TRL, maar dat merk jij blijkbaar niet.
Ik vind het weer echt BUT… zo verschrikkelijk. Mn huid is op meer plekken bijna stuk van het zweten, en verrassend dat ik nog zweten kan ;)!!! pffff wat een temperaturen. Door de regen nu niet buiten te zitten…BAH!
Nee blijkbaar merk ik dat niet,daar ben ik misschien te ‘dom’ voor…
I rest my case!!!
Bloem : ik zit weer binnen te werken hoor, met de lichten aan, is hier pikkiedonker en benauwd, heb alles tegen elkaar opengezet
@raak: heb nu in de woonkamer ook wat lichten aangedaan, idd erg donker anders
Ehmmm pardon?? Sorry maar vind je het heel erg gek dat ik (spreek niet voor trl) weinig reageer?? Zolang er door jullie niet op mij gereageert wordt dan denk je toch zeker niet dat ik wel op jullie reageer?? Bedoel hier echt absoluut niet iedereen mee… En diegene die weten ook echt wel wie ik bedoel…
En om dan meteen te zeggen dat je je plek kent bij… Nou ja… heel mooi… want jij en ook bloem zijn inderdaad geen vriendinnen van mij… En dat mag je ook best weten…
Maar goed… ik ben er weer zo ontzettend klaar mee met dit vreselijke 4-handen-op-1-buik spelletje… Geloof namelijk ook niet dat ik jou erbij betrokken heb…
Mij zul je niet meer horen…
@ raak ja lekker he, alles tegen mekaar open zetten, heb alleen nu een stijve nek van gekregen… denk ik…
doet nog pijn ook
Ook hier alles ‘open’ gezet voor zover mogelijk!
Het wordt alleen zo benauwd!!!
Oh en goed dat jullie me verwijderd hebben van Facebook!!
Thanks! Scheelt mij weer werk…
@beps: het begint hier nu weer hard te regenen met grote druppen, binnen nu vies benauwd, hier straks ook alles tegen mekara open zetten
@Bloem: Wanneer is je laatste werkdag nu?? En Marokko?? Wanneer ga je nu precies weg??
Spreek je ook zo weinig!!! Tijd voor meer tijd voor elkaar…
Ondanks de nare reden(man wat een gemis nog steeds!! Niet vergeten allen dat volgende week vrijdag Wendy en Jacco trouwen!!!) vond ik het zo fijn elkaar weer eens te zien, en bij te praten!!! Dan blijkt ineens dat we idd een hele hechte gemeenschap zijn, die er voor elkaar is in goede en slechte momenten(hoe slecht ze ook uitkomen…mensen die bijna op vakantie gingen, mensen op vakantie die om de paar uur smsten!) Ik weet zeker dat Toos op een wolkje zat te glimlachen dat ze ons zo bij elkaar gekregen had ![]()
@beps: ja precies dat moeten we niet vergeten, heb jij mss ook het adres van hen, wil je mij die dan in een pb sturen, zodat ik een kaart kan sturen
Wie heeft het adres?? (Ik nl niet )
ik ook niet… misschien kan roanna uitkomst bieden
@ beps, vrijdag gaat de telefoon eruit
de twee weken erna, moeten we aanwezig zijn, op beperkte uren (die ikzelf heb verzonnen
) en dan hopelijk krijg ik mn officiele vrijstelling van werk
dan weet ik 100% zeker, wanneer ik ga… ik twijfel nog steeds of ik nu zal gaan of in september als het koeler is en de ramadan voorbij is. maar ook dat hangt een beetje af van het gesprek van as. vrijdag…
denk dus dat ik gewoon de 31e ga vliegen, geen vrijwilligerswerk meer ga doen, en gewoon kijk hoe het is qua hitte en als de ramadan eenmaal begint, hoe het dan gaat. wie ik tegen kom, waar ik geweest ben, etc etc…
Ok!! Geen vrijwilligerswerk meer??
Ik ga schapjes doen, eten halen voor vanavond, een dual-sim voor Rubbie, die past nl in zn netboekje waardoor internet makkelijker is…
Hier nog btje nat, maar zooo benauwd…
Zo, ik heb natuurlijk wel het een en ander meegelezen, maar ik zeg niets meer, want ik heb mijn portie wel gehad de afgelopen maanden en jullie zijn me allemaal even lief, ondanks de perikelen die we weleens hadden.
Over Wendy…( was ik zeker niet vergeten ) ik zal mijn best doen, want ook ik heb geen persoonlijk adres van Wendy, maar kan natuurlijk wel ff een mailtje naar JP uitdoen vanavond.
Dan horen jullie wel meer, als ik wat meer weet. Oke!!!
En nog even over Toos… er is geen moment dat ik niet aan haar denk en tegen mijn eigen zeg… wat zou zij hier nu van vinden en dergelijke. Maargoed…
Wij ook zo even schapjes doen. Het is hier behoorlijk donker geweest en hebben al wat buien en onweer gehad, maar tot nu toe, valt het hier nog wel mee. Hopenlijk blijft het zo, al is die regen even van harte welkom.
@roanna: ok, alvast bedankt dat je een mail naar JP wilt sturen
ja onze lieve toos, ik moet wel zeggen, dat het me heel veel helpt, om te bedenken, dat ze anders ook niet meer in t oranje op tafel had staan juichen, of mee had gedaan met aqua-gym in ADR- in de laatste conditie.
ja misschien over tig jaar, met heel veel inspanningen. dan denk ik maar: zo is het beter zo; al mis ik haar nog steeds wel hoor! (maar dat deed ik daarvoor ook al- gewoon omdat het niet meer was zoals daarvoor)
Helemaal mee eens.
Zo, nu een poging wagen om schapjes te doen.
By the way… er is iets erntigst door het noodweer gebeurd bij de zwarte cross in Lichtenvoorde hoor ik net op radio Gelderland. Veel ambulances en traumaheli er naar toe.